Gå til innhold

Tenker dere hore når dere ser henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Jentehumor

Jeg synes den var fin jeg - men det avhenger veldig av jenta som har den på seg og synes jeg. Noen jenter vil rett og slett se tacky ut i den, enten fordi de har alt for mye sminke på seg, eller rett og slett ikke kler den. Hadde du hatt den på deg på en fest eller byen, hadde jeg garantert misunt deg kroppen din (og kanskje kalt deg hore i mitt eget hode påvirket av sjalusi) :fnise:

Vell skrevet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har man en kropp ala den modellen så passer kjolen kjempe fint. Det er så mange jenter som bruker slike kjoler og ikke kler de overhodet, det er da det blir billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Nei, det tenker jeg ikke.

Men det kommer selvsagt an på fremtoningen din og sminke, sko, hår og tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylva Virvla

Tenker IKKE hore.

Men synes vel den var litt i korteste laget - hvis den er like kort på deg som på modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn verden skal være så nei.

Og vær så snill og slutt å bruk ord som billig om andre. Det er uinteligent og patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LonelyAngel

Takker for svar :)

Jeg har omtrent slik kropp som henne (høy og slank).

Det var ikke akkurat den kjolen jeg gikk med, men en veldig lik en bare i sølv og svart med stropper og kanskje litt lengre :).

Fikk nesten lyst til å legge ut bilde av meg selv med kjolen.. men tør ikke.. :snurt:

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Om jeg tenker hore/billig jente om en jente med en sånn kjole?

Eh, nei, er det normalt å tenke sånn om andre jenter som har pyntet seg og sikker føler seg kjempefin?

Jeg kan gjerne tenke at det er lite pent, er ukledelig, lite smakfullt, osv...Men hore? Nei, really not.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birry93

Litt dristig kanskje, men det trenger jo ikke nødvendigvis være negativt. ;) Helt klart ikke hore, det forbinder jeg med skjørt som er så kort at det så vidt skjuler trusa, og nettingstrømper! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Jeg syntes den så litt "billig" ut... Ikke horete, men tacky er vel mer rette ordet..... Jeg liker bare mer classy.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

TS drit i hva de guttene sa til deg. Er faen ikke opp til gutter å avgjøre hvilke jenter som er billige eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke den ser horete ut nei! Har kjøpt samme selv, som jeg skal bruke til sommeren! Den er jo ikke noe mer utfordrende enn andre tubekjoler syns nå jeg :gjeiper: Har da sett en god del verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anjelika

Jeg synes kjolen ser billig ut, men hadde ikke tenkt at jenta i den automatisk var det.

Jeg går gjerne i lårkort selv, men det er en fin linje å balansere mellom sexy og tacky. F eks er det fint å være tildekket ovenpå når man er kort nedentil og slike ting for å skru ned tackyfaktoren.

Skal ikke si så mye jeg da, har en billig kjole fra Nelly i ca samme form og fasong. Men den er sort, så jeg kan bruke tykk sort strømpis under og synes jeg slipper unna med det. Men det hadde ikke vært fint til hvit kjole. Dessuten er den ikke i samme type polyesterstoff som fort gir paradise hotel/jershey shore-assosiasjoner.

Edit: Nå så jeg at den var i sølv og svart, ikke hvit. Da kan du jo ha en sort strømpis under.

Jeg har faktisk tilfeldigvis bilde av meg selv i den jeg snakket om, legger det ved så kan du jo vurdere selv hvordan det ser ut på folk.

post-34569-0-00194400-1307044442_thumb.j

Endret av Anjelika
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

hvordan legger jeg inn bilde fra pc????? :S

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var kjempe fin! Har du kropp til å gå med den så gå med den:)

men ja en bolero hadde nok hjulpet også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LittleLies

Kjolen ser veldig fin ut! Bare man klarer å kombinere antrekket rett kan man få veldig mye rart til å funke. Og det skulle ikke være vanskelig med denne kjolen, den er jo enkel og har fin passform med rynkene :) Hva har du tenkt å ha til kjolen? Hvilke sko etc..

Det eneste som er stress med korte kjoler i det stoffet er at det skjer noe rart mellom det og strømebuksestoff.. Den sklir opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LittleLies

hvordan legger jeg inn bilde fra pc?

Bruk full editor når du svarer -> Trykk på sett inn bilde (andre hakk til høyre for smilet)

:D

Spennnde å se kjolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Phewww... nå klarte jeg ikke ha bilde der lengre :P

Endret av LonelyAngel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...