Gå til innhold

Tenker dere hore når dere ser henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja..... :sjenert:

Da kan jeg bare si lucky girl. Hva er det du trener? Du var trent, men samtidig veldig feminin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er IKKE flink til å trene, har bare "gode gener" og lite fett på overkroppen gjør at muskler syns fort :) Trener vekter men er i rykk og napp, holdt på med det i 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Anjelika - digger hanskene dine!! Vil du røpe hvor du har kjøpt dem?? :)

Takk :)

Kjøpt dem på eBay selvsagt.

Husker ikke selger, men søk på "half gloves" så dukker de opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke den typen kjoler. Gir meg assosiasjoner til kaptein vom og megler smekk ikledd tønner etter å ha tapt i poker. Men jeg er nok noe sær av meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å ta med link:

KJOLE

Dette er ikke bilde av den eksakte kjolen. Bilde av meg med kjolen finnes lengre ned.

Sikkert fin som strandkjole. Men å gå ute i gatene og i det offentlige rom med den kjolen ser noe billig ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den der er jo alt for pynta til å være strandkjole.

Men apropos slutty kjoler hva med denne? er denne fin eller sier den hore?

Kjøpte den nettopp:

http://www.illusion.no/sephora-minikjole-sort

Den var finere og så ikke like plastsekkaktig ut. Nå virker jeg sikkert veldig negativ om den første kjolen men det spørres jo etter folks meninger her.

Personlig er jeg svak for kjoler som har noe lett stoff som henger løst og danser i vinden. Det er noe veldig feminint over det. Men kanskje ikke det rette å gå ut på byen i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Den var finere og så ikke like plastsekkaktig ut. Nå virker jeg sikkert veldig negativ om den første kjolen men det spørres jo etter folks meninger her.

Personlig er jeg svak for kjoler som har noe lett stoff som henger løst og danser i vinden. Det er noe veldig feminint over det. Men kanskje ikke det rette å gå ut på byen i?

det blir kanskje litt mer passende å gå med slike flagrende kjoler på dagtid en sommerdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der er jo alt for pynta til å være strandkjole.

Men apropos slutty kjoler hva med denne? er denne fin eller sier den hore?

Kjøpte den nettopp:

http://www.illusion.no/sephora-minikjole-sort

Den var kul, har du fått den? Var kanskje litt i korteste laget...er så høy selv så på meg ville den vel sluttet rett under rumpeballene :gjeiper: Stemte størrelsen?

Endret av Liquorice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var like slutty som den første i posten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Den var like slutty som den første i posten.

Well I am a slut :gjeiper:

Hehe neida Tenker å ha strømpebukse under liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Den var kul, har du fått den? Var kanskje litt i korteste laget...er så høy selv så på meg ville den vel sluttet rett under rumpeballene :gjeiper: Stemte størrelsen?

Ja har fått den og prøvd den. størrelsen stemte syns jeg. Noe kort bak tenkte jeg men ikke så kort at noen ser rumpa mi om jeg bøyer meg liksom. Iallefall hvis jeg bøyer meg riktig.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja har fått den og prøvd den. størrelsen stemte syns jeg. Noe kort bak tenkte jeg men ikke så kort at noen ser rumpa mi om jeg bøyer meg liksom. Iallefall hvis jeg bøyer meg riktig.

Hvis du bøyde deg med strake knær i den kjolen der så tror jeg folk hadde tenkt litt av hvert ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Hvis du bøyde deg med strake knær i den kjolen der så tror jeg folk hadde tenkt litt av hvert ja.

ja var det jeg mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

ja var det jeg mente

Jeg etterspør herved bilde hvor du har på deg den kjolen, og bøyer deg på den 'gale' måten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well I am a slut :gjeiper:

Hehe neida Tenker å ha strømpebukse under liksom.

Blir den lengre av det? :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heloise

Jeg synes så korte og trange kjoler er litt vel "lite". Har en veldig god venninne som ofte går i det og jeg klarer ikke ta henne helt seriøst når hun gjør det. Det er topp at folk har så bra kropp og tør vise det, men det skriker litt mer "kom og ta meg" enn "jeg er pen".... :sjenert: Ikke at jeg egentlig bryr meg så mye, folk må få gå i det de vil!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker hore om hvilken som helst jente jeg ser, samme hvordan hun ser ut eller går kledd

Javel, akkurat ja. Homofil?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bøyde deg med strake knær i den kjolen der så tror jeg folk hadde tenkt litt av hvert ja.

Ja for det er jo helt vanlig å gjøre når man går med korte kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...