Gå til innhold

Hvor mange har du sugd?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Både suger og svelger da. Veldig mange. Har ikke talt dem.

2. Nei! Hvorfor angre på noe så deilig?

3. Det er forskjell på alle. Selv om man etterhvert lærer seg forskjellige triks og prøver seg frem med ny partner for å finne ut hva akkurat han liker. Lærer alltid noe nytt. Får hverken vondt i kjeven eller blir sliten av å suge.

Da jeg var mellom 30 og 35 traff jeg mange menn på ca samme alder, som aldri hadde blitt sugd tomme. Det synes jeg var underlig. Står det virkelig så dårlig til med sug og svelg på jenter i dette landet?

Anonymous poster hash: 51d69...941

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Da jeg var mellom 30 og 35 traff jeg mange menn på ca samme alder, som aldri hadde blitt sugd tomme. Det synes jeg var underlig. Står det virkelig så dårlig til med sug og svelg på jenter i dette landet?

Så synd det er på de mennene.

Gjest GirlonGirl
Skrevet

1. To

2. Nei, det er digg så lenge gutten er digg
3. Vet ikke, har aldri sugd en liten en, men helst ikke en for stor en siden jeg fort får vondt i kjeven

AnonymBruker
Skrevet

Så synd det er på de mennene.

Ja, virkelig!

AnonymBruker
Skrevet

1. Ca 30

2. Tja, i så fall er det ikke det eneste jeg angrer på. Angrer på et par ekser som viste seg å være idioter.

3. Klart det er forskjell. Litt nedtur å suge på noe som minner om en finger, samtidig blir jeg kjempesliten av å suge noen som er veldig stor. Redd kjeven plutselig skal klappe igjen :S

Anonymous poster hash: 5a515...5ee
AnonymBruker
Skrevet

Suge en mann tom? Dét skulle jeg ha likt å sett!

Anonymous poster hash: 7c3fc...f2b
Skrevet

1.Hvor mange har du sugd i ditt liv? 6
2.Angrer du på noen av dem? Kun én
3.Forskjell på å suge en diger en, i motsetning til en liten pikk? Tja, er vel som å sammenlikne en sossis med en medister. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...