Gå til innhold

Hvor mange har du sugd?

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

40????? Damn..

Åssen har du klart å komme borti 40 stk????

Hehe. Om du tenker på hvor mange mennesker som finnes, så er ikke regnestykket særlig vanskelig.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Om du tenker på hvor mange mennesker som finnes, så er ikke regnestykket særlig vanskelig.

Hunterlady: Er du singel? :gjeiper:

Gjest Katten.
Skrevet

Dessverre så er hun ikke det :(

AnonymBruker
Skrevet

1. ingen

2. -

3. - men tenker at en liten en er langt mer behagelig å suge i å med jeg blir sliten i kjeven av bare å spise en banan, hvis jeg forsøker å bite første bite av et eple låser kjeven seg alltid.

å kjeven til vennina mi låste seg når ho skulle suge en dude en gang, de måtte ringe etter lege....

men nå må jeg si: jeg verken mottar eller gir oralsex, uannsett om det er jente eller gutt jeg er med. .... kan være jeg hadde gjordt det etter 10 år i et trygt å stabilt forhold, men det får heller tiden vise....

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er overraskende få personer her som har sugd mye. Snittet og median for sexpartnere er 7-10 og tidligere tråder om antall sexpartnere vitner om mange fler. Det er vist mange her som nekter å suge ONSene sine.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er overraskende få personer her som har sugd mye. Snittet og median for sexpartnere er 7-10 og tidligere tråder om antall sexpartnere vitner om mange fler. Det er vist mange her som nekter å suge ONSene sine.

Det har du nok rett i. jeg har hatt åtte sekspartnere men bare sugd 3 av dem og de tra hadde jeg lengre forhold til. jeg suger ikke på ons, og jeg suger ikke i begynnelsen av forholdet.

Til menn: Slikker dere jenta når dere har ons?

AnonymBruker
Skrevet

40????? Damn..

Åssen har du klart å komme borti 40 stk????

Rundt 40 må være et riktig tall for meg også. Er nok over gjennomsnittet på alder av dere her inne, så det er nok grunnen. Aldri fått noen klager.

Skrevet

Jeg har kun sugd 4 stykker. Jeg har vært sammen med kjæresten min siden jeg var 18. Å har ikke sugd noen andre etter jeg ble sammen med han :)

Skrevet

1. Jeg teller ikke - men det har blitt noen stykker. :Nikke:

2. Nei, jeg angrer ikke på en eneste av dem.

3. Jeg foretrekker en stor - det er mest pirrende selv om det krever litt mer teknikk.

Det å suge er en viktig del av sex for meg, kanskje derfor jeg får skryt også? ;)

Skrevet

1.2

2.Nei

3.Det vet jeg ikke. Mine to partnere har vært ganske like, sånn helt gjennomsnittlig vil jeg tro.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor angrer dere?

Gjest Raindrops
Skrevet

1.Hvor mange har du sugd i ditt liv?

Holder egentlig ikke tellinga på slike ting jeg, men det er vel omtrent like mange som jeg har hatt samleie med, sikkert litt mindre.

2.Angrer du på noen av dem?

Ja, én, men det er fordi han smakte helt forderdelig :ler:

3.Forskjell på å suge en diger en, i motsetning til en liten pikk?

Det er jo litt lettere å suge en som er litt mindre, både mtp deepthroat og andre ting. Men begge deler er både deilig og pirrende. Tror igrunn ikke jeg har vært bori et så veldig stort spenn i størrelse.

Gjest Oblivion
Skrevet

Det er vist mange her som nekter å suge ONSene sine.

Det går jo rett og slett på hygiene! Jeg mener, er det så fristende å skulle utføre oralsex på noen som har vært på byen en hel kveld? Du kjenner kanskje ikke personen, aner ikke når personen hadde sin siste vask/dusj, men det du vet er at personen kanskje har drukket en hel del og bare brukt offentlige toaletter de siste 4-8timene +/- håndvask etterpå. Det blir som å slikke asfalten uten å vite om en hund akkurat har pissa der. Sorry, men nei takk!

Hopper begge i dusjen så er det en helt annen sak!

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Nope. :gjeiper:

Gjest HunterLady
Skrevet

Hvorfor angrer dere?

Fordi de fortjente egentlig ikke min tunge.. :gjeiper:

Skrevet

Fordi de fortjente egentlig ikke min tunge.. :gjeiper:

Hahah, godt sagt!

AnonymBruker
Skrevet

1. Ca 40

2. Ja

3. Meget stor forskjell. Sier jo seg selv at kjevene må jobbe hardere på de store. Også er det stor forskjell på de med mye forhud og de med mindre.For mye hud er faktisk litt ekkelt, men det går det også altså :gjeiper:

40 peniser er ganske mange peniser. Det er jo nesten en hel slekt, med alle mannlige der.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

40 peniser er ganske mange peniser. Det er jo nesten en hel slekt, med alle mannlige der.

For meg er 40 akkurat det det er, nemlig 40. Ikke spesielt mange i mine øyne. 400 hadde vært mange.

Skrevet

1. 7

2. Angrer på 1...

3. Ja, det er forskjell... Og jeg syns en stor/litt over gjennomsnittet er enklere/bedre å suge enn en liten, faktisk... :klo:

Kansje fordi de større tenner meg mer, for jeg skal ærlig innrømme at jeg liker store pikker bedre enn små...

Skrevet

herregud, hvorfor skal alle fremstå så uskyldig? Særlig at alle kun har sugd 1-2 stk.

:eeeh:

Fremstå? Skal man juge heller da,for å matche ditt nivå ?

Må jo skjønne at alle ikke har pult/sugd like mange!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...