AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #61 Skrevet 30. mai 2011 40 peniser er ganske mange peniser. Det er jo nesten en hel slekt, med alle mannlige der. 40 stk er en hel tropp i militæret. Om det er mange er vel opp til deg å bestemme. 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #62 Skrevet 30. mai 2011 Null. Jeg har ikke sugd noen enda, og jeg er 30. Når jeg endelig møter noen som blir, så skal jeg suge han, tenker jeg...
waco Skrevet 30. mai 2011 #63 Skrevet 30. mai 2011 eeeeeh, har en liten følelse av at det er en del jenter som underrapporterer her. Kanskje det er en del mørketall ute og går? 2
Bella21 Skrevet 30. mai 2011 #64 Skrevet 30. mai 2011 eeeeeh, har en liten følelse av at det er en del jenter som underrapporterer her. Kanskje det er en del mørketall ute og går? Ja, må jo fremstå som en engel her, ellers stopper frieriene ifra KG opp , eller hur ? Er det vanskelig å forstå at ikke alle har hatt like mange sexpartnere , og at noen rett og slett ikke suger alt som har pikk ? 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #65 Skrevet 30. mai 2011 Hunterlady: Er du singel? :gjeiper: Har du lyst til å bli nr. 41? 2
waco Skrevet 30. mai 2011 #66 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har blitt sugd av dritmange forskjellige damer uten å anstrenge meg en gang. Bare det å være på rett sted til rett tid. Og jeg er en sånn litt ekkel fyr som ikke flørter med damer. Hvordan kan dette ha seg? Teller dere bare med de gangene dere var edrue, - eller teller dere bare med de dere var i forhold med? Har dere glemt alle de gangene dere hadde kranglet med typen, eller de gangene dere med vilje drakk så mye at neste dag skulle være med blanke ark og fargestifter til...? 1
Gjest Linda sofie Skrevet 30. mai 2011 #67 Skrevet 30. mai 2011 Om 40 er mye eller ikke kommer ann på hvor gammel man er. Er man f.eks 35 år så er ikke 40 stykk mange, men er man 20 år så synes jeg er 40 stykk er mange ja. Vel jeg har sugd rundt 15 tipper jeg.
Bella21 Skrevet 30. mai 2011 #68 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har blitt sugd av dritmange forskjellige damer uten å anstrenge meg en gang. Bare det å være på rett sted til rett tid. Og jeg er en sånn litt ekkel fyr som ikke flørter med damer. Hvordan kan dette ha seg? Teller dere bare med de gangene dere var edrue, - eller teller dere bare med de dere var i forhold med? Har dere glemt alle de gangene dere hadde kranglet med typen, eller de gangene dere med vilje drakk så mye at neste dag skulle være med blanke ark og fargestifter til...? Oj oj oj... For meg høres det ut som, du og dama hadde en krangel, og hun gikk og sugde bestekameraten din 2
waco Skrevet 30. mai 2011 #69 Skrevet 30. mai 2011 Hvor mange av de femten var kompiser med hverandre da? 1
waco Skrevet 30. mai 2011 #70 Skrevet 30. mai 2011 Oj oj oj... For meg høres det ut som, du og dama hadde en krangel, og hun gikk og sugde bestekameraten din Neida, det var jeg som ble lurt denne gang. Ikke har jeg dame så det var en anna ei jeg skulle trøste? (kan man si den setningne, at siden ejg ikke har dame så var det ei anna ei?, nei man kan ikke si det sånn) eehm... jeg har ikke dame så jeg møtte ei som tydeligvis trengte å prate ut. Jeg skjønte jo med en gang at hun ville knulle, men det forsto ikke henne. Hu ville bare drikke seg full først og ta den praten etterpå. Uansett, grunnen til at jeg sliter litt med moralen er at jeg av en eller annen merkelig grunn ble presentert for typen hennes. Eller ikke typen, det er fyr som har lagt sin elsk på henne. Men som alle vet så er det umulig å vite hvem kvinner legger sin elsk på, og siden jeg hadde seng så ble det meg! Foreløpig har jeg ikke sagt noe. Kanskje hun kan suge meg igjen en gang, da trenger jeg ikke ødelegge alt med unødvendige detaljer, behøver jeg det? Forresten er gutten som liker henne en knakanes allright hyggelig kar. Så blir det blir nok mest til at jeg legger dem sammen neste gang.
Gjest Linda sofie Skrevet 30. mai 2011 #71 Skrevet 30. mai 2011 Hvor mange av de femten var kompiser med hverandre da? Ingen. 1
Bella21 Skrevet 30. mai 2011 #72 Skrevet 30. mai 2011 Neida, det var jeg som ble lurt denne gang. Ikke har jeg dame så det var en anna ei jeg skulle trøste? (kan man si den setningne, at siden ejg ikke har dame så var det ei anna ei?, nei man kan ikke si det sånn) eehm... jeg har ikke dame så jeg møtte ei som tydeligvis trengte å prate ut. Jeg skjønte jo med en gang at hun ville knulle, men det forsto ikke henne. Hu ville bare drikke seg full først og ta den praten etterpå. Uansett, grunnen til at jeg sliter litt med moralen er at jeg av en eller annen merkelig grunn ble presentert for typen hennes. Eller ikke typen, det er fyr som har lagt sin elsk på henne. Men som alle vet så er det umulig å vite hvem kvinner legger sin elsk på, og siden jeg hadde seng så ble det meg! Foreløpig har jeg ikke sagt noe. Kanskje hun kan suge meg igjen en gang, da trenger jeg ikke ødelegge alt med unødvendige detaljer, behøver jeg det? Forresten er gutten som liker henne en knakanes allright hyggelig kar. Så blir det blir nok mest til at jeg legger dem sammen neste gang. Ja vel ! ? Jeg hadde fortalt det til han Hvis han er en såpass hyggelig fyr og har lagt sitt elsk på henne, så er det bare synd på han... Null respekt til den dama der, og - til deg for at du gidder å i det hele tatt rote med noe sånt
Caramela Skrevet 30. mai 2011 #73 Skrevet 30. mai 2011 Ja vel ! ? Jeg hadde fortalt det til han Hvis han er en såpass hyggelig fyr og har lagt sitt elsk på henne, så er det bare synd på han... Null respekt til den dama der, og - til deg for at du gidder å i det hele tatt rote med noe sånt Ikke kjeft på Waco! Han har jo bare hygget seg med ei singel jente. Hvorvidt hennes valg var korrekt overfor beileren er vel heller ikke noe å snakke om. En skal da ikke veldedighetspule bare fordi noen har lagt sin elsk på en?
waco Skrevet 30. mai 2011 #74 Skrevet 30. mai 2011 Som sagt er jeg ganske lettlurt. Og når fremmede forteller noe fint til meg så tror jeg på det med en gang, det er en del av sjarmen det skjønner du! Joda jeg skal fortelle det. Men i følge noen andre felles bekjente så er hun ganske lett, så den som forelsker seg i henne har trukket svarte per eller fått spar dame, hvis du forstår? Jeg snakker litt metaforisk fordi det er vanskelig å sette ord på dillemaet. Saken er som følger. Karen vet jo at dama er lett, og en man selv om man sovner med belte fastspent, så er buksene på knærne når du våkner neste morgen. Så noe mystisk er det jo. Jeg ordner forresten saken enkelt. Jeg introduserte ham for ei anna dame som jeg visste var så enkel at det er en slags tvang. En moderne utgave av nymfomia. Først møtte jeg henne og hun var alfor drøy for meg. Det enste hun kunne brukes til var å bli introdusert for han karen. Nå har han jo visst blitt hypp på henne, men hun er jo over skog og li og alle hauger.
waco Skrevet 30. mai 2011 #75 Skrevet 30. mai 2011 Ikke kjeft på Waco! Han har jo bare hygget seg med ei singel jente. Hvorvidt hennes valg var korrekt overfor beileren er vel heller ikke noe å snakke om. En skal da ikke veldedighetspule bare fordi noen har lagt sin elsk på en? Ikke bare det, jeg fikk ikke vite det før etterpå heller. Som kjent er ikke jeg akkurat fyren som liker å oppsøke spenning og jeg hater thrillere, både på film og i virkeligheten. Selvfølgelig var det en straff at jeg ble involvert i dette her. Det finnes ikke noe sånt som gratis suging lengere. Det var i gamle dager det, idag så skjer det alltid en konsekvens av det å bli sugd. Så nå ble jeg introdusert for en som jeg korrigerer til, likte henne. Eller kanskje han bare likte og bli sugd av henne?
FantasDick Skrevet 30. mai 2011 #76 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har bare sugd 3 stk, som jeg skrev, men jeg vil legge til at jeg har hatt samleie med 20 stk, siden det ble spekulasjoner rundt dydigheten til mange her i tråden. Sånn, da vet dere det, jeg er ikke dydig men jeg har litt problemer med å gi oralsex til menn. Fair? 2
edderkoppdame Skrevet 30. mai 2011 #77 Skrevet 30. mai 2011 Har pult rundt 40 stk, husker ikke hvor mange av dem jeg har sugd. Rundt 20-25 av dem kanskje. Angrer? Nja, iallefall noen av dem jeg kunne vært foruten.
waco Skrevet 30. mai 2011 #78 Skrevet 30. mai 2011 Har du aldri sugd en kar uten og gå lengere enn det, - det er alltid full pakke edderkoppdame?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #79 Skrevet 30. mai 2011 Husker ikke, men svelget for to av dem....Resten har bare blitt "fluffet" eller variert litt mens vi har holdt på med andre ting. For store er bare pes, og om jeg suger er det på eget initiativ: Når en gubbe stikker hele pikken i trynet på meg og sier "sug!" er det veldig turn-off for meg. 1
Gjest Raindrops Skrevet 30. mai 2011 #80 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Nå har jeg tenkt etter, telt etter, og kommet frem til færre enn jeg trodde Endret 6. juli 2013 av Raindrops
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå