Gå til innhold

Hvor mange har du sugd?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

3. Bare menn jeg har vært i et "lengre" forhold med (uker/måneder), inkludert samboer som jeg har bodd sammen med i sju år nå. Synes det er lettere å ha samleie enn oralsex når jeg ikke kjenner folk så veldig godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du aldri sugd en kar uten og gå lengere enn det, - det er alltid full pakke edderkoppdame?

Vil jo ikke være gjerrig på godsakene vet du, men det betyr ikke at det ene må inkludere det andre. Har aldri sugd en som jeg ikke har hatt sex med, men i fast forhold vanker det gjerne litt ekstraservice, høhø - en øl og en blowjob fredags ettermiddag er en sikker slager.

Husker ikke helt hviket regime jeg hadde på sex, på den tiden jeg ikke levde i lengre monogame forhold - det er jo tross alt ti år siden eller no, så alle evt tillegg til vanlig penetrering fremstår som litt vagt, det jeg husker var at jeg ikke svelget iallefall.

• Liker 1
Skrevet

1.Hvor mange har du sugd i ditt liv? 15 stk, alle jeg har hatt sex med utenom en...

2.Angrer du på noen av dem? nope

3.Forskjell på å suge en diger en, i motsetning til en liten pikk? JA! nesten litt redd for å ødelegge en liten en i forhold til en stor en :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Det har du nok rett i. jeg har hatt åtte sekspartnere men bare sugd 3 av dem og de tra hadde jeg lengre forhold til. jeg suger ikke på ons, og jeg suger ikke i begynnelsen av forholdet.

Til menn: Slikker dere jenta når dere har ons?

Ja jeg slikker alle damene jeg har sex med som vil bli slikket. Også ONS-damer.

AnonymBruker
Skrevet

6 stykker. Like mange som jeg har hatt sex med, selv om tallene ikke helt overenstemmer. Har ikke gitt blowjob til en av sexpartnerne, og ikke hatt fullbyrda penetrering med en som fikk blowjob. (kan vel også si at dette var frem til jeg var 20 (siden en del mener vi underrapporterer) når jeg traff min man som jeg har vært sammen med og tro mot i 10 år nå)

Ikke angret på noen av dem

Forskjell på liten/stor? Jeg har litt problemer med låsing i en kjeve, så liten er litt lettere. Men jeg foretrekker likevel heller en utfordring (så sant jeg ikke kveles, brekkes av bare hodet alene liksom)

AnonymBruker
Skrevet

4 stk. Alt for lite, for jeg elsker å suge.

Aldri angret på noen.

Jeg har aldri vært borti gigantisk, men ene eksen min hadde veldig stort utstyr. Det gikk bra, men jeg har liten munn og merket det godt i kjevene osv. Fikk liksom ikke gjort alt jeg ville :P Men han jeg er med nå er perfekt størrelse for blowjobs. Sånn sett er det synd at det kommer til å bli blir slutt nå :P (både for blowjoben og sexen sin skyld.. sukk - jeg kommer til å savne det)

Skrevet

1.Hvor mange har du sugd i ditt liv? 4

2.Angrer du på noen av dem? Nei, ser ikke vitsen i å angre.

3.Forskjell på å suge en diger en, i motsetning til en liten pikk? Liker bedre å suge de store enn de små ^^

AnonymBruker
Skrevet

Har sugt 9

Gjest HunterLady
Skrevet

Har du lyst til å bli nr. 41?

Jeg har nr 41 her hos meg nå!! :D

Men ta det med ro, prektigfolk. Det blir ikke flere med det første! ;)

Skrevet

Jeg ser ikke på meg selv som noe dydsmønster akkurat, men jeg er sammen med kjæresten min på femte året. Han var min første ordentlige seksualpartner, og vi hadde sex første kvelden vi møttes.

Har vært borti en type i senga før ham, men vi kom aldri ordentlig til saken, bare rota og prøvde oss litt fram i alkoholrus før vi sovna.

Så ja, det er særlig at noen bare har sugd 1-2.

Da har jeg allerede svart på nr. 1.

2: Jeg angrer ikke - jeg liker å gjøre noe jeg har peiling på. Jeg leste meg opp på temaet den sommeren jeg møtte kjæresten min, og fikk strålende kritikker.

3: Ingen sammenligning selvfølgelig, men jeg ser ikke helt at man ikke kan få det til å fungere fint uansett størrelse så lenge man har de grunnleggende triksene inne.

Skrevet

1.Hvor mange har du sugd i ditt liv?

2.Angrer du på noen av dem?

3.Forskjell på å suge en diger en, i motsetning til en liten pikk?

Jeg vil gjerne legge til et punkt som jeg synes er veldig viktig i denne undersøkelsen:

4. Svelger du hver gang du suger?

Gjest Katten.
Skrevet

Jenter som reagerer med "æsj" når det kommer til sæd, er en massiv turnoff.

• Liker 1
Gjest birry93
Skrevet

Sæd i seg selv plager meg ikke, og får jeg det i munnen er det ikke vere enn å spytte ut, uten å lage scene, men å svelge det? Nei takk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var ei som insisterte på å kysse meg etter at hun

hadde hatt tissefanten min i munnen sin.

Måtte bare bite i kula der og da og trø til, selv

om lysten til å smake på meg selv ikke akkurat fristet.

Kan jo ikke utsette henne for noe jeg kvier meg for selv da..

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg vil gjerne legge til et punkt som jeg synes er veldig viktig i denne undersøkelsen:

Everytime, baby!!

Skrevet

1.Hvor mange har du sugd i ditt liv? ca 20 stk.

2.Angrer du på noen av dem? nei.

3.Forskjell på å suge en diger en, i motsetning til en liten pikk? har veldig liten munn, så synes det er enklest med små til gjennomsnittlige, men moro likevel :)

Skrevet

Nei, ikke hver gang.

Skrevet

1.Hvor mange har du sugd i ditt liv? Like mange som jeg har lagt med: 11 stk

2.Angrer du på noen av dem? Nei :)

3.Forskjell på å suge en diger en, i motsetning til en liten pikk? Ja, er lettere å suge en liten eller gjennomsnittlig, men liker en utfordring ;)

4.Svelger du hver gang du suger? Nei, ikke alltid. Av og til blir suging brukt som en del av forspillet så da svelger jeg ikke (han kommer inni meg), men har absolutt ingen problemer med å svelge :)

AnonymBruker
Skrevet

Ingen.

Synes det høres ganske ekkelt ut egentlig med å suge og slikke på folks kjønnsorganer.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...