Gjest hare Skrevet 27. mai 2011 #21 Skrevet 27. mai 2011 1. 1 person(totalt 2 sexpartnere) 2. Jeg angrer ikke, litt derfor jeg fortsatt liker å gjøre det 10 år etter 3. Aner ikke i praksis, men vil da virkelig anta det. Tror jeg hadde slitt litt med en godt over gjennomsnittlig, ja. Men hadde vel funnet alternative metoder
Chiyo Skrevet 27. mai 2011 #22 Skrevet 27. mai 2011 1.Hvor mange har du sugd i ditt liv? 0 Jomfru munn er gull i grunn. Hvis du vil ha Chiyo til å gjøre deg denne lille tjeneste må du være den peneste. Sier ikke at jeg aldri ville gjort det, men den første som får BJ av meg må være tålmodig. Det sparer jeg til en person jeg virkelig liker godt. 3
lowercasecaps Skrevet 27. mai 2011 #23 Skrevet 27. mai 2011 Kan ikke si jeg er videre imponert over oralferdighetene til KG-brukerne når jeg har utført cunnilingus på laaangt flere enn gjennomsnittet her.
Gjest pepsimaxpower Skrevet 27. mai 2011 #24 Skrevet 27. mai 2011 1.Hvor mange har du sugd i ditt liv? 2.Angrer du på noen av dem? 3.Forskjell på å suge en diger en, i motsetning til en liten pikk? 1: 4 - tre av de var fast forhold. 2: jepp 3: som andre nevner så er ikke en kjempe stor en i kjeften så veldig behagelig, så det er veldig forskjell på å suge stor og liten og midt i mellom..
Gjest birry93 Skrevet 27. mai 2011 #25 Skrevet 27. mai 2011 1. 10-12, er ikke sikker. Fører ikke regnskap. :gjeiper: 2.Nei 3.Middels er best, som andre sier her, så er det ikke så behagelig med en sværing i kjeften.
Bella21 Skrevet 28. mai 2011 #26 Skrevet 28. mai 2011 2 stk Ja, ettersom forholdet ikke varte, så angrer jeg på at jeg i d hele tatt møtte dem Ja, når den er for stor og fyren presser hodet ditt nedover, og man brekker seg gang på gang, så er det alt annet enn behagelig Ville heller ikke sugd en liten en, blir som å putte en reke i kjeften
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2011 #27 Skrevet 28. mai 2011 1. 1, min nåværende kjæreste 2. Nei, jeg liker det så :-) 3. Litt vanskelig å svare på siden jeg ikke vet hvordan det er å suge en liten en..
Benedicte22 Skrevet 28. mai 2011 #28 Skrevet 28. mai 2011 herregud, hvorfor skal alle fremstå så uskyldig? Særlig at alle kun har sugd 1-2 stk.
Gjest Maneater? Skrevet 28. mai 2011 #29 Skrevet 28. mai 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater?
KaDust Skrevet 28. mai 2011 #30 Skrevet 28. mai 2011 Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep. KaDust, mod.
Gjest HunterLady Skrevet 28. mai 2011 #31 Skrevet 28. mai 2011 1.Hvor mange har du sugd i ditt liv? 2.Angrer du på noen av dem? 3.Forskjell på å suge en diger en, i motsetning til en liten pikk? 1. Ca 40 2. Ja 3. Meget stor forskjell. Sier jo seg selv at kjevene må jobbe hardere på de store. Også er det stor forskjell på de med mye forhud og de med mindre.For mye hud er faktisk litt ekkelt, men det går det også altså :gjeiper:
chikako Skrevet 28. mai 2011 #32 Skrevet 28. mai 2011 Kan ikke si jeg er videre imponert over oralferdighetene til KG-brukerne når jeg har utført cunnilingus på laaangt flere enn gjennomsnittet her. Forskjell på kvalitet og kvantitet vet du 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #33 Skrevet 28. mai 2011 1.Hvor mange har du sugd i ditt liv? Husker faktisk ikke helt. Minst 2, maks 4. Er ikke så glad i å suge. 2.Angrer du på noen av dem? Jaa, den ene var i fylla. 3.Forskjell på å suge en diger en, i motsetning til en liten pikk? Aner ikke, alle de jeg har sugd har hatt omtrent lik størrelse.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #34 Skrevet 28. mai 2011 1: Husker ikke helt, rundt 50, kanskje 2: angrer på et par, men ikke noe mer 3: Sier som HunterLady, at kjevene må jobbe mer med de store, og noen ganger har jeg fått småkramper i kjevene når kuken har vært stor. De mindre er enklere å jobbe med. Tror nok jeg foretrekker en gjennomsnittlig stor, da får man hele inn i munnen jobbe godt med den (til begges store glede og nytelse) og den er samtidig stor nok til å være opphissende. V
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #35 Skrevet 28. mai 2011 1.Hvor mange har du sugd i ditt liv? Tipper 20. 2.Angrer du på noen av dem? Ja, men er så lenge siden nå. Så tenker ikke på det. 3.Forskjell på å suge en diger en, i motsetning til en liten pikk? Ja, det er forskjell. Har ikke så stort gap. Men er ofte deiligere å suge en litt kraftigere kar....
Gjest hare Skrevet 28. mai 2011 #36 Skrevet 28. mai 2011 Kan ikke si jeg er videre imponert over oralferdighetene til KG-brukerne når jeg har utført cunnilingus på laaangt flere enn gjennomsnittet her. Det er jo ikke kvantitet, men kvalitet som teller. Jeg har kun gitt oralsex til en person, men så har vi vært sammen i 10 år også da.....Så det betyr nødvendigvis at man anledning til å videreutvikle endel teknikker man gjerne ikke har lyst å prøve på en ONS/relativt fersk kjæreste. Nå vet jo ikke jeg hva andre ville synes om mine ferdigheter, men det fungerer iallefall veldig bra for han det gjelder(skal jeg dømme utfra respons iallefall ) 3
Gjest Oblivion Skrevet 28. mai 2011 #38 Skrevet 28. mai 2011 1. Ca 80-90% av de jeg har hatt sex med, sjelden jeg suger på Ons (oralsex og ons hører veldig sjelden sammen) 2. Jeg har angret ja, et par-tre ganger 3. Tja, det er ikke bare forskjell på stor og liten men på lite/mye forhud, rett/skeiv, lang/kort, tjukk/tynn, edru/full, følsomhet og ikke minst renslighet. Og ja, hvem man suger/har sex med har også myyye å si!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #39 Skrevet 28. mai 2011 1. Ca 40 2. Ja 3. Meget stor forskjell. Sier jo seg selv at kjevene må jobbe hardere på de store. Også er det stor forskjell på de med mye forhud og de med mindre.For mye hud er faktisk litt ekkelt, men det går det også altså :gjeiper: 40????? Damn.. Åssen har du klart å komme borti 40 stk???? 3
Gjest Katten. Skrevet 28. mai 2011 #40 Skrevet 28. mai 2011 40????? Damn.. Åssen har du klart å komme borti 40 stk???? Ikke spesielt vanskelig. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå