Gå til innhold

Hvor mange har du sugd?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1.Hvor mange har du sugd i ditt liv?

2.Angrer du på noen av dem?

3.Forskjell på å suge en diger en, i motsetning til en liten pikk?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. 5

2. Nei

3. De fleste mannfolk liker jo at man har hele pakka i munnen, så det er litt vanskelig med en stor en. Med mindre man bedøver halsen ;)

AnonymBruker
Skrevet

1: 3

2: ja, en

3: ja, når den er så stor at man nesten choker, så er det litt forskjell.

Skrevet

1. 3

2. Nei

3. Synes det er lettere (også bedre fordi jeg ikke blir så sliten i kjeven/tungen/munnen) å suge en liten/normal, men mer spennende med en stor.

AnonymBruker
Skrevet

1. 2

2. nei

3. nei

Desverre liker jeg virkelig ikke å suge pikk. Skulle gjerne likt det, for å glede den andre parten, men jeg synes det er fælt

• Liker 4
Gjest Lykkeliky
Skrevet

1. ca. 12

2. Ja, en

3. Klart det er forskjell.... Jeg har lært meg å koble ut brekningsrefleksen min, så om han er stor har ikke SÅ mye å si, men..... Sånn passe stor er vel best, da blir man ikke så sliten i kjeven :gjeiper:

Skrevet

1. Har ikke noe eksakt tall gitt..

2. Ja

3. Ja, klart det er forskjell. Men man tager hva man haver - og gjør det beste ut av det ;) Å suge en stor en kan by på problemer i forhold til deep throat, men det finnes jo plenty andre måter å leke på ;)

AnonymBruker
Skrevet

1. ca. 12

2. Ja, en

3. Klart det er forskjell.... Jeg har lært meg å koble ut brekningsrefleksen min, så om han er stor har ikke SÅ mye å si, men..... Sånn passe stor er vel best, da blir man ikke så sliten i kjeven :gjeiper:

Tolv ja gitt.. Et dusin det. :)

Skrevet (endret)

1. 2 stk.

2. Nei, angrer vel ikke akkurat.

3. Jeg tar heller en normal/liten i forhold til en stor.. :wink:

Endret av Plutseliten
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1. 7

2. Nei

3. Merker best forskjell på tykkelsen. Langt bak går fint, men tennene mine kan jeg jo ikke flytte på, og det er grenser for hvor høyt jeg kan gape. Men har hittil ikke være noen problemer, da.

Skrevet

Æsj. Aldri hatt en penis verken i munnen eller andre steder... Fine jentedeler, derimot :)

• Liker 6
Gjest Hannee
Skrevet

1. Har sugd og suger fortsatt bare 1.

2. Angrer aldeles ikke, viktig del av sexlivet.

3. Bare sugd en stor en, har prøvd og bedøve halsen, og det går bedre da.

Mvh. Hanne.

Skrevet

Én; samboeren min

Nei :fnise:

Har null sammenligningsgrunnlag, men det går da ut på det samme?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle fem kjærestene jeg har hatt :)

Liten er lettere å virkelig leke med siden man får hele inn på en gang uten problemer, men man finner ut av det med en stor også :gjeiper:

Hvorfor skulle jeg angre? Deilig å se dem ha det så godt! Han ene var 4 år eldre enn meg og godt erfaren. Han hadde ikke opplevd å bli sugd til orgasme før :nigo: Tok det som et sinnsykt komlement!

Alle har vert renslige karer, ellers hadde jeg aldri vurdert å gjøre det en gang - da brekker jeg meg av lukten :sjenert:

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Tolv ja gitt.. Et dusin det. :)

Og så?!?! Er i 30-åra da, så har hatt det mye gøy oppgjennom åra. Kun en av dem jeg angrer på!

• Liker 2
Skrevet

1. Har ikke noe eksakt tall gitt..

2. Ja

3. Ja, klart det er forskjell. Men man tager hva man haver - og gjør det beste ut av det ;) Å suge en stor en kan by på problemer i forhold til deep throat, men det finnes jo plenty andre måter å leke på ;)

Signerer denne.

Gjest wahaj
Skrevet

1.4

2. Nei

3. Litt forskjell, får en mindre pikk lettere helt inn, kontra en stor en.

Skrevet

Sugd èn person, angrer ikke og har ikke peiling på hvordan det er å suge noen andre :ler:

• Liker 2
Gjest Lacus
Skrevet

1.Hvor mange har du sugd i ditt liv? Aner ikke :vetikke:

2.Angrer du på noen av dem? Nei, hvorfor skulle jeg det?

3.Forskjell på å suge en diger en, i motsetning til en liten pikk? Klart det er forskjell. Jeg føler det er lettere å jobbe med de som er mindre/gjennomsnittlige. Da klarer jeg å få mere inn i munnen. Jeg har en veldig brekningsrefleks så jeg sliter litt med de som er større, men prøver å gjøre så godt jeg kan der også.

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...