Gå til innhold

Ting du ikke liker - som "alle andre liker?


FrøkenFjong

Anbefalte innlegg

Jeg liker heller ikke Norge. Kaldt og jævlig. Jeg virkelig hater snø og kulde. Å synes sommeren er alt for kort. Har veldig lyst til å flytte til et varmere land senere :)

Jeg liker ikke sjokolade. Belive it or not. Folk blir helt sjokkerte når jeg sier jeg ikke liker sjokolade. Du er ikke normal sier de. :fnise: Kanskje ikke, men jeg liker virkelig ikke sjokolade. Jeg blir veldig fort kvalm. Jeg kan drikke sjokolade melk og spise litt sjokoladekake, men å spise vanlig sjokolade klarer jeg ikke. verste er vel mørk sjokolade :spy:

Andre ting jeg ikke liker:

Kaffe¨

Te

All sjømat. Reker, krabber osv. Æsj.

Agurk.

Dra på konserter.

Grandiosa.

Synge karoke.

Hotel Cæcar!

Fotball.

All vintersport som ski, skøyter osv.

Kjøre båt. Jeg blir veldig fort sjøsyk :spy:

Rødvin og øl.

Sushi.

Gå på Kino.

Lese bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom på en veldig rar ting jeg ikke liker. Jeg liker ikke barnehager!!

(ikke spør hvorfor)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskemannens lakserull. Det lukter våt katt i kjøleskapet nå og smaken er kvalm, masse salt og saueull.

Kjøpte det bare for å smake, men fysj. Og jeg er ikke kresen, liker det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en veldig rar ting jeg ikke liker. Jeg liker ikke barnehager!!

(ikke spør hvorfor)

Hva med barneparker da? :gjeiper:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med barneparker da? :gjeiper:

Like ille. Er ikke så glad i skoler heller......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av alle ting her i verden så er jeg generelt lite glad i middag. Og de middagene som jeg syns smaker helt forferdelig, er ofte favoritter hos mange andre, som f.eks: pasta, spaghetti, lapskaus, kylling, ris, kjøttkaker, wok osv. Kan konkludere med at meg er det ikke lett å lage middag til, men når jeg er på besøk hos andre er jeg selvfølgelig høflig og spiser av det jeg får, og som oftest er det godt fordi det lages på en annen måte enn jeg er vant med!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping! :glare:

JA!!!! Åssen kunne jeg glemme det?? Den verste torturen ever!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tin du ikke liker, kan man nevne kjendiseR?

-shakira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og:

Farris

Pirates of the Carribean filmene

Babyer (altså fremmede babyer er ikke automatisk kjempesøte for meg)

Snø

Brunt brennevin

Øl

Å ligge på sanda på stranda

Tegneserier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mat: Poteter, sopp, tomater, paprika...Det er tomater og paprika i ALT! Må plukke på det meste jeg kjøper for å ta det ut.

Torsdag kveld fra Nydalen - syns det er elendig.

Øl!

Farris

Vinter! Blæh, surt og kaldt og jævlig.

Små barn. Syns de er skumle!!

Berg-og-dalbaner og andre sånne tivoliting.

Å kle meg ut. Har hata det siden barnehagealder.

Og sikkert mye annet jeg kommer på etter hvert.

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mat: sopp,

Torsdag kveld fra Nydalen - syns det er elendig.

Øl!

Farris

Vinter! Blæh, surt og kaldt og jævlig.

Små barn. Syns de er skumle!!

Å kle meg ut. Har hata det siden barnehagealder.

Signerer disse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein aktivitet eg ikkje likar - å dra på ferie! Har inntrykk av at eg er den einaste i verda som ikkje likar det! Tykkjer berre det er slitsomt og masete. Enkelte feriar høyrast riktignok litt meir fristande ut enn andre, men ingen slår å vere heime ;) "Alle" blir kjempemisunnelege når folk fortel at dei skal til "syden" og sånt, eg er berre glad det ikkje er meg :fnise: Varmt, soling og bading - ikkje noko for meg. For ikkje å snakke om campingferie (på campingplassar) - å opphalde seg frivilleg på ein plass med minst hundre andre mennesker, klemt saman på eit jorde, og kalle det ferie, går over min forstand. Å drasse med seg masse pikkpakk i eit telt/lavo er heller ikkje fristande. Kan ikkje kome på noko slags ferie eg heller ville dratt på enn å vere heime. Liggje i mi eiga seng og ha det eg treng innanfor rekkevidde ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ting nevnt her som jeg heller ikke liker, men jeg kan jo komme med et par ting som det virker som om "alle" liker:

- Grey's Anatomy, jeg har virkelig prøvd å like denne serien, som det virker som om absolutt alle kvinnelige tv-seere elsker. Jeg klarer bare ikke å engasjere meg i det....

- Allsang... Urk, får fnatt av det, når jeg må stå f.eks i kantina og synge bursdagssang for noen som fyller år... Spesielt hvis noen begynner å samtidig skal "bukke, nikke, neie"... Er heller ikke spesielt glad i selskapsleker ved julebord o.l. Hmm, er jeg en tanke sær mon tro :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ting nevnt her som jeg heller ikke liker, men jeg kan jo komme med et par ting som det virker som om "alle" liker:

- Grey's Anatomy, jeg har virkelig prøvd å like denne serien, som det virker som om absolutt alle kvinnelige tv-seere elsker. Jeg klarer bare ikke å engasjere meg i det....

- Allsang... Urk, får fnatt av det, når jeg må stå f.eks i kantina og synge bursdagssang for noen som fyller år... Spesielt hvis noen begynner å samtidig skal "bukke, nikke, neie"... Er heller ikke spesielt glad i selskapsleker ved julebord o.l. Hmm, er jeg en tanke sær mon tro :sjenert:

Jeg liker ikke Grays og heller ikke Frustrerte Fruer.. Føler meg som en loner...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...