Gå til innhold

Ting du ikke liker - som "alle andre liker?


FrøkenFjong

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke Norge. KALDT, langt unna alt, DYRT, kynisk folkeslag, små byer. Jeg ser ut til å være den eneste for alle andres oppfatning er jo "Vet du ikke hvor heldig du er?? Norge er verdens beste land å bo i!!" Hvis man ikke tjener minst 400 000 har man det ikke godt i Norge, med mindre man bor på landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Ren melk

- Snø og vinter generelt

- Reklame. Ser ikke på TV på grunn av det... ser heller serier på nett!

- Bananer

- Krem

- Ren vaniljeis

- Komedier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomat

Cola

Vonde lukter av alle slag, mannlig svettelukt...

Menn med masse hår på brystet

Slarv

og alt av REALITYSERIER.....de verste programmene som finnes :kjefte:

Hrmph! Det var da voldsomt da til skrivefeil idag :(

Endret av Heritære
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* CSI og alle dens kompanjonger (NCIS, CSI Miami, CSI NY, Bones og hele bøtteballetten)

* Frustrerte Fruer

* True Blood

* NICOLE KIDMAN! (makan til operert porselensdokke uten snev av karisma)

* Kirsten Dunst

* Lighthouse Family

* Texas (bandet, ikke staten)

* Robbie Williams (grøss)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

metal ("musikk")

one three hill

hair extensions

tynne, slanke, fine jenter som går på diett...

"Vinn på minuttet"

FOTBALL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Jeg kom på enda en ting jeg virkelig misliker: SPILLEKVELDER!! :spy:

Jeg bare dør inni meg når noen foreslår å samle en gjeng for en rolig kveld med brettspill, spesielt hvis det er uten alkohol og vi er mange. Spillet tar eeeeevigheter, er kjedelig, og det går en halvtime mellom hver gang det er din tur :roll:

Kan kanskje gå an hvis det er en liten godgjeng, man kan drikke (løsere stemning og rom for juksing ;)) og det er et virkelig morsomt spill. Ellers, neitakk.

Jeg må forresten bare påpeke at det heter BAILEYS, ikke Baylis/Baylies! :opplyser::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg hater virkelig å gå på ski. Gjør det ikke frivillig!

Liker ikke de typiske dameseriene som f.eks Frustrerte fruer o.l, og jeg avskyr Paradise Hotel. Har ikke sett en eneste episode, trailerne er nok til å få det til å vrenge seg i meg.

Liker heller ikke trenden med at folk skal gi barna sine de merkeligste navn, som i mine ører ikke er navn, men noe foreldrene har diktet opp for å være så spesielle.

Av mat/drikke liker jeg ikke kokt torsk, vanlig cola eller melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol og varme, stroppeløse kjoler, menn med vokset brystkasse, Linn Skåber og øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke kaffe, cola, pepsi, farris, sushi, kebab, thai-mat, øl, hvitvin, spritdrinker, baileys, junk-food, halvpreparert mat som Toro/Dolmino poser/glass, avacado, krem på kaker, sjokolade med fyll, frossen pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom på enda en ting jeg virkelig misliker: SPILLEKVELDER!! :spy:

Jeg bare dør inni meg når noen foreslår å samle en gjeng for en rolig kveld med brettspill, spesielt hvis det er uten alkohol og vi er mange. Spillet tar eeeeevigheter, er kjedelig, og det går en halvtime mellom hver gang det er din tur :roll: [...]

Haha, enig! Må finne på en unnskyldning hver eneste gang noen ber meg på spillekveld. :fnise: Spesielt ille er de med mimeleker og tegnekonkurranser og all slags tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lese flere ganger da jeg så noen her ikke liker sjokolade. Trodde jeg leste feil. Er dypt rystet og sjokkert!

Bra for meg da. Mer sjokolade til meg :)

Jeg liker ikke Fårikål.

Blir fort lei av sommeren. Lengter allerede til høst :sjenert:

Er ikke så glad i brus. Bruker det kun til drinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, jeg tar matdelen..

Smør, kebab, reker, krabbe, alt med alkohol i, tomat, mais, skinke, lammekjøtt, rømme, melk (må være sjokoladepulver i :sjenert: ), erter, pepperoni, majones, blomkål, marsipan, nøtter..

Dette var det jeg kom på nå. Men jeg er ikke kresen, selv om det kan virke sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke barn i alderen etter ca. 2 år. Babyer er skjønne.

Har også problemer med å like folk som hater dyr.

Liker heller ikke uventa besøk.

Liker ikke oppmerksomhet på byen. At noen spør om å danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jeg liker ikke å gå tur. Bare innimellom, alene, med musikk på øret der jeg får nyte naturen, ta litt bilder osv. Men sånne avtaler om "ut på tur i skog og mark med en flott gjeng, nå er vi sporty heihei!" der man tråler langs en gammel lysløype...ehnei :ler:

Jeg liker heller ikke bananer, aldri gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...