Gå til innhold

Ting du ikke liker - som "alle andre liker?


FrøkenFjong

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke "Paradise hotel", har sett to episoder, og skjønner fortsatt ikke hvorfor det er så popluært. Et tåpelig og uinteressant program spør du meg. :sjenert:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke:

- å være sosial

- vanlig cola med sukker

- asparges

- å bli klemt av noen andre enn kjæresten (inkludert gode venninner)

- skrekkfilmer

- tv om morgenen

- å ha mindre enn en halvtime til å spise frokost før jeg skal på skolen

- å sminke eller pynte meg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke "Paradise hotel", har sett to episoder, og skjønner fortsatt ikke hvorfor det er så popluært. Et tåpelig og uinteressant program spør du meg. :sjenert:

Enig!!

..Big Brother hadde i det minste litt handlig istedenfor bare sex når det gikk.. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det litt sånn at dette liker alle, men jeg skjønner ikke hva som er så bra med det:

Jordbær

Sjokolade

Klemmer(av alle untatt kjæresten)

Musikk

Cottage Cheese(klarer det ikke!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke:

Beat for Beat

Postgirobygget

Dr. Phil

Hellbillies

Vassendgutane

Skavlan

Jan Fredrik Karlsen

nyfødte babyer

... har egentlig en lang liste over ting jeg ikke liker og som provoserer meg, men det får være måte på misantropi

Men jeg ser faktisk på Paradise Hotel av og til - noen ganger er det godt med helt hjernedød underholdning hvor det er akseptert å komme med noen kommentarer om dumme deltagere. Livet er slitsomt nok ellers :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, ting jeg kommer på i farten:

- Melk

- Smør

- Brød (det går innimellom)

- Kaviar

- Fettete mat (altså alt av synlig fett på mat, og alt av junkfood)

- Veldig mange av de populære seriene/programmene på tv

- Øl

- Snø og kulde

- Sport

- iPod

- "Chabby chick" (det kan godt være søtt og hvitt, men ikke for mye!)

- Jeg er heller ikke så glad i sånne "billigsmykker" synes ordentlige i sølv eller gull er mye finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så merkelig med folk som ikke liker musikk! Ikke vondt ment, for all del. Merkelig på en interessant og spennende måte.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Vin Diesel og Fast & Furious-filmene.

Twilight

True Blood (Jeg begynte å se på med et åpent sinn, men det er så kjedelig!!!)

Navn (med det mener jeg merker - at ting som har navnet Armani eller Dolce & Gabbana skal på en magisk måte skal gjøre ting bedre og mer verdt. Det er ikke det at jeg ikke liker god kvalitet, men jeg ser ofte at det ikke nødvendigvis har noen sammenheng.)

Kebab. Jeg har spist min kvote og kan ikke se for meg at jeg noensinne skal få lyst på det igjen.

Pasta laget på hvete. Jeg var helt vill etter vanlig spagetti før, så fikk jeg glutenintoleranse og gikk over til glutenfritt. Ting som boller og pizza savner jeg sårt, men nå synes jeg faktisk at den glutenfrie pastaen smaker mye bedre enn den vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker ikke salat.

før likte jeg ikke sjokolade, kaker, is, brus eller søtt godteri, men det endret seg når jeg begynte på medisiner gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Barn

-Norsk musikk (med unntak av et par sanger)

-Norsk film

-Gå tur

-Grønnsaker (men jeg spiser en del likevel)

-Akustisk gitar (og gjerne allsang) på vorspiel/fest/nachspiel

-Sitte i en park med masse fremmede rundt og lese/sole meg/grille/drikke øl når det er fint vær (jeg vil helst være på en privat plass, en veranda eller hage)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

å ha håret løst

risengrynsgrøt

julemat

sommer

sykling

ski

barn (fra nyfødt til 20)

farris

mango

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært begeistret for kjøttkaker. Noe som ingen andre i Norge kan fatte ser det ut til.

Men jeg har blitt mindre kresen... jeg kan spise dem hvis: De er ferdig kjøttkaker fra butikken. Liker IKKE hjemme lagde kjøttkaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

barn (fra nyfødt til 20)

Betyr det at jeg er nettopp komt på like listen din. Jippi! :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke:

Beat for Beat

Postgirobygget

Dr. Phil

Hellbillies

Vassendgutane

Skavlan

Jan Fredrik Karlsen

nyfødte babyer

... har egentlig en lang liste over ting jeg ikke liker og som provoserer meg, men det får være måte på misantropi

Men jeg ser faktisk på Paradise Hotel av og til - noen ganger er det godt med helt hjernedød underholdning hvor det er akseptert å komme med noen kommentarer om dumme deltagere. Livet er slitsomt nok ellers :)

Wow.... Du må være min tvillingsjel bortsett fra at jeg liker babyer da. Eller jeg liker å se nyfødte babyer, men de er ganske kjedelige i begynnelsen. Jeg fant fort ut at å bli tante ikke var så veldig gøy når babisen ikke gadd å se på deg en gang. Bare sove og gråte. hmmf. Heldivis har lille snuppen til tante blitt mye mer aktiv nå som hun er 7 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Sjokolade med nøtter, men elsker sjokolade uten nøtter.

- Coca cola

- reker, kreps, kamskjell, fisk og det meste av sjømat egentlig.

- melkemat som grøt, pannekaker o.l. bbegynner og mislike fløtesausen også. Blir kvalm av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker heller ikke pølser eller koteletter. Jeg er generelt lite glad i svin, men kan spise filet av svin.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj.. koteletter liker jeg heller ikke. Liker ikke ting som blir servert med poteter og brunsaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...