Gå til innhold

Ting du ikke liker - som "alle andre liker?


FrøkenFjong

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker ikke melk, reker, Frustrerte Fruer, Twilight, Will Ferrell, Owen Wilson, iste med ferskensmak og stekt egg. Listen er etter hva jeg kom på først, jeg misliker alt like sterkt. :) Det finnes sikkert mer, men det er disse jeg får mest reaksjoner på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza

Pølser

Pannekaker

Grøt

Krem *grøss*

overdreven klemming og berøring. Er du ikke kjæresten min, så gå bort, stå der og prat til meg. IKKE ta på meg.

Og kokte gulrøtter.

Jeg spiser alt (rart hva man kan lære seg til), men jeg unngår pølser for alt her i verden. Jeg svelger det, men tror eneste gangen jeg kunne spist det frivillig var hvis jeg måtte spise det med kongen eller noe :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varm mat og drikke, brenner huden av meg vettu... Må alltid vente så det mister litt varme før jeg kaster innpå. Kan lett gå 5 min før jeg tør å drikke av te-koppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke fisk har prøvd mange typer og laget på forskjellige måter og alt smaker æsj!

Gossip girl og den typen serier, ikke paradise hotel heller, det er bare hjernedødt!

Kaffe.

Alkohol, ingenting av div drinker, øl eller vin smaker godt.

Å sykle, jogge eller gå tur. Det er bare for kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig glad i potetgull, snacks, godteri, kake og iskrem. Heller ikke sjokolade er jeg særlig glad i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke melk :sukk:

Ei heller liker jeg grøt eller kaffe, eller i-ditt og i-datt produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Seinfeld, Mr. Bean, Fleksnes, kortspel, brettspel, Kvæfjordkake, stort sett alle alkoholhaldige drinkar synest eg er heilt håplaust. Og krem. Ufatteleg dårleg påfunn å øydeleggje god fløyte og sukker på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke eller er ikke så glad i

- Øl og vin, bortsett fra litt vin i matlaging

- syltetøy, æsj det er noe søtt ekkelt kliss!

- havregrøt

- leverpostei

- kornblandinger, müsli

- poteter, smakløst og kjedelig, dessuten får jeg vondt i magen av det.

- Brød - greit nok av og til, eller hvis det er helt fersk, men må ha mye pålegg eller smør

for å like det. Fatter ikke at folk kan spise brød hver dag og til de fleste måltider.

Liker heller ikke:

Å danse

være på fest

se på sport

ligge og sole meg

Leke med babyer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ketchup

Sennep

Sopp

Eddik

Vin

Øl

Kaffi

Majones

Blodig biff (og blodig kjøtt generelt). Alt kjøtt må vera heilt gjennomsteikt, ellers klarar eg det ikkje.

Leverpostei

Honning

Oliven

Reker

Kaviar

Blåskjell (og alle andre skjell)

Dressing

Sylteagurk

Ja, dette var det eg kom på i farten! Men eg er kresen, så det er mange andre ting eg heller ikkje likar. :sjenert:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke typisk dame/jenteserier som jeg har inntrykk av at alle MÅ få med seg - Frustrerte Fruer/Grey's Anatomy/Gossip Girl.

Synes Seinfeld er helt tragisk, fatter ikke hva som er morsomt med det og får helt noia om det kommer en reprise på tv.

Sko og skoshopping. 99% av alle sko andre døøøør etter synes jeg er dritstygge.

Synes FERSKE reker smaker høgg, men eeeelsker frosne ishavsreker. Kjenner "grunnelukta" på lang vei av ferske reker, brekker meg faktisk og skjønner ikke at noen greier å synes det er godt.

Is-te er kjempegodt, men fikser ikke den ferdige typen med ferksensmak som "alle" ser på som normalen, den smaker jo bare emment og kunstig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Furumøbler (både ubehandla og lakkert, synes det er det styggeste som finnes!)

Papaya

Rosiner

Grapefrukt

Pommes Frites

Blåskimmelost

Sushi (hva er greia egentlig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kaffe (lukter godt, smaker grusomt)

Pølser (særlig wiener...)

Pannekaker (blir kvalm lenge før jeg er mett)

Hunder (ekle dyr som sikler og hopper på folk. Dessuten merker de at jeg ikke liker dem og vil derfor prøve å innynde seg ved å sikle litt ekstra på akkurat meg... Herlig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...