Gå til innhold

Ting du ikke liker - som "alle andre liker?


FrøkenFjong

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

wow....er du sikker på at du er mann? hihi

Sammboeren min liker heller ikke sport på tv. Spesielt fotball er noe han hater! Og han er veldig MANN ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokt egg og speilegg. Dette er noe jeg har for meg at alle liker bortsett fra meg.

Jeg liker det heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg makter ikke smaken av geitemelk. Dermed utelukkes både geitost og Gudbrandsdals-/Østerdalsost. Mitt inntrykk er at de aller fleste spiser de to siste der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

facebook.

Jeg hater facebook. Jeg har helt oppriktig ingen interesse av å se fyllabildene til Kari og Ola fra barneskolen jeg ikke har snakket med på snart 20 år. Eller ungen som en i klassen på VGS har fått med den trøtte typen hun traff på hytta sommeren 06. Eller hasjferien som tidligere kollega Per tok i Asia for å finne seg selv. Det er for meg helt fjernt.

Og nei, det er IKKE fordi jeg er sjalu, som alle rundt meg sier når jeg ytrer mitt hat for facebook.

Jeg har reist rundt jorda to ganger, har festet mer enn jeg kan huske, vært med på flere opplevelser enn jeg har hår på hodet (jada overdrivelse men du skjønner), vært singel og levd livet, funnet en kjæreste jeg er stormforelsket i og etablert med, utdannet meg til drømmejobben, har en sterk inntekt over gjennomsnittet, og har "drømmeleiligheten" midt i byen, og jeg planlegger ikke å slutte livet nå med det første akkurat.

Med andre ord har jeg forbanna mange bilder og opplevelser jeg kunne delt på fb. Jeg ser bare ikke hensikten med å dele livet mitt med Kari og Ola fra barneskolen som jeg ikke har snakket med på snart 20 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Jeg makter ikke smaken av geitemelk. Dermed utelukkes både geitost og Gudbrandsdals-/Østerdalsost. Mitt inntrykk er at de aller fleste spiser de to siste der.

Liker ikke det jeg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

facebook.

Jeg hater facebook. Jeg har helt oppriktig ingen interesse av å se fyllabildene til Kari og Ola fra barneskolen jeg ikke har snakket med på snart 20 år. Eller ungen som en i klassen på VGS har fått med den trøtte typen hun traff på hytta sommeren 06. Eller hasjferien som tidligere kollega Per tok i Asia for å finne seg selv. Det er for meg helt fjernt.

De som er motstandere er facebook kommer alltid med det argumentet, men man velger altså akkruat hvilke man vil ha som venner selv. Jeg har ikke noen perifere vennskap på facebook (eller jo, noe få, men de vil jeg ha der), så jeg får bare se bilder av fyllekulene til mine faktiske venner.. men du har helt lov til å ikke like facebook og ikke ønske å være der, var ikke det jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt øl, og synes hamburgere, pølser og pommes frites smaker helt forfærdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. Pølser glemte jeg. Har aldri likt pølser. Litt problematisk i barnebursdager og på 17. mai opp igjennom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg likar heller ikkje å sjå på feste/feriebilder perifere vener har lagt ut på FB, men då lar eg berre ver å gjere det ;) FB er nyttig på andre måtar. Sjølv legg eg ikkje ut anna enn akkurat eit par profilbilder av meg sjølv. Ein MÅ faktisk ikkje sjå på FB-venenes bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spinell

Brunost

Parmesanost

"verdens beste"-kake

Dansing (verken å gjøre det selv eller å se på på TV)

Stieg Larssons bøker

Lord of the Ring-trilogien

Endret av Spinell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jeg kom på flere ting!

At folk legger ut ørten bilder av meg og tag'er dem på FB uten å spørre ("ja, der kom dét bildet av meg ut ja. Og du har innstillingene dine på "vis til alle". Takk for det!")

Sånne "folkefest"-opplegg der absolutt alle skal delta og være glade i gatene, hvis ikke er man en asosial idiot.

Blåbær (og folk som maser om at jeg må like det, fordi det er så masse antioksidanter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg likar heller ikkje å sjå på feste/feriebilder perifere vener har lagt ut på FB, men då lar eg berre ver å gjere det ;) FB er nyttig på andre måtar. Sjølv legg eg ikkje ut anna enn akkurat eit par profilbilder av meg sjølv. Ein MÅ faktisk ikkje sjå på FB-venenes bilder ;)

Men kjære vene jeg sier da ikke at jeg MÅ heller!

Denne tråden spør om hva man ikke liker som "alle andre" liker. Jeg HATER fb pga trenden. Alle er der. Alle føler de må være der. Alle må ta del i alle andres privatliv og opplevelser.

Andre her inne sier de ikke liker blåbær f.eks. De MÅ ikke spise blåbær, men de gjør som meg og svarer på hva tråden spør om.

Jeg liker altså IKKE fb.

Så jeg benytter det heller ikke, og tvinger meg ikke gjennom timesvis med glaning på venners profiler hvis det er det dere sitter der og tror.

Christ sake...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coca Cola og andre bruser som inneholder sukker

kaffe med melk (typ cappucino, latte osv)

sukkertøy og vingummi

filmer

fantasy

ris (klarer virkelig ikke spise det)

Oreo-kjeks

Donald tegneserier

Dra på fest/byen hver helg og drikke seg sønder og sammen

familiebursdager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke:

- Sopp

- Kjøtt. Har aldri likt noen former for kjøtt. Er vegetarianer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...