Gå til innhold

Ting du ikke liker - som "alle andre liker?


FrøkenFjong

Anbefalte innlegg

Eg får store auger frå folk når eg seier at eg ikkje likar kaker, cola og pølser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker heller ikke facebook, syns det er upersonlig og overflødig.

I vinter merket jeg veldig godt at jeg er en av få som virkelig ikke liker noen som helst form for vinteridrett. At det var VM i Oslo føltes som tortur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reality - TV! Og "Norske talenter", "Skal vi danse" og "Idol" - liknende tv-programmer med utstemming og tildels utdriting av deltakerne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reality (Villa Medusa var jo litt artig dog)

Sjomat/koteletter/Nordfjord kjott

Lightprodukter (i grunn mye rart i det oxo)

de fleste jentefilmer/kostymedrama

Schweppes/ol

hadde nok neppe spist grisemage/slanger/insekter

Beatles

LOTR/Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NRK prog ledere....gjeeeeeeesp (vil heller se morromenn som Conan OBrien)

sport (boksing kan vere interresant , fotarbeid/jabbing osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på noen flere ting:

- Koteletter

- Sopp (jeg spiser det, pirker det ikke ut eller noe, men jeg synes ikke det smaker godt)

- Ketchup

- Pølser

- Ostepop

- Firefox

- The Island (Øya) av Victoria Hislop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene jeg sier da ikke at jeg MÅ heller!

Denne tråden spør om hva man ikke liker som "alle andre" liker. Jeg HATER fb pga trenden. Alle er der. Alle føler de må være der. Alle må ta del i alle andres privatliv og opplevelser.

Andre her inne sier de ikke liker blåbær f.eks. De MÅ ikke spise blåbær, men de gjør som meg og svarer på hva tråden spør om.

Jeg liker altså IKKE fb.

Så jeg benytter det heller ikke, og tvinger meg ikke gjennom timesvis med glaning på venners profiler hvis det er det dere sitter der og tror.

Christ sake...

Det var då veldig.

Poenget mitt var berre at det er fullt mogleg å vere på FB utan å glane på verken fyllebilder eller andre bilder. Du vel jo heilt sjølv kor privat du vil vere. Det er ikkje slik at enten brettar ein ut heile livet sitt på FB, elles så boikottar ein heile greia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oprah

At jeg kunne glemme Oprah! Jeg tror jeg hater Oprah så sterkt at jeg delvis har fortrengt henne!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Brunost

- Kneippbrød

- Risengrynsgrøt

- Kanelboller (og alt annet med kanel)

- Bruke uttrykk fra tv-programmer og reklamer

- Gladiatorsandaler

- Overdreven klemming (unntaket er kjæresten)

- Mango

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

- Brunost

- Kneippbrød

- Risengrynsgrøt

- Kanelboller (og alt annet med kanel)

- Bruke uttrykk fra tv-programmer og reklamer

- Gladiatorsandaler

- Overdreven klemming (unntaket er kjæresten)

- Mango

-Henger meg på den med klemming med mindre jeg er full

-Liker heller ikke brunost

Ellers:

-Riskrem

-ribbe

-karamellpudding som man kjøper på butikken, samme med piano karamellsaus

-Jeg har aldri syntes at Leonardo Dicaprio var kjekk da alle de andre fjortisene gjorde det da han var tenåringsidol nr 1

-Ekstrem oppussing på tv

-Dr Phil

-Gro Nylander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Gro Nylander

Jaaa, enig!!

Kom også på at jeg ikke liker å ligge å steke meg på stranden. Det er enormt kjedelig.

Og så misliker jeg romantiske aftener sterkt! Sånn type god mat, vin og stearinlys med dempet, rolig musikk i bakgrunnen. Jeg liker heller ikke å få blomsterbuketter av mannen. Stakkars mann, egentlig. Han prøvde i begynnelsen å kjøpe blomster til meg, og det hadde vel motsatt effekt av det han trodde det skulle ha.

Kan gjerne kose oss med mat og vin etc, men noen planlagt romantisk setting - neitakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Jaaa, enig!!

Kom også på at jeg ikke liker å ligge å steke meg på stranden. Det er enormt kjedelig.

Og så misliker jeg romantiske aftener sterkt! Sånn type god mat, vin og stearinlys med dempet, rolig musikk i bakgrunnen. Jeg liker heller ikke å få blomsterbuketter av mannen. Stakkars mann, egentlig. Han prøvde i begynnelsen å kjøpe blomster til meg, og det hadde vel motsatt effekt av det han trodde det skulle ha.

Kan gjerne kose oss med mat og vin etc, men noen planlagt romantisk setting - neitakk!

Litt enig der. Bortsett fra det med blomster da. Det er ekstremt sjelden jeg blir overraska med blomster fra min kjære så jeg hadde ikke hatt noe imot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...