Gå til innhold

K(a)os


Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Gjest Marmot

Æsj, så dumt at Murmel er syk og at dere ikke kan komme.. :( Kjempesynd! Og selvfølgelig veldig synd på lille Murmelgutten.. :kose::klem:

Ja, det var noe drit. Jeg som hadde gledet meg sånn og alt. :tristbla: Han virker foreløpig helt frisk, bare prikkete i ansiktet, så satser på at det holder seg sånn. Det er visst ikke unormalt å ha vannkopper uten å virke syk i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

Bugaboo Bee er uaktuelt ja..

Blæh!

Godt at han ikke virker syk!! Innbiller meg at vannkopper er lettere å få når man er så små enn når man blir større? :vetikke:

Egentlig like greit å bli ferdig med det først som sist, men han kunne da ha ventet til i morgen?? :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig dere ikke får kommet!

Men det positive er jo at Murmel ikke virker plaget av det hvertfall. Håper han blir bra fort og så slipper han vannkopper i fremtiden :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at dere ikke får kommet :tristbla: Men som de andre skriver, det er jo egentlig greit å bare få vannkoppene unnagjort :jepp: Godt at han ikke virker så påvirket av det foreløpig! :)

Kanskje du egentlig bare skulle tatt han med sånn at vi fikk unnagjort vannkoppene alle sammen.. :fnise:

Håper på å få treffe deg en annen gang! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

:fnise:

Bugaboo Bee er uaktuelt ja..

Tenkte meg det, den er jo styggere enn noe annet. Og sikkert ekstremt overpriset. :fnise:

Vi har fått time hos legen til Murmel om 50 minutter, om det viser seg å ikke være vannkopper, kaster vi oss i bilen og kommer på treff. Men sannsynligvis er det nok det, det stemmer med inkubasjonstiden og alt.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Måtte innom og hilse på, ser du har ny bok og nytt nick ;)

Så synd at murmel er syk da, ikke noe morsomt når de er så små og blir syke, men blir så hjelpesløse..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marmot

Legen mener det ikke er vannkopper, og at han uansett ikke smitter så lenge han ikke har vannblemmer. Så da kommer vi! :hoppe:

Jeg har knapt sminket meg i dag, men det får dere tåle altså.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var supert at du kom altså :nigo: Og den skjønne lille Murmelen da :rodmer: Han smilte jo heeele tiden ;) Håper dere fikk en fin tur hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å treffe både deg og Murmel idag :klemmer: Han er jo bare herlig :hjerte:

Jeg glemte helt bort at jeg hadde sagt at jeg kunne følge deg til toget jeg, ble litt hektisk når J plutselig ble så inmari trøtt. Men du tok kanskje ikke toget hjem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Han smilte jo heeele tiden ;)

Ja, begynner å tro at han faktisk er usedvanlig blid, har fått så mange kommentarer på det. La han nå nettopp, og han sovnet med et digert glis om munnen. :fnise:

Jeg glemte helt bort at jeg hadde sagt at jeg kunne følge deg til toget jeg, ble litt hektisk når J plutselig ble så inmari trøtt. Men du tok kanskje ikke toget hjem? :)

Nei, skulle egentlig det, men så kom mannen og hentet oss igjen likevel........ :nigo:

Var superkoselig å hilse på dere alle sammen i dag, jeg er utrolig glad jeg kom meg avgårde altså! :bolledeig:

Mannen kom og hentet Murmel og meg, og skulle egentlig kjøre oss til toget. Men så ombestemte han seg og ville bli med hjem likevel, så da kjørte vi innom Jessheim og spiste "romantisk middag" på Big Horn. Er utrolig lenge siden vi har spist ute sammen bare oss to (eller, ble jo ikke det siden babyen var med, men nesten i hvert fall..), kanskje et helt år? Det var i hvert fall veldig, veldig koselig! Og Murmel sjarmerte servitøren med all smilingen sin. :nigo:

Var på Babyshop også, ville se etter sånn giraff som J hadde, men det hadde de ikke der. Murmel fikk noen andre leker, pluss en koppholder sånn at vi har en på hver vogn og slipper å flytte den mellom vognene.

Fikk sms fra kommunen om at vi må koke alt vannet som skal brukes i matlaging/drikkes, for det er e.coli i vannet vårt pga. flommen. Murmel har selvsagt drukket det vannet i dag, så nå kommer jeg til å være nervøs for det i noen dager. Siden jeg slapp å bekymre meg for vannkopper, måtte det dukke opp noe annet. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig koselig ut med middag på Big Horn :hjerte:

Tenkte på det isted da jeg leste om e.coli´en der dere bor. Håper ikke han har fått i seg noen av de skumle bakteriene. Men jeg vil jo kanskje tro at man reagerer ganske raskt på de med oppkast og slikt? :klo:

Forresten, så de har masse av den giraffen på ebay, her er både den store, og den lille vi har er litt lengre ned :) Anbefaler den virkelig :jepp:

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marmot

Leste nettopp at det kan gå opptil 10 dager før man blir syk, så her er det bare å vente i spenning.. :sukk:

Skal få oss en sånn giraff, ja. De hadde den store på Babyshop, men den synes jeg var for stor. Deres var så praktisk størrelse til å ha med seg overalt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også sånnen giraff, men anbefaler virkelig biteringen, den skal jeg kjøpe i morgen,de man får på apoteket er så tykke. Men ja, ville bare tilføye det!

Jordbær allergi ja, jeg har det av og til, og da får jeg f.eks prikker på magen..Håer det bare er noe forbipasserende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både giraffen og biteringen, tøtta er ikke nevneverdig interessert i noen av de...

I går kjøpte jeg en bitering fra Tommi Tippee på apoteket, og den var mer interessant, den er både myk og hard.

Kjøpte også noen skjeer fra Tommi Tippee som jeg synes er helt supre.

Ellers, hørtes ut som dere hadde en koselig og fin dag i går :)

Fint det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marmot

Tror det var Dine jeg sa det til, at hun måtte la babyen se andre babyer snu seg, så lærte han det sikkert selv. Og det er visst sant, for Murmel lærte nemlig å snu seg fra mage til rygg i går. Han gjorde det to ganger på treffet, men da trodde jeg det var bare "flaks". Nå ligger han på gulvet og ruller frem og tilbake akkurat som lille J. :fnise:

I natt våknet han to ganger og virkelig hylte. Sånn at det hørtes ut som om han hadde skikkelig vondt. Jeg prøvde først å gi mat, men det ville han ikke ha. Så da rullet jeg ham rundt på siden, dyttet inn smokken og la Fjone mellom armene hans, og da sovnet han igjen. Merkelig, men regner med han ikke hadde vondt, siden han sovnet så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink han er som snur seg :rodmer: Goffel snur seg enda ikke fra mage til rygg :fnise: Men hender at han tipper over når han skal ta noe som er høyt oppe, og da blir han veldig forskrekket og redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink han er! Kan nok være noe i det med at de lærer litt av andre babyer ;) Her har J begynt idag å prøve å dra seg litt fremover med armene, noe hun aldri har gjort før, og hun studerte jo Tulla veldig nøye da hun lå på gulvet. Kan selvfølgelig være tilfeldig, men det er jo ikke sikkert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lærer jo av å se på andre, så hvorfor skulle ikke disse små også gjøre det? :klo:

Og vi opplever også det samme, hun skriker til, men våkner ikke og gir ingen tegn til at hun egentlig trenger noe annet enn å vite (ubevisst?) at man er der.

Håper du har en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...