Gå til innhold

Min sin


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Så flink jeg er å skrive da, det er jo bare 5 dager siden sist :)

Har ikke skjedd så mye i hoppeslottet siden sist sånn bortsett fra 17. mai feiring.

Vi gikk i tog, hele familien. N. satt i søskensete oppå vognen til J. og var strålende fornøyd. Der hadde hun god utsikt og fikk med seg alle hun kjente som sto på sidelinjen av toget. Toget går dessverre for lang rute til at de små bena hennes klarer å gå hele toget, så da var dette en god løsning. Hadde aldri trodd det skulle bli en så stor suksess hos henne :ler:

Bunad hadde jeg også den dagen, mamma fikk sydd den ut og det var deilig å kunne gå i bunad. Det eneste som var dumt den dagen var at både jeg og mannen min gikk i helt nye sko. Så vi fikk sinnsykt vondt i bena sånn ca halvveis i toget. Når vi kom til enden var jeg klar for å kaste bunadskoene i søpla. Er litt glad for at jeg ikke gjorde det da...

Begge jentene hadde "bunad"(N. hadde strikka og J. hadde bondepike bunad) og var selvfølgelig de mest bedårende i hele toget :sjarmor:

Ellers hadde vi en deilig dag med masse kaker og mammas hjemmelagede brennsnut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde også brennsnut! Var hos mine foreldre, og dagen var en suksess. L. digga 17.mai-tog, og løp frem og tilbake så lenge hun orket. Veldig mye bedre å være hjemme enn f.eks. på slottsplassen i pøsregn :)

Sitter og vurderer å legge meg selv om det er midt i Grand Prix... Tror ikke jeg orker å se hele. Hadde vært typisk om Norge vant den ene gangen i historien jeg ikke ser hele programmet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja, ja kan ikke akkurat si at Noge vant... Så jeg håper du gikk å la deg og fikk sovet lenge :)

Dette med brennsnut på 17. mai er en typisk sunnmørs ting tror jeg. Nesten "alle" har det. Ikke så rart, når det er så godt :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I dag har mannen min bursdag. Så nå er han laaaaangt opp i 30-årene(31), mens jeg er laaaaangt ned i 20-årene(29).

Så i dag føler jeg meg ung gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Du har vel bakt sukkerbrød som du skal fylle med hjemmelagd syltetøy og håndpisket krem fra en ku du har melket selv? Du kan jo pynte den med jordbærene du har dyrket på badet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Grattis! Du har vel bakt sukkerbrød som du skal fylle med hjemmelagd syltetøy og håndpisket krem fra en ku du har melket selv? Du kan jo pynte den med jordbærene du har dyrket på badet...

Selvfølgelig! Du kjenner da meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Her har jeg funnet noen navneduker:

Teddybjørn

Disse to likte jeg, her er en i

pastellfarger, og

denne er også fin.

Denne har jeg bestilt.

Det finnes maaaange flere. Alle disse har jeg funnet  her

Får ikke opp linkene.... kommer inn på microsoft sin hjemmeside...(aaaaaner ikke hvorfor, det har også skjedd før når jeg har prøvd å gå inn på noen linker)

Kom imidlertidig inn på den siste linken din, så da er spørsmålet hva søkte du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, da.

På venstre side kan du velge mellom forskjellige merker. Jeg var inne på DMC og Anchor, i hvert fall. Evt. kan du søke på "samplers"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom visst ikke så mye fornuftig ut av å søke på samplers.

Gå inn på DMC på den venstre siden av siden, og videre på "lloveable bears". Litt ned på siden der finner du den med bamsene. Ikke sånn dødsfin, men...

De to neste ligger under DMC - sampler collection, litt ned på siden. Veldig fine!

Her er det også mange fine som passer til bryllup.

Den jeg har bestilt og skal lage nå, finner du under Anchor - Me to you, Tatty Ted.

Håper du finner frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Det kom visst ikke så mye fornuftig ut av å søke på samplers.

Gå inn på DMC på den venstre siden av siden, og videre på "lloveable bears". Litt ned på siden der finner du den med bamsene. Ikke sånn dødsfin, men...

De to neste ligger under DMC - sampler collection, litt ned på siden. Veldig fine!

Her er det også mange fine som passer til bryllup.

Den jeg har bestilt og skal lage nå, finner du under Anchor - Me to you, Tatty Ted.

Håper du finner frem.

Ja jeg fant fram :)

De var fine, men ser litt vanskelige ut.... Så for meg en litt mindre og lettere. Har ikke sett dette i butikken, eller jeg har vel aldri vært i en slik butikk i grunn. Du vet ikke om noen norske sider da? Vet at svigerinnen min har en slik klokkestreng, med sitt navn på, dåp osv. Men det er vel mye å be om at hun vet hvor moren hennes kjøpte det for ca 30 år siden. :ler:

De til bryllup hadde kanskje vært noe, siden jeg skal i bryllup i sommer, men har liten tro på at jeg vil bli ferdig før 15 juli(dette er også N. sin 3 års dag) :ler:

Siden de skal ha bryllup i København(du vet hvem det er sant?) hadde det vært fint med noe litt utenom det vanlige, siden vi skal gi de gavekort....

Får se hva det blir til, vurderer også å (må bare finne det først) å skrive inn diktet "ekteskapet" og ramme det inn i en pen ramme. Siden de ikke ønsker taler, hadde dette kanskje vært noe litt pent å lese...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at jeg vet hvem du skal i bryllup til ja...

Jeg diktet en enkel sånn en til et brudepar i fjor og satte den i ramme, og de ble veldig glade (tror jeg).

Husfliden pleier å ha klokkestrenger, så du kan titte der. (Ingen vits i å gå inn på hjemmesidene, for der er det bare bunader og atter bunader.)

Jeg fikk en søt liten sak i posten i dag, fra den engelske nettbutikken. Du kan jo prøve deg på den først, for å trene. Den ligger under Bobbie G. Designs, mini stitches. Det er bilde av en liten kjole, og navn og fødselsdato.

Skal se om jeg har noen norske nettsider på lur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Huff i dag har jeg i grunn dagen.... har vært innom alle merkelige humør jeg har. Selv om de fleste har vært sinte og triste....

Litt om hva hodet mit inneholder nå:

1) Er lei meg fordi etter 6 ukers "krangel" med lille snuppa, har jeg måtte se slaget tapt. Hun nekter å bli ammet mer! Den siste uka har vært et mareritt når det gjelder amming. Så i natt, når hun nok en gang nektet - da sa jeg stopp! Dette blir for tungt og opprivende for oss begge. Får se til natten eller i morgen om hun ombestemmer seg.

2) Ventet på et brev i dag, som ikke kom. Det vil få sinnsyke konsekvenser for meg/oss.

3) Mannen har bursdag og jeg har enda ikke baket noe, og begynner å tvile sterkt på om jeg kommer tilå gjøre det også.

5) *kan ikke si det* men det er :(

6) Min beste vennines mormor døde på 17. mai og hun har det så vondt at hjertet mitt slites i stykker for hennes del.

7) Lille snuppa ville endelig snu seg fra ryggen til magen i dag(hun har kunnet det lenge, men dette er også en av de tingene hun bare nekter. Fra magen til ryggen der i mot... det gjør hun hele tiden)

8)*

9)*

10)* :)

Jupp det var meg i dag, nei nå tar jeg meg en røyk!(jepp jeg sluttet for snart 2år siden men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
Jeg fikk en søt liten sak i posten i dag, fra den engelske nettbutikken. Du kan jo prøve deg på den først, for å trene. Den ligger under Bobbie G. Designs, mini stitches. Det er bilde av en liten kjole, og navn og fødselsdato.

De var søte! Den skalo jeg prøve... men bare slik at jeg har mast max på deg i dag, jeg bestiller den som er dyrest sant? For den inneholder hva jeg tenger???

*Fælt så jeg maser på Tuji da...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Oj  :klem:

Ta deg en røyk du, det hjelper litt.

Jeg kjøpte også røyk i dag

Huff vi er dumme.....

Men nå går jeg ut, for J. sover søtt og amme skal jeg jo ikke mer så... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...