Gå til innhold

Min sin


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

:klem: Det var trist at du gikk glipp av det.

Har lest litt om den munn- og klovsyken (som jeg liker å kalle den :ler: ), og det høres ikke godt ut. Tror ikke det er vanlig å bli så dårlig, så du har vært uheldig!

Håper du blir bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Nei det er ikke vanlig å bli så syk :(

Men barnesykdommer er tøffe for voksne! I natt hadde jeg 39,8 i feber og trodde jeg nesten skulle dø. Så elendig som jeg er nå har jeg aldri vært før!

Fra onsdag til lørdag har vi brukt 1600 kr på legetimer og medisiner. Og alle tre legene sa litt forskjellig. Det verste ver vel at jeg har så høy feber og ikke klarer å få den ned. Dessuten spydde jeg uten stopp i 1 1/2 døgn uten å ha spist noe på nesten 3 dager. Da var jeg sikker på at jeg kom til å stryke med.

N. ble sendt til foreldrene mine. H. hadde mer enn nok å gjøre med J. og meg. Dessuten er det ikke godt for en 3 åring å se moren sin så syk. Takk og pris for besteforeldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det mente H. også, men legen mente noe annet. Jeg er i grunn glad jeg fikk være hjemme. Er ikke så spesielt glad i sykehus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I dag er feberen under 39 for første gang på 7 dager, så i dag føler jeg meg nesten kvikk :)

J. skal være hos mamma noen timer, så da skal jeg bare sove og samle krefter igjen. Fint med bestemødre med lang skoleferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I dag har jeg slappet godt av og lest ei god bok ca hele dagen, så nå er jeg snart ferdig med boken jeg begynte på i 13 tiden i dag :)

Mannen min har knapt vært innom i dag, men har hatt med seg J. så jeg har bare kost meg med N. og boken :ler:

Bør vel snart legge meg igjen nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Endelig begynner formen å bli bedre. I går sovnet jeg ca kl 21 om kvelden i en stol og der lå jeg til kl 01, før jeg tuslet ut i senga og sov til kl 0630. etter mating og kosing la vi oss igjen kl 08 og sov til kl 11. Jeg kan ikke huske å ha vært så trøtt før. Så denne sykdommen har nok tatt litt på :)

Akkurat nå driver jeg å prøver å overtale mannen min til å ta oss med ut på lunsj, men det ser ut som jeg misslykkes :(

Ja, ja noen av oss må jo jobbe :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I dag skal jeg i 30 års dag, det skal bli koselig. Vi er bare noen få jenter om gikk barneskolen i lag som møtes en gang i måneden og slarver. Og nå er alle de andre blitt 30 år, så da er det kanskje litt rart av meg å påstå at jeg er laaaaaaaaaangt ned i 20 årene??

Ja, ja det er da lenge til enda :)

Nydelig vær i dag, gleder meg til mannen og N. kommer hjem, da skal vi kose oss med take away, siden jeg skal bort i kveld.

I morgen skal vi på by-lørdag, håper været holder seg for det skal være "bøndenes marked" og det høres så koselig ut, så da får vi håper Sunnmøre sjokkerer med å holde på solen en dag til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette markedet da? Ser for meg lubne bondekoner med roser i kinnene, som selger ost :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja det var slik, sånn bortsett fra at de ikke var lubne og i hverdagsbunad :)

Der ble solgt masse typer frukt og grønnsaker, lefser, sveler, mange typer ost, kjøttmat osv. Vi var ikke på torget så lenge, men N. hadde store øyne og koset seg.

Etterpå var vi på restaurant og spiste middag i lag med foreldrene mine.

Når vi endelig kom tilbake til bilen, sovnet begge jentene av utmattelse, så da kjørte vi tur ei stund så de fikk sovet litt.

I grunn en skikkelig koselig familedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, da!

Vi har også hatt familiedag, men vi reiste til Måløy. Det var tivoli, som var veldig spennende å se på, men karusellene var litt for skumle for L. Når vi kom hjem lagde vi en gedigen grillmiddag som jeg kjenner enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Det hørtes deilig ut. N. har lært at tivoli er gøy i dag hun også, men da var det Tivoli i København vi snakket om. Hun gleder seg stort til å ta stor båt og gå i tivoli. Hun har "smakt" på ordet i hele dag :)

Får bare håpe der er noe for henne også :)

Gleder meg til vi skal reise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der finner dere helt sikkert noe barnevennlig. Var der i fjor vår. Der går det an å traske rundt en hel dag og bare slappe av og vinne store bamser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Ja vi reiser Oslo-København. Vi reiser den 13. juli, slik at vi er framme morgenen 14. Bryllupet er den 15.(N. sin 3 års dag)

Vi har leid sommerhus i Køge, ca 30 min fra København, fra den 15. juli og 2 uker.

Når reiser dere da? Og hvor skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser 22. juli med båten til Hirtshals. Eller var det Fredrikshavn? Ja, det var det. Vi skal være på vestkysten av Jylland (som alle unntatt jeg visste at det er den største øya som heter), og reiser tilbake med båten 29. Vi skal reise med en vennefamilie og leie hus (det hørtes veldig etablert ut :overrasket: ), og kommer nok til å farte litt rundt til forskjellige fornøyelsesparker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ikke jeg heller vet hva de forsjellige øyene heter, så når jeg skulle finne sommerhus fant jeg et nydlig et på helt feil plass... Men med hjelp av mannen fant jeg da ut hvor vi skulle :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Huff J. er ikke noe flink å sove for tiden. Hun var syk før vi dro til Bulgaria, altså for en hel måned siden og har enda ikke et skikkelig sovemønster.

Alle gode triks er en sagablott, hun har vilje(og stemme) av stål.

Hun legger seg som normalt i 7-8 tiden på kvelden og sover ca 1 time, så begynner rabalderet. Hun nekter å sove og skriker så du skulle tro vi misshandlet henne. Vi har prøvd "alt" og er nå ganske lei av å aldri ha noe voksentid. Hun gir seg først i 11-12 tiden på kvelden og selv om jeg drar henne opp om morgenen og hun ikke sover noe særlig på dagtid, så er det på samme viset hver kveld.

I går og i dag var det ekstra gale, men nå har hun fått ei tann, så det er vel grunnen. Det kommer vel ei til i løpet av noen dager.

Håper bare vi har klart å snu henne til vi skal på ferie, har ikke akkurat lyst å sende henne med mamma og pappa når vi skal i bryllup og vite at hun terroriserer de hele kvelden. De tåler det nok, men det er ikke godt å være mor når du vet at jenta er slik og skal ha barnevakt.

*det var mitt hjertesukk, her jeg sitter med selskap av J.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...