Gå til innhold

Blåbærmuffins prøvedagbok, søskenjakten er i gang.

Blåbærmuffin

Anbefalte innlegg

Hørs ut som en veldig sunn innstilling! Tror det er viktig å ikke stresse for mye. Mass lykke til ihvertfall! :tommel:

Så koselig med en ny gjest i dagboken min! :velkommen::)

Da er EL her, og vi har iallefall hatt noen runder med :sengekos: . Gubben har vært en del ute å reist i forbindelse med jobb, men heldigvis har han vært hjemme på de dagene det har passet best å hoppe i halmen for å få en spire til å sitte, så vi krysser fingrene og håper på det beste :)

Ellers så går dagene med til det vante. Blir litt mer husarbeid når gubben ikke er så mye hjemme, men det går greit. Da går tiden til han kommer hjem igjen fortere også. Er tross alt best å ha han hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for at all :sengekos: har resultert i noe ;)

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da er jeg tilbake igjen etter en liten pause fra forumet. Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å sitte her inne de siste dagene, men nå har det roet seg litt ned igjen.

Jeg har overhode ikke noen tro på at spiren sitter denne PP, jeg har ikke lagt merke til noen symptomer, og jeg er ganske sikker på at TR kommer om et par dager. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet å se frem i mot neste PP igjen, selv om jeg selvfølgelig ikke vet for sikkert enda. Følger bare magefølelsen.

En eller annen gang blir det vår tur, og vi skal jo ingen plasser så vi har det jo ikke travelt :):rodmer:

Håper alle sammen har en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjenner meg veldig igjen i dine tanker om prøvingen.. Jeg var veldig slik da vi skulle begynne på første. Får håpe dere slipper så mange PP'er! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjenner meg veldig igjen i dine tanker om prøvingen.. Jeg var veldig slik da vi skulle begynne på første. Får håpe dere slipper så mange PP'er! :jepp:

Så koselig med ett nytt navn i prøveboken min :):velkommen:

Ja, jeg krysser fingrer å tær for at vi slipper å prøve i lange tider. Men hvem vet, det er jo ikke sikkert vi kan få barn heller. Det er jo ingen menneskerett... :sjenert: Får bare fortsette og hoppe i bingen å krysse fingrene å se hva som skjer. Vi er iallefall veldig innstilt på at dette kan ta tid, og som sagt, det er jo overhode ingen grunn til å tro at vi er en av de heldige her i verden som det klaffer for heller. Men prøve må vi jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei blåbæremuffin! Har lyst til å følge med inni her og heie for en liten spire :jepp:

Var også prøver her på KG før, men avsluttet prøving i april, etter PP5 eller 6. Er her uansett enda, for en gang drar jeg nok opp prøvingen igjen - og da er det godt å ha dagbok her og være rundt. :wink:

Spennende med prøving, symptomjakt og alt som hører med, selv om det av og til kan være til frustrasjon :fnise: Håper du får to blå raskt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei blåbæremuffin! Har lyst til å følge med inni her og heie for en liten spire :jepp:

Var også prøver her på KG før, men avsluttet prøving i april, etter PP5 eller 6. Er her uansett enda, for en gang drar jeg nok opp prøvingen igjen - og da er det godt å ha dagbok her og være rundt. :wink:

Spennende med prøving, symptomjakt og alt som hører med, selv om det av og til kan være til frustrasjon :fnise: Håper du får to blå raskt! :klem:

:vinke: Plutseliten! Og :velkommen: til dagboken min :)

Er alltid kjempe koselig med folk som følger med hvordan det går, og ikke minst ha noen å dele alt med. Man kan jo bli gal til tider, og da er det jo supert å ha en plass som KG å kunne få ut litt frustrasjon :)

Er veldig spennende med prøving, og symptomjakten blir jeg igrunn smårar av. :klo: Alt kan jo være ett tegn, og selvfølgelig blir alt tatt som ett tegn også :plystre:

Må vel teste om ett par dager om ikke TR har kommet innen den tid, men jeg har som sagt overhode ikke troen denne PP av en eller annen grunn. (Kansje det er nettopp det som skal til?) Får bare smøre meg med tålmodighet i noen få dager til, og så er det i verstefall gang med en ny PP om ikke så lenge. Det er jo tross alt ikke verdens undergang det heller, det blir jo masse :humpe:

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom TR igjen, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet frem mot EL. Denne gangen skal jeg bruke CB fertilitetsmonitor, så da får vi se om det hjelper oss med å få på plass en liten spire :)

Jeg er kjempe spent, har jo aldri tatt hverken EL tester eller målt tempen, så dette blir utrolig spennende! Jeg har jo bare tatt kalenderen til hjelp for å regne ut EL så kan jo være jeg har bommet totalt de siste to periodene, selv om jeg har følt meg ganske sikker på at vi har truffet de riktige dagene da også.

Nå er det bare å bli ferdig med disse dagene med TR, så er vi igang igjen, og selfølgelig med både nytt mot, og nye forhåpninger på at denne måneden er den da spira vil sitte :)

Ønsker alle en fortreffelig Søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom TR igjen, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet frem mot EL. Denne gangen skal jeg bruke CB fertilitetsmonitor, så da får vi se om det hjelper oss med å få på plass en liten spire :)

Jeg er kjempe spent, har jo aldri tatt hverken EL tester eller målt tempen, så dette blir utrolig spennende! Jeg har jo bare tatt kalenderen til hjelp for å regne ut EL så kan jo være jeg har bommet totalt de siste to periodene, selv om jeg har følt meg ganske sikker på at vi har truffet de riktige dagene da også.

Nå er det bare å bli ferdig med disse dagene med TR, så er vi igang igjen, og selfølgelig med både nytt mot, og nye forhåpninger på at denne måneden er den da spira vil sitte :)

Ønsker alle en fortreffelig Søndag! :)

:kjefte: på dumme TR! Det sies jo at på det tredje skal det skje, så får satse på det ;) Blir spennende å prøve ut fertilitetsmonitor da!

Ha en fin søndag du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: på TR.. Neste mnd blir det sikkert TB :lur:

Jeg hadde så lyst til å kjøpe CBFM da vi prøvde med første, men ble aldri til det.. Den er sikkert kjempe kjekk å bruke! Ser mange som har brukt den og hadd god hjelp av den :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har omsider TR takket for seg for denne gangen, og fårhåpentligvis blir det lenge til neste besøk. Krysser fingrer, tær og alt annet som kan krysses!!

Nå er det bare å vente til CB monitoren sier at det er klart til å kjøre på med :sengekos: ! Gubben er på jobb nå også, men har heldigvis mulighet til å komme hjem de dagene det EL i vente her. Ikke så ille med reisejobb når han kommer hjem innimellom. Da får jeg jo sett han også, kjekt!

Ellers så er det ikke så mye spennende som foregår her. Går å håper på litt sikkelig sommervær, men det ser ut til å la seg vente. Jeg vil ha sommer, sol og masse varmegrader helst i går! :jepp:

Håper alle sammen har en fortreffelig Onsdag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig to streker på CBF, og da er vel EL like om hjørnet :danse: I kveld blir det første runde med :humpe: så får vi bare se hva monitoeren sier i morgen. Regner med det blir mye :humpe: de neste dagene :D

Ellers så er det ikke så mye spennende å fortelle fra denne kanten igrunn. Livet går sin vante gang hver dag, og jeg krysser fingrene for at dette er den siste PP vår. Det hadde vært helt magisk!

Håper alle dere andre har en super dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fikk jeg fult utslag på CBFM, og har EL i dag. Allerede på dag 11 i syklusen! Hadde jeg følgt kalenderen denne måneden hadde jeg ikke trodd EL var før fredagen, så veldig greit å finne ut når den er.

Vi hadde :sengekos: i går, og skal prøve å få til en runde i dag også. Gubben jobber utrolig mye om dagen, så han må isåfall komme kjørende hjem litt før han pleier, men hva gjør man ikke for å lage en liten spire!

Kanskje jeg faktisk har hatt EL mye tidligere enn jeg hadde trodd alle PP til nå. Da er det jo en god forklaring på hvorfor det ikke har blitt noen spire enda. Man må jo treffe på de rette dagene når man :sengekos: også.

Hmm, hmm, hmm...

Jaja, man kan ikke gråte over spilt melk. Vi får heller krysse det som krysses kan for at det sitter en spire innen noen dager. :)

Håper alle sammen har en fortreffelig dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det litt enklere når man vet når man har EL :)

Håper det sitter for dere denne månden :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full pott på CBFM i dag også! Er vel bare å hoppe i :sengekos: i kveld også da :) Krysser fingrer å tær for at spira sitter denne måneden! :yvonne:

Det gjør det litt enklere når man vet når man har EL :)

Håper det sitter for dere denne månden :jepp:

Helt klart en fordel å vite når EL er, og nå vet jeg det jo ettersom jeg får det lyst opp hver morgen. Enn så lenge er jeg iallefall meget fornøyd med CBFM :)Får bare krysse fingrene for at det blir stormende jubel om ett par uker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du har funnet ut når du har EL :hoppendeglad:

Ser også at du har veldig kort syklus, så det kan nok være en grunn til at EL også kommer tidligere i syklusen :jepp:

Sender masse støv :strix: så spiren sitter denne mnd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da viser monitoren bare to streker igjen, og jeg regner med EL er over for denne gang. Heldigvis traff vi veldig bra med :sengekos: denne gangen selv om det ikke ble mer enn ett par runder i høyet. Nå er det tilbake til å vente og håpe. Denne gangen har jeg en god følelse, så håper den stemmer.

Så bra at du har fått nytte av monitoren :) *krysser fingrene*

Ja, jeg er enn så lenge veldig fornøyd. Om det får spira til å sitte var den helt klart pengene. Hadde det jo ikke vært for monitoren hadde jeg jo ikke trodd jeg hadde EL før på fredag, noe som helt sikkert er alt for seint selv om jeg fortsatt bare er på dag 13 i denne syklusen. Nå hadde jeg jo EL på dag 11, som er veldig tidlig ut ifra hva jeg har regnet meg frem til før.

Så bra at du har funnet ut når du har EL :hoppendeglad:

Ser også at du har veldig kort syklus, så det kan nok være en grunn til at EL også kommer tidligere i syklusen :jepp:

Sender masse støv :strix: så spiren sitter denne mnd :jepp:

Veldig kort syklus vettø! Men men, er igrunn helt greit. Om spira ikke sitter blir det jo ikke så lenge å vente til neste PP :)

Takker og bukker for babystøv! Håper det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...