Gå til innhold

Blåbærmuffins prøvedagbok, søskenjakten er i gang.

Blåbærmuffin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må jo følge med på en annen muffin sin bok. ;)

Gratulerer så mye med graviditeten! :strix: Det gikk fort! :nigo: Håper jeg er like heldig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Så gøy :) Da er vi i samme terminklubb :)

Tusen takk :) Gratulerer masse til deg også :) Vi får nok skravlet masse i terminklubben tenker jeg :):klemmer:

Må jo følge med på en annen muffin sin bok. ;)

Gratulerer så mye med graviditeten! :strix: Det gikk fort! :nigo: Håper jeg er like heldig. :)

Tusen takk :) Jeg er fortsatt meget overasket over hvor fort det gikk for å få spira på plass! Hadde regnet med å bruke mye lengere tid, men er selfølgelig meget fornøyd med at vi slapp det :)

Masse lykke til med prøvingen! Håper du får to blå kjempe fort! :klemmer:

Formen er fortsatt fin og jeg merker lite til graviditeten så langt. Nesten litt kjedelig å ikke ha noen symtomer, (Bank i bordet!!!) blir liksom så uvirkelig da! Men testen blir bare tydligere å tydligere. Nå er begge strekene like sterke, så er nok liten tvil om at det er en liten huleboer inne i magen :hoppendeglad::hjerte::babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd saker siden sist!!! :hoppe:

GRATULERER SÅ MYE!!

Håper formen holder seg god gjennom hele svangerskapet ditt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd saker siden sist!!! :hoppe:

GRATULERER SÅ MYE!!

Håper formen holder seg god gjennom hele svangerskapet ditt!!

Takk takk :):klemmer: Krysser fingrene for fortsatt fin form jeg også! Hører jo om de som kaster opp i ni måneder! (Bank i bordet) Noe jeg ikke unner noen!

4 uker i dag :hjerter_rundt::danser::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Da var det en stund siden jeg har vært på forumet igjen. Det har vært noen lange dager den siste tiden, og jeg har igrunn ikke tenkt så mye på den lille i magen min...

Jeg hadde flere av mine nærmeste på utøya, og dagene, timene og minuttene etter fredagen har vært lange og tunge. Vi er blandt de heldige som har fått hjem de vi savnet, men alikevell er det en tung følelse å vite hva de har gått igjennom, at de savner venner og hva de har opplevd. Det er helt umenneskelig det som har skjedd, og det er helt fantastisk å se hvor mange som bryr seg, hvordan Norge står sammen.

Formen har selfølgelig ikke vært på topp de siste dagene, men om dette skyldes det som har skjedd nå eller den lille i magen vet jeg ikke. Jeg har vært kvalm fra fredagen og er det enda. Jeg er trøtt, men sliter med å få sove, jeg tenker for mye, på alt...

I den tiden som kommer fremover skal vi komme oss videre, finne tilbake til livet, lære å leve igjen. Jeg er så stolt over alle de flotte ungdommene som har vært på utøya, alle er helter!

Jeg sender masse varme tanker og klemmer til de som mangler en i disse dagene. Jeg krysser fingrer å tær for at de som er savnet vil bli funnet, de som er skadd vil overleve og de som har gått igjennom denne forferdelige hendelsen vil reise seg igjen.

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse :klemmer: til deg som hadde kjente og kjære på Utøya. Jeg synes det er tung og trist - og jeg har ikke en gang kjennskap til noen som var der - så jeg kan bare forestille meg hvor vanskelig det må være å faktisk kjenne noen.

Alt annet kommer litt i skyggen i disse dager, men det er koselig å høre at graviditeten går sin gode gang med kvalme og det som hører til. Sikkert ikke så veldig behagelig, men det er jo et godt tegn :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt det som har skjedd! :trist: Jeg kjenner også folk som kjenner noen igjen... Bra at de du kjenner direkte er i god behold i det minste. Ta godt vare på hverandre! :hjerte:

Håper formen blir bedre snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Da har jeg bestemt meg for å tørke støvet av denne prøvedagboken ettersom vi nå er ute på søskenjakt til lille T. Vi har ikke vært veldig aktive denne måneden, men jeg har fortsatt en litt rar følelse i magen som sier at det kanskje har klaffet allikevel. :vetikke:

Lille T har nå blitt knappe 15 månder, og vi føler det er på tide å få en liten baby til. Jeg vil ikke ha så stor aldersforskjell imellom barna i håp om at de kan få litt glede av hverandre. Jeg var enebarn i 7 år før jeg fikk en lillebror og jeg tror nok jeg ville hatt mye mer glede av han i barndommen om ikke aldersforskjellen var så stor. Heldigvis har vi et kjempeforhold i dag.

Dette er PP1 etter vi har sluttet med prevansjon, og jeg kjenner det er veldig spennende. Jeg er så sær at jeg ønsker et vårbarn neste gang også (T er født i Mars og det er helt perfekt) så om det ikke har klaffet frem til september nå, så tar vi en pause i prøvingen fram til neste år. Det gikk fort unna når T flyttet inn i magen så vi håper det blir like lett den gangen her.

Jeg skal prøve å være litt flinkere til å oppdatere denne gangen enn jeg var sist, men mistet vel igrunn litt konsentrasjonen etter alt som skjedde 22 juli 2011. Nå er vi mer eller mindre tilbake i det gamle liv igjen og da med ny energi og pågangsmot. :bolledeig:

Håper alle sammen får en flott dag :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig, det er Lørdag. Pappan har stått opp med lille T, som forøvrig sov helt til klokken 08.30 i dag. Synes det er veldig greit med en liten en som sover 14 timers natt kjenner jeg. Selv om jeg er våken synes jeg det er veldig godt å bare ligge litt våken i senga å være litt alene. Jeg kan skjekke nyheter og FB før jeg står opp å er som regel mer uthvilt i helgene når jeg får denne muligheten.

I dag skal vi en tur i svømmehallen med noen gode venner. Det er nemlig ikke antydning til sommervær på denne kanten av landet, så da må vi finne på litt alternative ting isteden.

Jeg har nå testet posetivt på EL test i intet mindre enn 5 (!) dager. Jeg husker ikke helt hvordan det var når jeg ble gravid med T, men om jeg husker rett ble den vel aldri helt negativ før graviditetstesten også ble posetiv. Kanskje søskenspira sitter allerde på første forsøk?

Nå skal jeg slappe av i noen minutter til før jeg står opp og tar en rolig morgen med T og mannen. God helg alle der ute :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er helga over og en ny uke står for tur. Vi har hatt ei super helg med tur i svømmehallen og grillkos i hagen. Nå er vi igang med dagens dupp her i huset og lille T sover søtt i sengen sin mens mamman benytter tiden til å sitte litt på pcen. Jeg burde sikkert heller ha ryddet å vasket litt, men det får bli en annen gang isteden.

I dag skal vi igrunn bare kose oss her hjemme fram til pappan er ferdig på jobb. Da blir det en tur på butikken for å så dra hjem å olje platten samt rydde litt mer i hagen. Jeg gleder meg helt sinsykt til vi er ferdig med alle prosjektene våre ute. Jeg tror det blir helt fantastisk fint.

Ellers kjenner jeg ingen tegn til graviditet. Jeg tror ikke det har blitt noe denne måneden, men er jo enda noen dager igjen til jeg kan teste. Sist testet jeg posetivt på DPO 11 og det er det jo faktisk ikke mer enn 4 dager til jeg er nå. Jeg har ikke noen forventninger, men hadde vært fantastisk å blitt posetivt overasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm hmm hmm.... Antydning til rødt på papiret i dag, men enda en uke igjen til IKM :klo: Håper på festeblødning, men synes igrunn det også er litt i seneste laget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn til TR enda... Har vi virkelig vært så heldige at det har klaffet i PP1??? Jeg tør nesten ikke tenke tanken en gang. Må vel teste igjen i morgen. Jeg er en testoman så har jo allede fyrt av et par tester, men de har vært negative.

Jeg har ikke troen på at jeg har blitt gravid denne måneden. Ingen tegn til noe som helst så jeg regner med TR er rett rundt døren, men hvem vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med søskenjakten! :) Blir spennende å se om det alt har flyttet inn en spire :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det spennende! Tenk om det har klaffet for deg allerede :)

Gleder meg til å lese når du har testet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så koselig å se deg her igjen Lilywhite :hug: Hvordan går det med dere å jakten på spira? Jeg unner deg så fryktelig at den skal sitte snart om den ikke allerde har kommet på plass. Må snart være deres tur nå synes jeg.

Litchi - Ja, det er noen spennende timer frem til i morgen nå, men jeg tror mindre og mindre på at det er noe som gjemmer seg i magen min. Det kjennes ut som TR er på annmasj, så spørs om jeg våkner uten noe behov for å teste i morgen tidlig.

I dag har vi hatt en super fin dag. Været har vært flott og vi har hatt middagsbesøk av noen gode venner. En helt perfekt søndag spør du meg. I morgen reiser gubben på jobbtur og blir borte frem til onsdagen, så jeg vurderer å ta med meg T og dra en tur på hytta til mormor og morfar. Må se litt på værmeldingen før jeg bestemmer meg helt. Er heldigvis ikke mer enn ett par timer kjøring, så kan ta det litt på sparket heldigvis :biggrin:

Håper alle sammen har hatt en flott helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri si aldri! Det er ikke over før TR er på plass ;)

Blir spennende å lese oppdateringen, ihvertfall *krysser fingrene for deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...