Gå til innhold

Hvor mye mer sexy er en veltrent kropp vs vanlig kropp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så frøken. Du mener at alle de timene og den energien jeg har brukt med vektene er skapt av steroider, og ikke høy innsats, konsentrasjon, målbevist arbeid og viljestyrke som faen? De eneste gangene jeg ser meg selv i speilet er faktisk på gymmen, da det er et stort speil ved manualene. For å være ærlig, hadde man hatt lav IQ hadde det vært vanskelig å bygge kropp, da dette krever mye lesing og fordypning og kunnskap innenfor treningsmengde, teknikk og ikke minst kosthold.

[...]

Well put.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bryr meg sjelden om kvinner som ikke vet å sette pris en veltrent mannekropp, som ikke forstår hvor mye hardt arbeid som ligger bak og hva motivasjonen er(ikke "selvopptatthet"). Slike kvinner er nemlig nesten alltid lite attraktive - som regel sofaslitere som aldri har forstått verdien av å vedlikeholde sin egen kropp.

Hehe, deg om det ;)

Sjølv har eg ein "vanleg" kropp, slank og i normal form, utan å overdrive verken den ein eller andre vegen, og tykkjer dermed ein mann med omtrent same haldning er mest attraktivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker helst dette om høye menn jeg, vet ikke hvorfor...

Kom på det nå, jeg har lest at høye gutter ofte har bedre gener..

Vi har ikke bedre gener, det er bare ape-instinktet ditt som slår inn. Kvinner vil ha høye menn. Unntaket må være italienere. Det er helt utrolig hvor bra drag disse småtassene har på damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg tenker er ganske uattraktivt ved det, er jo det at dem virker så utrolig kroppsfikserte, også kommer det inn noen fordommer her, mtp liten penis og lav-iq, og det viser seg jo at jeg har hatt rett i mine fordommer. Jeg snakker av erfaring, og venner med erfaring.

Hahahaha :skratte:

Har damer som trener stor åpning da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harriet

Hva mener du med "bedre gener"? Jeg har hatt en viss befatning med genetikk, og har aldri støtt på begrepet annet enn i forbindelse med eugenikk, og det er kvasivitenskapelig vissvass. Og bedre gener i forhold til hva. Utholdenhet i senga? Tekniske ferdigheter? Evne til å lese damas behov? Meg bekjent finnes det intet gen som koder for slike ting. Så hva i huleste mener du?

http://www.abcnyheter.no/node/32656

Du kan lese litt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg tenker er ganske uattraktivt ved det, er jo det at dem virker så utrolig kroppsfikserte, også kommer det inn noen fordommer her, mtp liten penis og lav-iq, og det viser seg jo at jeg har hatt rett i mine fordommer. Jeg snakker av erfaring, og venner med erfaring.

Ja, for du er jo ikke kroppsfiksert... :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder mengde synlige muskler eller ikke, så har jeg ikke tenkt så veldig mye på det. Meeeeen nå skal jeg ikke påstå at jeg får litt rykkninger i munnvika når jeg ser en mann som har flotte, veldefinerte linjer.

Men jeg tenner heller på visse kroppstyper. Jeg er ikke noe glad i de syltynne muskuløse gutta.

Jeg foretrekker menn der det må mere til enn en standar barneskole-linjal for å måle avstanden fra skulder til skulder. Men de behøver ikke være bodybuildere.

Men mannfolk som tydelig er lite aktive og er tydelig glad i junkfood vekker heller ingen forplantnings instinkter hos meg nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harriet

Tviler sterkt på dette. Folk fra øst-asia har høyeste gjennomsnitts-IQ.

IQ

Det står i teksten at undersøkelsen er gjort i Storbritania og USA ... ikke Østen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så frøken. Du mener at alle de timene og den energien jeg har brukt med vektene er skapt av steroider, og ikke høy innsats, konsentrasjon, målbevist arbeid og viljestyrke som faen? De eneste gangene jeg ser meg selv i speilet er faktisk på gymmen, da det er et stort speil ved manualene. For å være ærlig, hadde man hatt lav IQ hadde det vært vanskelig å bygge kropp, da dette krever mye lesing og fordypning og kunnskap innenfor treningsmengde, teknikk og ikke minst kosthold. Penisen er som den er...lol. Enten jeg hadde løftet eller ikke.

Og vet du hva treningen har gitt meg? Høyere selvtillit, en sterkere og mer utholdende kropp, mer overskudd, bedre humør, og generelt gjort meg til et bedre menneske, da det er lettere å gi komplimenter til andre når man har det bedre med seg selv enn det var da man gikk rundt og følte seg svak og spinkel og utiltrekkende.

Om du foretrekker en vanlig kropp, eller en litt mer fit en er din sak, men du trenger ikke dømme de som har orket å jobbe med den, da vi stort sett er oppegående mennesker som liker å jobbe mot et mål og føle at vi har oppnådd noe. Gret at du foretrekker de som er fornøyd med kroppen som den er naturlig, men du trenger ikke rakke ned på de som ville ta det ekstra steget med den. :)

+ og respekt til deg :tommelopp:

Så sant så sant at det ligger mange timer både lesing og trening bak det vaskebrettet. De som ikke skjønner det har antakeligvis aldri hatt noen befatning med kroppsbygging og er rett og slett bare litt uviten på området.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i teksten at undersøkelsen er gjort i Storbritania og USA ... ikke Østen.

Klarer du å komme på et eneste eksempel på en lang person som har blitt regnet som genial, for det gjør ikke jeg. Unntatt Leif Juster da selvsagt... :)

Vi har mange eksempler i den andre enden av høydeskalaen, som f.eks. Newton, Napoleon, Einstein og Mozart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Så alle på kvinneguiden ble spurt utenom meg?

Er det en liten veltrent guttepjokk som tok seg nær av svaret kanskje?

Faktum, fra mitt perspektiv er at alt for veltrente gutter minner meg om steroider, lav-iq, en liten penis, og 10 timer foran speilet.

Man trenger ikke være dvask eller spinkel selvom man ikke er veltrent.

Det er vel strengt tatt de som IKKE trener som må ha lavest IQ og minst viljestyrke. For meg så symboliserer trening at man tar helse og velvære på alvor, man vil være gode forbilder for sine egne barn og andre unge, man vil se ut på sitt beste og man vil være istand til å overleve bedre.

Så hva er egentlig det dumme med å ta vare på kroppen sin?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel smak og behag som med alt annet. Selv mener jeg at jeg ligger på en slags mellomting mellom dvask og trent :-)

post-42558-0-88349600-1305459757_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel smak og behag som med alt annet. Selv mener jeg at jeg ligger på en slags mellomting mellom dvask og trent :-)

Du ser jo absolutt trent ut! Men ikkje for trent. Fin kropp :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel smak og behag som med alt annet. Selv mener jeg at jeg ligger på en slags mellomting mellom dvask og trent :-)

Se der ja, det var mer normale muskler. Og det er faktisk et kompliment :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettopp - finnes ein mellomting mellom bodybuilder og sofaslitar ;) Men klart, dette er jo KG, finnes berre sort og kvitt her ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Det er vel smak og behag som med alt annet. Selv mener jeg at jeg ligger på en slags mellomting mellom dvask og trent :-)

Se der ja! Fin kropp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vanlig kropp er mer sexy, enten det er snakk om et par kilo for mye eller mer naturlige muskler som følge av variert arbeid. For meg begynner det å bli ekkelt når det ser omtrent slikt ut, så blir det gradvis verre jo mer bolete man ser ut: http://www.stayfitbug.com/wp-content/uploads/2010/05/muscles.jpg

Sånn ut av nysgjerrighet regner jeg med du skjønner at det skal absurd mye løfting (gjerne forsterket med dop) for å se slik ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...