Gå til innhold

Hvor mye mer sexy er en veltrent kropp vs vanlig kropp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg treffer en mann ser jeg på, i prioritert rekkefølge, hendene, nesen, øynene og kroppen.

Jeg bryr meg ikke så mye om han er en muskelbunt, bare han har en god utstråling.

Jeg er ikke så opptatt av utseende, jeg er gammel nok til å vite at de jeg er glad i er vakre - for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pantherinae

Det kommer an på hva man definerer som veltrent. Bildet som ble lagt ut tidligere i tråden er for mye, da sier jeg vanlig. Liker ikke veldig overvektig, eller veldig muskuløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altsååååå eksen min var ganske dvask og hadde vel ikke vært borti trening siden gymmen på barneskolen, da han stod der foran sengekanten og lage sexypose ble jeg ikke særlig kåt, men syns jo det var kult at han gjorde det og det ble sex :gjeiper:

Samboeren min nå er ganske fin, brede markerte skuldre og pene armer og ben, six-packen hans syns ikke veldig godt men man kan se den, når han poser da blir det hett i strømpa! :sengekos: Hei hurra og god kos :hjertesmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veltrente menn er matcho og megasexy. Han på bildet var jo superhot! :wow:

For meg er Batista selve definisjonen på mann. :biggrin:

Det er jo bare fint at vi har forskjellig smak, for da blir det noe på alle :fnise:

Jeg synes forresten ikke mannen i seg selv er stygg, han har bare for mye muskler etter min smak. Trenger ikke mann med vaskebrett når jeg allerede har vaskemaskin på badet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker helst dette om høye menn jeg, vet ikke hvorfor...

Kom på det nå, jeg har lest at høye gutter ofte har bedre gener..

Hva mener du med "bedre gener"? Jeg har hatt en viss befatning med genetikk, og har aldri støtt på begrepet annet enn i forbindelse med eugenikk, og det er kvasivitenskapelig vissvass. Og bedre gener i forhold til hva. Utholdenhet i senga? Tekniske ferdigheter? Evne til å lese damas behov? Meg bekjent finnes det intet gen som koder for slike ting. Så hva i huleste mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller egentlig liten rolle for min del. Jeg tenner på de som har selvtillit! Er det en mann med "vanlig" kropp så er han mer sexy enn en mann med muskler om han er sikrere på seg selv. (lang og dårlig setning, I know, gidder ikke tenke dagen derpå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vanleg" er det aller mest tiltrekkande, etter min smak :)

Tykkjer ikkje veldig trente mannekroppar er så forferdeleg fine, eg. For all del, ikkje vondt å sjå på, men eg har ikkje lyst på ein mann som er veldig oppteken av trening. Eg vil ha ein mann som tek vare på seg sjølv såpass at han ser "normal" ut, men masse musklar og sånt er turn-off for meg.

Dette var kun utsjånadsmessig - personlegheita er sjølvsagt viktigast, sånn for å presisere det ;) Men veldig trente mannfolk har som regel ikkje ein personlegheit som matchar mine ynskjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vanlig kropp er mer sexy, enten det er snakk om et par kilo for mye eller mer naturlige muskler som følge av variert arbeid. For meg begynner det å bli ekkelt når det ser omtrent slikt ut, så blir det gradvis verre jo mer bolete man ser ut: http://www.stayfitbug.com/wp-content/uploads/2010/05/muscles.jpg

Han var altfor trent etter min smak og.

Veltrente menn er matcho og megasexy. Han på bildet var jo superhot! :wow:

For meg er Batista selve definisjonen på mann. :biggrin:

For ikkje å snakke om han der...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest döderlein

Er det bare meg som ser mer på stilen til gutter, enn kroppen deres? At hvis stilen deres utstråler noe du liker ved en gutt, f.eks. at han er "annerledes", sporty, interessert i musikk osv.. (Går jo også på om han utstråler at han er drittsekk eller snill, men skiller litt på det her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.stayfitbu.../05/muscles.jpg

Mmmmmmm, han er akkurat lik min kjæreste, som skal konkurrere snart. Men må legge til at normalt sett ser han ikke slik ut (og sannsynligvis ikke han på bildet heller), dette er etter å ha gått på en heftig diett.... og gud som jeg elsker det. Elsker veltrente menn som bare kan slenge meg hardt opp mot veggen og ta meg hardt! Selv om de kanskje ikke har så god kondisjon *fnis* :fnise:

Endret av Narn|a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som ser mer på stilen til gutter, enn kroppen deres? At hvis stilen deres utstråler noe du liker ved en gutt, f.eks. at han er "annerledes", sporty, interessert i musikk osv.. (Går jo også på om han utstråler at han er drittsekk eller snill, men skiller litt på det her).

Nei, det er ikke bare deg, men når spørsmålet kun går på kropp så svarer jeg basert på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imgenting er mer usexy enn vaskebrett og sixpacks dersom typen er fullstendig opphengt i egen kropp. Æsj... :kjempesinna:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg som ser mer på stilen til gutter, enn kroppen deres? At hvis stilen deres utstråler noe du liker ved en gutt, f.eks. at han er "annerledes", sporty, interessert i musikk osv.. (Går jo også på om han utstråler at han er drittsekk eller snill, men skiller litt på det her).

Nei, men så ser jeg mer på om stilen deres passer til personligheten deres :gjeiper:

Samboeren min er "annerledes", samtidig oppfyller han mine kriterier i å være sporty og musikalsk. Jeg mener han har en sporty kropp, men utstråler musikalsk glede :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest döderlein

Nei, det er ikke bare deg, men når spørsmålet kun går på kropp så svarer jeg basert på det :)

Haha, greit nok. Tar hintet ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit

Så frøken. Du mener at alle de timene og den energien jeg har brukt med vektene er skapt av steroider, og ikke høy innsats, konsentrasjon, målbevist arbeid og viljestyrke som faen? De eneste gangene jeg ser meg selv i speilet er faktisk på gymmen, da det er et stort speil ved manualene. For å være ærlig, hadde man hatt lav IQ hadde det vært vanskelig å bygge kropp, da dette krever mye lesing og fordypning og kunnskap innenfor treningsmengde, teknikk og ikke minst kosthold. Penisen er som den er...lol. Enten jeg hadde løftet eller ikke.

Og vet du hva treningen har gitt meg? Høyere selvtillit, en sterkere og mer utholdende kropp, mer overskudd, bedre humør, og generelt gjort meg til et bedre menneske, da det er lettere å gi komplimenter til andre når man har det bedre med seg selv enn det var da man gikk rundt og følte seg svak og spinkel og utiltrekkende.

Om du foretrekker en vanlig kropp, eller en litt mer fit en er din sak, men du trenger ikke dømme de som har orket å jobbe med den, da vi stort sett er oppegående mennesker som liker å jobbe mot et mål og føle at vi har oppnådd noe. Gret at du foretrekker de som er fornøyd med kroppen som den er naturlig, men du trenger ikke rakke ned på de som ville ta det ekstra steget med den. :)

Nå aner jeg faktisk ikke hvordan du ser ut, men veldig mange av de største gutta som henger på helsestudio løfter 3 rep alt de klarer også går de rundt. Du ser de aldri varme opp for det orker de faktisk ikke og ofte har de prioritert enkelte muskelgrupper slik at kroppen bøyer seg helt feil og på langsikt fører til belastningsskader. Du ser dette særlig i ryggpartiet til disse gutta. Det er faktisk ikke tiltrekkende. Enten du liker det eller ei, så ler de fleste utenforstående litt av akkurat disse. Og jeg har aldri noensinne opplevd at noen av disse som jeg vet bakgrunnsinformasjon om er f.eks høyt utdannede mennesker.

Linken som har blitt lagt ut her i tråden er ikke representativ for disse, den kroppen er faktisk veldefinert og balansert og ser frisk og sunn ut. Er det noe ala sånn du ser ut så er du jo helt klart fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Imgenting er mer usexy enn vaskebrett og sixpacks dersom typen er fullstendig opphengt i egen kropp. Æsj... :kjempesinna:

Det som jeg tenker er ganske uattraktivt ved det, er jo det at dem virker så utrolig kroppsfikserte, også kommer det inn noen fordommer her, mtp liten penis og lav-iq, og det viser seg jo at jeg har hatt rett i mine fordommer. Jeg snakker av erfaring, og venner med erfaring.

Hver sin smak, men han her minner meg mer om ei jente: http://www.stayfitbug.com/wp-content/uploads/2010/05/muscles.jpg enn om en mann. Puse, puse, puselusk.

Endret av Hu derre_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg sjelden om kvinner som ikke vet å sette pris en veltrent mannekropp, som ikke forstår hvor mye hardt arbeid som ligger bak og hva motivasjonen er(ikke "selvopptatthet"). Slike kvinner er nemlig nesten alltid lite attraktive - som regel sofaslitere som aldri har forstått verdien av å vedlikeholde sin egen kropp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke dvaske/utrente/overvektige gutter attraktive, uansett... Så lenge fettprosenten er relativt lav og han har litt synlige muskler er jeg storfornøyd! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...