Gå til innhold

Hvor mye mer sexy er en veltrent kropp vs vanlig kropp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jenter: Når dere ser en mann/gutt naken, hvor mye mer sexy og turn-on er det hvis han er veltrent og muskuløs med sixpack, markerte armer, bred og trent rygg og muskelrumpe enn hvis han er helt vanlig? Når jeg sier vanlig så mener ikke noen bleik tjukkas, men en slank mann uten masse muskler og slappere rumpe.

Er den veltrente mye mer attraktiv eller betyr det ikke så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gayest question ewa!
:fnise:

...det er jo først og fremst personligheten som teller da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:fnise:

...det er jo først og fremst personligheten som teller da

Så søt du er. Får jeg humpe litt på deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

En slank og sunn mann er like sexy som en atletisk kjekkas med sixpack og litt muskler. Derimot så tenner jeg ikke på bodybuildere (jeg hater massive muskler) og feitinger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter: Når dere ser en mann/gutt naken, hvor mye mer sexy og turn-on er det hvis han er veltrent og muskuløs med sixpack, markerte armer, bred og trent rygg og muskelrumpe enn hvis han er helt vanlig? Når jeg sier vanlig så mener ikke noen bleik tjukkas, men en slank mann uten masse muskler og slappere rumpe.

Er den veltrente mye mer attraktiv eller betyr det ikke så mye?

Det betyr ikke så mye. Faktisk tenner jeg mer på en vanlig, enn en som er veltrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det betyr ikke så mye. Faktisk tenner jeg mer på en vanlig, enn en som er veltrent.

Du derre, ingen som har spurt deg. Ja til sexy veltrente gutter. Nei til dvaske spinklinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter: Når dere ser en mann/gutt naken, hvor mye mer sexy og turn-on er det hvis han er veltrent og muskuløs med sixpack, markerte armer, bred og trent rygg og muskelrumpe enn hvis han er helt vanlig? Når jeg sier vanlig så mener ikke noen bleik tjukkas, men en slank mann uten masse muskler og slappere rumpe.

Er den veltrente mye mer attraktiv eller betyr det ikke så mye?

Det er DEILIG og extra attraktivt med menn som ser ut som om de er i god fysisk form . Får automatisk tanker som at han der er nok sprek i senga , orker hyppige runder med sex hver dag i perioder uten å bli så fort sliten , har nok god potens og er utholdende og sterk osv Tennende tanker ...Er han i god form, ser jeg jo at han der kan tilfredsstille meg veldig godt i sengen . Forde han er sunn , sterk og sprek fysisk . Sex er slitsomt og krevende , derfor må han være sterk . ....SEXY

SEXMASKIN / KNULLEMASKIN DELUX : ) hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du derre, ingen som har spurt deg. Ja til sexy veltrente gutter. Nei til dvaske spinklinger!

Så alle på kvinneguiden ble spurt utenom meg?

Er det en liten veltrent guttepjokk som tok seg nær av svaret kanskje?

Faktum, fra mitt perspektiv er at alt for veltrente gutter minner meg om steroider, lav-iq, en liten penis, og 10 timer foran speilet.

Man trenger ikke være dvask eller spinkel selvom man ikke er veltrent.

Endret av Hu derre_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veltrent er fint. Muskelmengde man kan se ikke kommer av kroppsarbeid men av pumping på helsestudio er IKKE fint. Er man deffet (eller hva det heter) i tillegg er det fullstendig turnoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sign Antlers. Det der er for mye. Mulig han er pen, men han kan umulig være særlig morsom, han har det for travelt med å stelle med seg selv.... No offence

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest döderlein

Liker helt vanlige gutter, jeg. Men det er godt hvis han er litt større enn meg, på en måte. Så han kan holde rundt meg uten at jeg føler meg stor. Spesielt armene som gjør den forskjellen. Men har faktisk en rar greie med at jeg ikke liker gutter som er veldig veltrente og med sixpack av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes vanlig kropp er mer sexy, enten det er snakk om et par kilo for mye eller mer naturlige muskler som følge av variert arbeid. For meg begynner det å bli ekkelt når det ser omtrent slikt ut, så blir det gradvis verre jo mer bolete man ser ut: http://www.stayfitbug.com/wp-content/uploads/2010/05/muscles.jpg

Ja, det der er faktisk ikke attraktivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Han_med_svaret

Så alle på kvinneguiden ble spurt utenom meg?

Er det en liten veltrent guttepjokk som tok seg nær av svaret kanskje?

Faktum, fra mitt perspektiv er at alt for veltrente gutter minner meg om steroider, lav-iq, en liten penis, og 10 timer foran speilet.

Man trenger ikke være dvask eller spinkel selvom man ikke er veltrent.

Synsing.

Endret av Han_med_svaret
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birry93

For meg er det som natt og dag. En "vanlig" kropp gjør absolutt ingenting for meg, jeg må ha en muskuløs og veltrent kropp for å tenne. ;) Men ikke bolevrak, da. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *smak*

Det er DEILIG og extra attraktivt med menn som ser ut som om de er i god fysisk form . Får automatisk tanker som at han der er nok sprek i senga , orker hyppige runder med sex hver dag i perioder uten å bli så fort sliten , har nok god potens og er utholdende og sterk osv Tennende tanker ...Er han i god form, ser jeg jo at han der kan tilfredsstille meg veldig godt i sengen . Forde han er sunn , sterk og sprek fysisk . Sex er slitsomt og krevende , derfor må han være sterk . ....SEXY

SEXMASKIN / KNULLEMASKIN DELUX : ) hi hi

Tenker helst dette om høye menn jeg, vet ikke hvorfor...

Kom på det nå, jeg har lest at høye gutter ofte har bedre gener..

Endret av *smak*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Det er fint å se på en veltrent kropp alla Nikolas og Ole i PH, men synes ikke det er det som er viktig i det lange løp.. Jeg velger ikke gutter utifra hvor veltrent han er, jeg er mer personlighet fiksert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! Fatter faktisk ikkje at folk tenkjer på dette.. For min del er det ikkje utsjånaden som betyr noko. Eller, spørs korleis ein definerar...

Om ein veltrent fyr hadde stått foran meg, men brukt mest energi på å sjå bra ut i staden for å tenkje på korleis det som kunne skjedd etterpå kunne vore mest mogeleg vellukka, jaa... Da er det ikkje et alternativ ein gong.

Uansett utsjånad, ville eg helst tenkt at den som såg på meg som om eg var det EINASTE EINE som betydde noko, og som tok på meg som om eg var ei gudinne... DEN mannen vil eg helst ha. HEILT uavhengig av utsjånad. :) Eg veit det ikkje var svaret du ville ha, men... FYTTIRAKKERN kor.. oppsett dykk er på utsjånad..! Er ikkje det slitsomt??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...