Gå til innhold

Det ene husker jeg, det andre har jeg glemt ...

Trekkoppfuglen

Anbefalte innlegg

Ihvertfall når man har fått tvillinger! :jepp::fnise:

Jepp! Når man får en også, handling er en nødvendighet. :fnise:

Tror jeg skal bli statsminister eller konge eller noe annet som bestemmer, og bare si at slik må det være. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Trekkoppfuglen!

4 barn ja, :rodmer: Når fikk du tvillingene? Gratulerer så mye med overstått.

Må visst tenke litt annerledes med shoppingen min fremover nå med saker og ting på gang.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trekkoppfuglen!

4 barn ja, :rodmer: Når fikk du tvillingene? Gratulerer så mye med overstått.

Må visst tenke litt annerledes med shoppingen min fremover nå med saker og ting på gang.. ;)

Velkommen hit, Aurelia! :klemmer:

Tvillingene ble født i februar, de er rett over 4mnd nå.

Jeg handler fortsatt mye selv om vi har mange unger, men ungene får alltid det de trenger før jeg handler til meg selv.

Veldig koselig å lese at du er gravid, du har mye å glede deg til. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen på tide at jeg oppdaget denne dagboken :jepp:

Og gratulerer med vel overstått bursdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen på tide at jeg oppdaget denne dagboken :jepp:

Og gratulerer med vel overstått bursdag! :klemmer:

Koselig å se deg her, Haley! :klemmer: Ikke forsvinn fra KG igjen. :klemmer:

Takk for det, hadde en fin bursdag, og det var veldig greit å fylle 30 år. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg her, Haley! :klemmer: Ikke forsvinn fra KG igjen. :klemmer:

Åh, snille du! :klemmer: Har ingen planer om å forsvinne igjen :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og titter :)

Dere koser dere kanskje med sommerferie?

Mannen begynner ferie 22.juli, gleder oss til det. I dag er jeg hjemme med tre av ungene, M på snart 3 år har vannkopper.

Passer jo ypperlig at mannen reiser vekk på søndag og blir borte i en uke, tipper jeg har fire vannkoppesyke gutter i løpet av den uka. :sjokkert:

Håper alt er bra hos dere. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Uæhh vannkopper ja... hadde helt glemt disse barnesykdommene :sjenert: Husker jeg syntes det var grusomt å ha vannkopper.

Er det ikke typisk at mannen da skal reise bort, lar seg aldri time slike ting, dessverre.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæhh vannkopper ja... hadde helt glemt disse barnesykdommene :sjenert: Husker jeg syntes det var grusomt å ha vannkopper.

Er det ikke typisk at mannen da skal reise bort, lar seg aldri time slike ting, dessverre.

:klemmer:

Hos oss er det slik at når mannen er bortreist er ungene syke. Alltid! Jeg må bare le, alternativet er å legge seg ned å gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens sutreinnlegg fra meg kommer nå.

Mannen skal som sagt reise vekk med jobb fra søndag til fredag i neste uke. Dette ble bestemt knapt to uker før, noe jeg syns er helt håpløst mtp familien. I tillegg har han jobbet overtid hele denne uken (skal også i morgen), og han har jobbet med en gang han har kommet inn døra her hjemme. Rett og slett totalt fraværende og helt idiot i hodet etter min mening.

Han kommer hjem, slenger skoene i gangen, klager over maten jeg har laget, hiver seg over dataen og prater i mobilen. Fyren må jo være stokk dum som oppfører seg på denne måten.

I dag kan alle som vil få han!

Nå logger jeg av for i kveld, og lover å være mer positiv og glad i morgen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannfolk! :sukk:

Håper du slipper unna de verste takene mens han er borte. Synes det er beundringsverdig å være firebarnsmamma! Det kan ikke være bare bare. Men jeg er sikker på at du gjør en god jobb :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj! Kjenner til det - har et mannfolk som lider av arbeidsmani i perioder, og det er lite forenelig med familieliv, selv om vi bare har klart å skaffe et barn foreløpig. ;) Håper det roer seg etter jobbreisen, og at han tar til fornuften når det gjelder å oppføre seg overfor deg. Ærlig talt, altså!

Håper i morgen blir en bedre dag. :troest::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselige kommentarer! :klemmer:

I dag er jeg i langt bedre humør. Har kjøpt ny bok, den nyeste til Kate Morton og sesong 4 med Mad Men. Nå kan mannen bare dra. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Uka alene med ungene gikk utmerket. :jepp: Travelt, men greit. Det fine er at jeg føler meg som den supermammaen når jeg har gjennomført det. :fnise: Var nok ganske sliten, for jeg sov som en stein to netter i helga. Hadde ikke våknet om huset hadde falt ned.

Nå pakkes og ordnes det til ferie, ungene og jeg reiser i morgen, mannen kommer etter fredag kveld.

Fikk forresten gummistøvler fra Hunter når mannen kom fra Aberdeen. :nigo: Godt fornøyd med det.

God sommer, jeg blir nok ganske fraværende den neste måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...