Trekkoppfuglen Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #61 Del Skrevet 27. juni 2011 Ihvertfall når man har fått tvillinger! Jepp! Når man får en også, handling er en nødvendighet. Tror jeg skal bli statsminister eller konge eller noe annet som bestemmer, og bare si at slik må det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. juni 2011 #62 Del Skrevet 27. juni 2011 Hei Trekkoppfuglen! 4 barn ja, Når fikk du tvillingene? Gratulerer så mye med overstått. Må visst tenke litt annerledes med shoppingen min fremover nå med saker og ting på gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #63 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei Trekkoppfuglen! 4 barn ja, Når fikk du tvillingene? Gratulerer så mye med overstått. Må visst tenke litt annerledes med shoppingen min fremover nå med saker og ting på gang.. Velkommen hit, Aurelia! Tvillingene ble født i februar, de er rett over 4mnd nå. Jeg handler fortsatt mye selv om vi har mange unger, men ungene får alltid det de trenger før jeg handler til meg selv. Veldig koselig å lese at du er gravid, du har mye å glede deg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 28. juni 2011 #64 Del Skrevet 28. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 4. juli 2011 #65 Del Skrevet 4. juli 2011 Jammen på tide at jeg oppdaget denne dagboken Og gratulerer med vel overstått bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #66 Del Skrevet 6. juli 2011 Velkommen hit, chico! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #67 Del Skrevet 6. juli 2011 Jammen på tide at jeg oppdaget denne dagboken Og gratulerer med vel overstått bursdag! Koselig å se deg her, Haley! Ikke forsvinn fra KG igjen. Takk for det, hadde en fin bursdag, og det var veldig greit å fylle 30 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. juli 2011 #68 Del Skrevet 6. juli 2011 Innom og titter Dere koser dere kanskje med sommerferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 6. juli 2011 #69 Del Skrevet 6. juli 2011 Koselig å se deg her, Haley! Ikke forsvinn fra KG igjen. Åh, snille du! Har ingen planer om å forsvinne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #70 Del Skrevet 6. juli 2011 Innom og titter Dere koser dere kanskje med sommerferie? Mannen begynner ferie 22.juli, gleder oss til det. I dag er jeg hjemme med tre av ungene, M på snart 3 år har vannkopper. Passer jo ypperlig at mannen reiser vekk på søndag og blir borte i en uke, tipper jeg har fire vannkoppesyke gutter i løpet av den uka. Håper alt er bra hos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. juli 2011 #71 Del Skrevet 7. juli 2011 Uæhh vannkopper ja... hadde helt glemt disse barnesykdommene Husker jeg syntes det var grusomt å ha vannkopper. Er det ikke typisk at mannen da skal reise bort, lar seg aldri time slike ting, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #72 Del Skrevet 7. juli 2011 Uæhh vannkopper ja... hadde helt glemt disse barnesykdommene Husker jeg syntes det var grusomt å ha vannkopper. Er det ikke typisk at mannen da skal reise bort, lar seg aldri time slike ting, dessverre. Hos oss er det slik at når mannen er bortreist er ungene syke. Alltid! Jeg må bare le, alternativet er å legge seg ned å gråte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #73 Del Skrevet 7. juli 2011 Dagens sutreinnlegg fra meg kommer nå. Mannen skal som sagt reise vekk med jobb fra søndag til fredag i neste uke. Dette ble bestemt knapt to uker før, noe jeg syns er helt håpløst mtp familien. I tillegg har han jobbet overtid hele denne uken (skal også i morgen), og han har jobbet med en gang han har kommet inn døra her hjemme. Rett og slett totalt fraværende og helt idiot i hodet etter min mening. Han kommer hjem, slenger skoene i gangen, klager over maten jeg har laget, hiver seg over dataen og prater i mobilen. Fyren må jo være stokk dum som oppfører seg på denne måten. I dag kan alle som vil få han! Nå logger jeg av for i kveld, og lover å være mer positiv og glad i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 7. juli 2011 #74 Del Skrevet 7. juli 2011 Mannfolk! Håper du slipper unna de verste takene mens han er borte. Synes det er beundringsverdig å være firebarnsmamma! Det kan ikke være bare bare. Men jeg er sikker på at du gjør en god jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 7. juli 2011 #75 Del Skrevet 7. juli 2011 Isj! Kjenner til det - har et mannfolk som lider av arbeidsmani i perioder, og det er lite forenelig med familieliv, selv om vi bare har klart å skaffe et barn foreløpig. Håper det roer seg etter jobbreisen, og at han tar til fornuften når det gjelder å oppføre seg overfor deg. Ærlig talt, altså! Håper i morgen blir en bedre dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. juli 2011 #76 Del Skrevet 8. juli 2011 Krysser fingrene for at uka som kommer blir så rolig som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #77 Del Skrevet 8. juli 2011 Takk for koselige kommentarer! I dag er jeg i langt bedre humør. Har kjøpt ny bok, den nyeste til Kate Morton og sesong 4 med Mad Men. Nå kan mannen bare dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. juli 2011 #78 Del Skrevet 8. juli 2011 Noen ganger er bare mannfolk, mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #79 Del Skrevet 18. juli 2011 Uka alene med ungene gikk utmerket. Travelt, men greit. Det fine er at jeg føler meg som den supermammaen når jeg har gjennomført det. Var nok ganske sliten, for jeg sov som en stein to netter i helga. Hadde ikke våknet om huset hadde falt ned. Nå pakkes og ordnes det til ferie, ungene og jeg reiser i morgen, mannen kommer etter fredag kveld. Fikk forresten gummistøvler fra Hunter når mannen kom fra Aberdeen. Godt fornøyd med det. God sommer, jeg blir nok ganske fraværende den neste måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 18. juli 2011 #80 Del Skrevet 18. juli 2011 God sommer, og kos deg masse på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå