Gå til innhold

Veksthuset II

Klematis

Anbefalte innlegg

Aurelia: Må nesten gratulere deg her inne også! :klemmer: Koselig å kunne følge noen helt fra start til mål.

Synne-Marie: Ja, da husker jeg deg! Du har en sønn sånn ca på alder med Knirk, har du ikke?

Jeg tror forresten jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe noe apotektest. Billigtesten var sterkere i dag, og jeg tror ikke det er noe tvil om at den er positiv. Jeg blir jo ikke akkurat mer gravid om jeg fyrer løs en digital test, heller. Bare 170 kr fattigere ;)

Her er hvertfall dagens test:

IMAGE_027.jpg

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro! :hoppe: Jeg ser en tydeligere strek jeg og, så da er det vel ikke særlig tvil :)

Gratulerer, og jommen gikk det fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ganske så fort denne gangen også, ja :nigo:

Tusen takk, Nilla! :klemmer: Håper også den klorer seg fast. Fikk jo beskjed sist jeg mistet at det kunne være fordi det ikke var så mange mnd siden jeg fjernet spiralen. Og nå er det enda kortere siden...

Har forresten allerede bestilt time til svangerskapskontroll :fnise: Var på legekontoret i et annet ærend, så da kunne jeg jo like gjerne reservere en time hos min alltid like fullbooka fastlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, gratulerer! :strix:

Klart den er positiv og utblitt mens er vel sikrere enn en apotektest?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer, gratulerer! :strix:

Klart den er positiv og utblitt mens er vel sikrere enn en apotektest?! ;)

IKM er vel strengt tatt i dag, så så veldig forsinket er jo ikke tanta enda. Men er 99.8% sikker på at den er positiv ja. :nigo:

Gratulerer Klematis :klem: Herlig :strix:

Tusen takk, pusilus. Det varmer ekstra at du i det hele tatt orker å være positiv på andres vegne :klemmer: Det er VIRKELIG deres tur nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten ingen symptomer. Eller litt sånn trykk i brystet (tungt å puste på en måte), men det er jo ikke akkkurat superplagsomt. Sist var jeg ekstrem sulten allerede nå, men siden jeg er 6-7 kg tyngre nå enn sist jeg ble gravid er jeg bare glad så lenge akkurat det symptomet holder seg borte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen!

Gratulerer Klematis!! :hoppe: Det går jo så raskt med deg at man knapt rekker å følge med i svingene :ler:

Sånn slags tungpusthet som du har hadde jeg også helt i starten, så da har du nok iallfall ett symptom :jepp:

Du blir jo bare 4 uker bak meg, så blir morsomt å følge deg videre! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles fremdeles helt uvirkelig det her... :sjenert: Selv om søstersen og foreldrene mine nå er informert.

Fremdeles bare litt tungpustet, mindre nå enn for noen dager siden. Og i motsetning til hva som virker vanlig blant nygravide så har jeg MER energi enn vanlig :) Har faktisk hatt en 45 min økt med spinning i dag, første på over ett år!

Har kikket litt i forrige prøve-/graviditetsdagbok og jeg hadde faktisk masse energi i starten forrige gang også. Så da er jeg vel bare litt rar da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya: yeah for spiren inne i magen..

:skya:

Krysser fingrene for deg også! :klemmer:

Neimen!

Gratulerer Klematis!! :hoppe: Det går jo så raskt med deg at man knapt rekker å følge med i svingene :ler:

Sånn slags tungpusthet som du har hadde jeg også helt i starten, så da har du nok iallfall ett symptom :jepp:

Du blir jo bare 4 uker bak meg, så blir morsomt å følge deg videre! :duskedame:

Ja, her går det unna! Helt spøtt at vi kan være så heldige at det klaffer så lett to (tre) ganger på rad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om to dager er jeg like langt som da jeg mistet første gangen. Selv om jeg er helt minimalt bekymret for å miste, så tenker jeg det skal bli litt godt å komme gjennom denne helga :jepp:

Har en helt annen ro med tanke på alt som kan gå galt (hvertfall foreløpig :fnise:) denne gangen enn sist. Vi har klart å bli gravide og vi har klart å få et velskapt (perfekt, vil jeg si!) barn, så jeg vet at vi kan få til både steg 1 og steg 2.

Merker jeg også er litt mindre hysterisk hva mat gjelder, og må minne meg selv på at jeg jo ikke bør spise forskjellige ting. Spiste allikevel gravlaks dagen etter den første antydingen til positiv test... :sjenert: Og merker jeg til og med kunne fått meg til å spise en medium stekt biff. Men må vel prøve å beherske meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best å ta hver dag av gangen ja, men det er absolutt ikke noe i veien for at dette skal bli et flott og langt svangserskap.. helt i mål.

krysser fingrene for at alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer masse :danse: Krysser fingrene for at spira klamrer seg godt fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt har gått bra med dere i helga! Er vel noen tanker som har svirret...

Fremdeles dårlig med symptomer, annet enn at du er mere aktiv?

Jeg er enig med deg ang. maten, kjenner at det ikke er så nøye denne gangen. Forrige runde var nei-mat forbudt mellom EL og IKM også... :sjenert: Jeg gikk gravid samtidig som svigerinnen min gikk med sitt barn nr 3, og jeg husker at jeg skulte kritisk på henne når hun glefset i seg fårepølse uten dårlig samvittighet, mens hun ristet oppgitt på hode over meg når jeg ikke ville spise ørret til middag! :skratte: Det blir anderledes denne gangen ja! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best å ta hver dag av gangen ja, men det er absolutt ikke noe i veien for at dette skal bli et flott og langt svangserskap.. helt i mål.

krysser fingrene for at alt går bra!

Til lykke med graviditeten! :)

Gratulerer masse :danse: Krysser fingrene for at spira klamrer seg godt fast :)

Tusen takk, alle tre! :klemmer:

Håper alt har gått bra med dere i helga! Er vel noen tanker som har svirret...

Fremdeles dårlig med symptomer, annet enn at du er mere aktiv?

Jeg er enig med deg ang. maten, kjenner at det ikke er så nøye denne gangen. Forrige runde var nei-mat forbudt mellom EL og IKM også... :sjenert: Jeg gikk gravid samtidig som svigerinnen min gikk med sitt barn nr 3, og jeg husker at jeg skulte kritisk på henne når hun glefset i seg fårepølse uten dårlig samvittighet, mens hun ristet oppgitt på hode over meg når jeg ikke ville spise ørret til middag! :skratte: Det blir anderledes denne gangen ja! :fnise:

Helga gikk fint, er fremdeles veldig positiv til graviditeten. Eller kanskje avventende? :klo: Jeg tenker foreløpig at det er ikke verdens undergang om det skulle ende med en SA heller. Jeg vet at vi kan få det til og blir lett gravide, så da går det bare noen måneder ekstra. Ingen krise det.

Mannen hadde kjøpt inn sinnsyke mengder spekemat til helga. Vet ikke helt hva han tenkte på jeg. Har hatt en annen gravid på besøk, så ingen av oss kunne liksom spise dette. Så nå ligger det masse godis og frister meg i kjøleskapet... :sjenert: Har klart å holde meg unna til nå, men rådyr serranoskinke kan jo ikke ligge til den mugner heller! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syptomene er forresten helt fraværende nå. Heller ikke den ekstra energien er å finne igjen! :fnise:

Tok ny test i går, og ingen tvil om at den er mye sterkere enn sist test. Så alt er nok i orden foreløpig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...