Gå til innhold

Veksthuset II


Klematis

Anbefalte innlegg

Takk, jenter! :klemmer:

Da var nok EL over for denne gang. 2 eller 3 DPO i dag. Kommer til å være hos svigers neste helg når IKM er :forvirret: Kan jo bli spennende :tunge1:

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var nok EL over for denne gang. 2 eller 3 DPO i dag. Kommer til å være hos svigers neste helg når IKM er :forvirret: Kan jo bli spennende :tunge1:

Haha, så bra, jeg skal også være hos svigers neste helg når IKM er! :gjeiper: Blir en spenneende helg det da! Håper kjære og jeg kan ligge hviske og tiske på rommet som vi gjorde forrige gang vi fant ut jeg var gravid, for da var svigers på besøk hos oss. :rodmer:

La symptomjakten starte! :hoppendeglad: Og den lange ventetiden... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg i ventetida! Håper du finner på mye gøy mens du venter.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så bra, jeg skal også være hos svigers neste helg når IKM er! :gjeiper: Blir en spenneende helg det da! Håper kjære og jeg kan ligge hviske og tiske på rommet som vi gjorde forrige gang vi fant ut jeg var gravid, for da var svigers på besøk hos oss. :rodmer:

La symptomjakten starte! :hoppendeglad: Og den lange ventetiden... :popcorn:

Morsomt at vi begge skal det! Krysser fingrene for at det blir hvisking og tisking på oss begge ;)

Håper vel egentlig at om det skulle klaffe denne PPen, at jeg klarer å få en positiv test før jeg kommer dit. Men skal jo litt til da, for er bare 9 DPO når jeg reiser dit.

God helg i ventetida! Håper du finner på mye gøy mens du venter.. ;)

Tror det blir en veldig avslappet helg. Jeg reiser bort med jobben hele uka, så må kose meg ekstra med vesla og pakke for en uke på jobbreise + en helg hos svigers.

Blir greit å være borte neste uke, da skjer det jo en del som gjør at jeg kanskje klarer å la være å tenke så mye på prøvingen. Og på kveldnene kan jeg "obsesse" så mye jeg bare vil uten at mannen er i nærheten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg innkvartert på hotellrom og skal være her hele arbeidsuka. Rart å være borte hjemmefra så lenge. Men litt godt også.

5 eller 6 DPO i dag, og testetøsen har allerede begynt testingen... :sjenert: Synes faktisk jeg så/ser en strek på testen fra i morges, men det går jo nesten ikke an, så tipper det bare er en skyggestrek. Er bare å teste videre og se hva som skjer, har pakka med meg mer enn nok tester til å svi av ;)

Har jeg oppført meg veldig "ugravid" i dag og spist EU-kylling som var litt for lite stekt og drukket en øl. Men regner med det går bra uansett hva testene fremover viser. Selv om jeg egentlig er imot å drikke etter EL. Litt mye styr når man er i utlandet med kolleger, blir fort spørsmål (eller hvertfall rykter på arbeidsplassen når jeg kommer hjem) om jeg ikke tar meg en øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig litt godt å være borte på hotell innimellom. Ha en liten husmorferie og slippe å tenke på kjedelige hverdagsgjøremål hjemme. Har det i jobben min nå og da, jeg også. Men det holder med et par netter, egentlig.

Èn øl går sikkert bra. Jeg var streng på det forrige runde og drakk aldri mellom EL og IKM selv om det tok 9 PP`er. Jeg tok et glass vin i helga som var, og har ikke så veldig dårlig samvittighet for det. Men det trengs ikke å gjentas hver PP, hvis vi blir holdenes på like lenge denne gangen også.

Men det vil vi ikke, vet du! ;) Fordi vi skal teste positivt FØR helga! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde selv å holde meg unna alkohol mellom EL og IKM, men den mnd det klaffet drakk jeg faktisk et par glass vin etter at jeg trodde mensen var kommet (som viste seg å ikke være mensen likevel) De sier jo at man ikke deler blodbane(eller hva man nå deler) så tidlig uansett, og egget trenger jo ikke ha festet seg en gang, så jeg hadde ikke bekymret meg så mye. Så tidlig er det vel litt sånn, enten eller. Enten så blir du gravid, eller så går egget til grunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jobbreise? Nærmer seg IKM også nå, how very exciting! Så du tester masse du? Jeg er litt sånn *hater tester for de gir meg ikke det jeg vil ha*, så da unngår jeg det.. hehe. Liker å beholde spenningen uten midlertidige skuffelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flickan, Aurelia og Aud Long! :klemmer:

Joda, testetøsen fornekter seg ikke ;) Har vel svidd av litt i overkant av 10 tester til nå denne mnd. Og de siste tror jeg jammen er positive! :sjokkert:

IMAGE_023.jpg

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg stiller meg først i rekken for å gratulere :hoppe::strix: Så utrolig kjekt å moro at det gikk så raskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på :goodbye: Fulgte deg før, men under et annet nick.

Spennende med testing! Jeg syns det er vanskelig å avgjøre om det er en strek der eller ikke, men med litt godvilje ser jeg en svak strek. Så grattis med en ny liten spire :)

Endret av Synne-Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, flickan! Kan ikke helt tro det enda... :sjokkert: Må nok se noen sterkere streker og gå noen dager over IKM før jeg slipper jubelen helt løs.

Og så føler jeg litt på det at det rett og slett er skikkelig urettferdig at vi tydeligvis har så utrolig lett for å bli gravide når det er så mange som sliter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes jeg aaaner en svak strek der ja, håper den blir sterkere i dagen som kommer! Hvisker et lite 'gratulerer' til så lenge :strix:

Og dårlig samvittighet må du virkelig ikke ha. Det er da enda godt at ikke alle må slite for å bli gravide/beholde en spire. Selv hører jeg tydeligvis til den siste kategorien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinker: Synne-Marie! Nå lurer veldig på hva du kalte deg før... ;)

De er ikke akkurat så tydeloge disse testene, nei. Og jeg har jo sett svake, svake linjer før det kunne være positivt, så jeg er fremdeles litt avventende.

Tusen takk for gratulasjon! Håper bare den er berettiget :usikker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:bolledeig: Skimter absolutt en positiv strek :nigo::nigo::nigo::nigo::nigo::nigo::nigo::nigo::nigo:

Dagen i dag må feires!! Hurra ;)

Gleder meg til digital test i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner, jenter! :klemmer:

Blir nok ikke noe digital på meg i morgen. Er som sagt hos svigers og vi har fullt program hele dagen. Ingen sjans til å snike seg avgårde for å lete etter et søndagsåpent apotek. Men tenker jeg kjøper en på mandag om strekene fremdeles er overbevisende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig:

Familiebesøk her også, og mye program... Føles litt fjernt hele greia! ;)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinker: Synne-Marie! Nå lurer veldig på hva du kalte deg før... ;)

De er ikke akkurat så tydeloge disse testene, nei. Og jeg har jo sett svake, svake linjer før det kunne være positivt, så jeg er fremdeles litt avventende.

Tusen takk for gratulasjon! Håper bare den er berettiget :usikker:

Jeg er en ekstremt dårlig testetøs, har omtrent bare testet med digital etter ikm, så streker er ikke min sterke side :fnise:

Før brukte jeg nicket Svipa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...