Gå til innhold

Veksthuset II


Klematis

Anbefalte innlegg

Vanskelig når det går tregt med pottetreninga! Jeg holdt på å gi opp selv, men her går det nå mye bedre og jeg kan nesten stole på henne. Men så har det vært mye fram og tilbake siden i februar. Nå har ikke vi prøvd meg på natta enda da, men det kan sikkert ha sine fordeler å ta alt i ett!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes vel egentlig ikke det går så tregt. På dagtid går det supert. Men er litt slitsomt om nettene når jeg også er våken og ammer noen ganger.

Egentlig er jeg mest redd for at det blir for mye negativitet for Vesla når det går galt såpass ofte på nettene. Selv om vi prøver å ikke gjøre noe stort nummer utav det og fokuserer på hvor flink hun er å gå på do.

Nå reiser vi ei langhelg på hyttetur. Uten de beste vaskemulighetene. Så lurer på om det ikke blir bleier da... Eller blir det for stort tilbakeskritt etter noen uker helt uten her hjemme? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo langt i fra sikkert at hun produserer nok hormoner enda, til at hun kan klare seg uten bleie om natta. Dette varierer jo fra barn til barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo langt i fra sikkert at hun produserer nok hormoner enda, til at hun kan klare seg uten bleie om natta. Dette varierer jo fra barn til barn.

Kan man merke det (på annen måte enn at det ikke bedrer seg over tid)? Hun klarer seg helt fint når hun sover på dagtid, har ikke hatt noen uhell da. Ca halvparten av nettene går bra. Tror ikke hun tisser mens hun sover, men ser ut til at hun noen ganger våkner så sent av at hun må at vi ikke rekker inn til henne før det er for sent.

I dag nølte vi nok litt for lenge (1-2 min) før vi gikk inn til henne, og da satt hun på huk i senga og hadde nok akkurat tisset.

Tiden er nok inne for å sove i stor seng, så kan hun kanskje gå på potta/do selv etterhvert. Må bare på tak i stort tisselaken og få skrudd opp barnesikringer på vinduene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...