Gå til innhold

Veksthuset II


Klematis

Anbefalte innlegg

Velkommen Aurelia! :klemmer:

Håper også at det går relativt kjapt, men det gjør som sagt ikke så mye om det ikke klaffer akkurat denne måneden. Selv om jeg (igjen) har blitt helt "obsessed" av det her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah, denne sukkerstoppen står en tøff prøve i dag, altså. Har så sinnsykt lyst på noe søtt! :sjokolade:

En måned fra 26. april må bety ut 25. mai. Jeg teller timer til jeg kan spise noe godt nå...

Det har egentlig gått over all forventning. Helt til nå... :sinnatagg: Hadde gitt meg selv lov til 4 "sprekk". 3 av de røk første helga... :sjenert: En dessert på restaurant og to rosinboller. Siste ble kake på 17. mai. Og da synes jeg ikke engang sprekken var verdt det ;) Har til og med bakt og hatt med kake på jobb uten å spise selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har TR vært innom en ørliten tur. Var ikke store greiene, men siden de ti praksis er den første mensen etter fødselen er det kanskje ikke så rart at den ikke er allverden?

Nå slipper jeg hvertfall antagelig å avlyse ferie i januar :D Ingen sure miner for at det ikke gikk på første forsøk, er egentlig mer fornøyd om det skjer en av de neste 2-3 mnd. Men SÅ kommer jeg nok til å bli litt utålmodig om det ikke har klaffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tror nesten jeg må følge med deg nå. :goodbye: Har sett deg "rundt omkring" og ser nå på IKM-lista at tallene våre er ganske så like. Du ligger en PP og noen dager foran, bare. Samme termin-klubb neste måned da? :tommelopp: Hehe!

Jeg skal også ta det heeelt med ro, men det tviler jeg på at jeg greier. :eeeh:

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tror nesten jeg må følge med deg nå. :goodbye: Har sett deg "rundt omkring" og ser nå på IKM-lista at tallene våre er ganske så like. Du ligger en PP og noen dager foran, bare. Samme termin-klubb neste måned da? :tommelopp: Hehe!

Jeg skal også ta det heeelt med ro, men det tviler jeg på at jeg greier. :eeeh:

Lykke til da!

Hei, hyggelig med nye ansikter her :) Satser på samme terminklubb, ja!

Altså, jeg tar det egentlig ikke så veldig med ro... :sjenert: Har sikkert svidd av 15 tester denne mnd. Ikke fordi jeg stresser med at jeg MÅ bli gravid nå. Men jeg MÅ bare vite det så fort som mulig om jeg er ;) Jeg er en testetøs! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EL-tester eller graviditets-tester?

Uansett, ja, du er en testetøs :fnise:

Litt av hvert :fnise: Fikk ikke EL-testene i posten før etter EL, men måtte jo prøve dem allikevel ;) EL kom mye tidligere enn jeg hadde trodd, så var litt skeptisk til om den var når FF påsto og testen noen dager for å sjekke. Men TR kom nå 10 dager senere, så da stemte det nok.

Det er jo veldig viktig å sjekke godt hvordan negative tester, av begge typer, egentlig ser ut! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde store planer om å komme meg ut å plante noen planter i dag... Tror mannen som er på dill med jobb hadde blitt imponert om jeg hadde gjort det. Litt sent nå, men med en iherdig innsats i en time får jeg kanskje utrettet litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du heter vel ikke Klematis for ingen ting vel?? La det vokse og gro, i hagen og i magen ;)

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du heter vel ikke Klematis for ingen ting vel?? La det vokse og gro, i hagen og i magen ;)

:gjeiper:

:fnise:

Vel, er egentlig ikke så glad i hagearbeid... :sjenert: Jeg liker veldig godt å så og se ting spire, men får aldri ut fingern til å plante ut, potte om og luke...

Fikk plantet alle 27 plantene! Mannen kom hjem med taxi akkurat når jeg var ferdig, hadde rydda og feid opp og sto og vanna.

- Har du tatt både buksa og genseren min?, var hans kommentar...

- Var det det du skulle kommentere?

- Neida, så flink du er til å vanne

- Var det virkelig det du skulle kommentere?

- Å, har du planta? Så ikke det, jeg...

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her skjer det lite. Går og venter på EL. Tror kanskje det er i dag eller i morgen? Begynner hvertfall å bli rimelig lei av å føle at vi MÅ :sengekos: minst annenhver dag...

Hadde masse venner på grilling her i går. Veldig koselig :) Og jammen blir det ikke middag hos noen venner i dag også!

Hm, når har velsa snart sovet en tre timers formiddagslur... :sjokkert: Og hva har jeg fått gjort i mellomtiden? Ingenting... Får vel sette i gang med det litte husarbeidet jeg hadde tenkt å få unna i dag, kanskje jeg er heldig å rekke det før hun våkner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Klematis!

Klart dere ikke MÅ annenhver dag... tenk heller at du er heldig som har din kjære, kryp inntil ham og tenk: digg, jeg får vel benytte meg av anledningen. Man vet aldri uansett, virker jo som det av og til klaffer rett etter mensen osv, dvs at EL kommer på allslags tider..??

Ellers ligger du ganske likt meg, noen dager bak kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei Klematis!

Klart dere ikke MÅ annenhver dag... tenk heller at du er heldig som har din kjære, kryp inntil ham og tenk: digg, jeg får vel benytte meg av anledningen. Man vet aldri uansett, virker jo som det av og til klaffer rett etter mensen osv, dvs at EL kommer på allslags tider..??

Ellers ligger du ganske likt meg, noen dager bak kanskje..

Selvfølgelig MÅ vi ikke. Men vil så gjerne at det klaffer ganske fort, og da må vi jo nesten ha sex omkring EL. Siden jeg temper (og prøver meg på EL-tester for første gang) vet jeg jo at EL ikke har vært enda, men har hatt tegn på at den er på vei lenge. Derfor en relativt lang periode med "pliktsex".

Over til noe helt annet, jeg er ute og jobber med motorsag for første gang i mitt liv! Gøy, men tungt ;) Og så gleder jeg meg ikke akkkurat til oppryddingen :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten! Har bedrevet motorsagmassakrering av hekken i dag. Mange timer med trening av skuldre :trene: Har lært at det ikke er så lurt å klippe tujahekk i singlet uten hansker. Ganske så oppskrapt og full av småsår på hele armene.

Ser faktisk ut til at EL-testene endelig begynner å bli bittelitt sterkere. Fremdeles langt fra positive, men det går nå rette veien. Så kanskje positiv test i morgen og EL tirsdag? Reiser bort med jobben onsdag til fredag, men heldigvis skal mannen også være med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart positiv EL-test i dag på CD 17! :hoppe: Så nå håper jeg tempstigningen kommer i morgen, sånn at jeg kan slappe av. Dvs begynne symptomjakten og bytte ut EL-testene med graviditetstester :fnise:

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...