Gå til innhold

Veksthuset II


Klematis

Anbefalte innlegg

Hei :vinke:

Jeg var av og til snikleser forrige gang du var prøver :) Nå har jeg blitt prøver selv, så denne gangen skal jeg prøve å følge litt mer med ;) Blir spennende å se hvor fort det klaffer!

Håper du har hatt en fin 17. mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, kan ikke se å ha mottatt noen PM jeg...

Hm, vet ikke hva som skjedde jeg :klo: Men nå har jeg hvertfall sendt en ny ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og etter å ha lest den fikk jeg sannelig beskjed om en ny melding, som viste seg å være den du sendte i går. Rare greier. :klo:

:ler:

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg kanskje jeg nermer meg EL. Litt tidlig til meg å være, pleier ikke ha EL før rundt CD18, og nå er jeg bare på CD12. Mulig syklusen har endret seg etter graviditeten?

Merker at jeg fremdeles er litt usikker på om jeg virkelig ønsker meg to blå akkurat denne måneden eller om jeg heller vil ha muligheten til å reise på ferie i januar som planlagt... :sjenert: Vel, vi får ta det som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk EL-tester i posten i dag. Måtte selvfølgelig prøve med en gang, og det var så vidt det kom noe teststrek i det hele tatt. Veldig negativ, altså ;)

Så enten har EL vært eller så er den et par dager unna ennå. Eller så virker ikke slike tester på meg, har også hørt at det er noen som har veldig store problemer med å få positive tester. Morgendagens temperatur vil nok avsløre om EL kanskje var i går eller om det bare er å vente. Spennende :)

Tror forresten jeg dropper den andre boka, skriver ikke nok til å holde en bok skikkelig i gang engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med EL-måling. Skjønner hva du mener med å være usikker på om man faktisk vil at det skal klaffe så raskt. :fnise: Følte som et like stort steg å begynne å prøve på nr 2, som nr en.

Takk for PM ang navn, har visst ikke svart på den enda. Nydelige navn dere har valgt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med EL-måling. Skjønner hva du mener med å være usikker på om man faktisk vil at det skal klaffe så raskt. :fnise: Følte som et like stort steg å begynne å prøve på nr 2, som nr en.

Takk for PM ang navn, har visst ikke svart på den enda. Nydelige navn dere har valgt :)

Synes egentlig ikke det er like stort steg. Men det var det med den ferien, da ;)

Jeg har forresten vært hos legen i dag og blitt henvist til psykolog... Er antagelig lett deprimert :tristbla: Sliter veldig på jobb for tiden, klarer ikke konsentrere meg om noe som helst. Føler meg egentlig utbrent, men har på ingen måte hatt for mye å gjøre (heller for lite) så det kan jo ikke være det heller.

Humøret er generelt ganske svart, selv om jeg som regel klarer å legge alt bort i lange perioder når jeg ikke er på jobb. Men så griper "virkeligheten" meg og så får jeg nesten dårlig samvittighet for å være i godt humør...

Dette legger også en demper på prøvingen, så klart. Det er uaktuelt å vente, men føler det er egoistisk å prøve å bli gravid nå når jeg heller burde konsentrere meg om å bli bedre. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Håper humøret bedrer seg med eller uten psykolog, det er tungt å gå sånn som du gjør nå. :klemmer:

Stas at dere prøver på toer'n da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Håper humøret bedrer seg med eller uten psykolog, det er tungt å gå sånn som du gjør nå. :klemmer:

Stas at dere prøver på toer'n da. ;)

Hei Kirin! :klemmer: Gratulerer så mye som tobarnsmor! Hvordan har overgangen vært?

Håper også humøret blir bedre... Satser på psykologen kan hjelpe meg å sortere litt tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, ikke kjekt å lese at du har det sånn Klematis. Håper at du får hjelp til å ordne tankene dine litt og at du har nytte av samtaler med en profesjonell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Overgangen er ganske stor synes jeg, men det er helt fantastisk! Anbefales. ;) Sprell er så søt med lillesøster, koser med henne og ler av alt hun gjør. :rodmer: Litt kaos her til tider, men det må man vel regne med. ;)

Sikkert bra med litt tankesortering ja. Husk på at med en ny graviditet kommer det også en flom av hormoner, og da er det jo fint at man har litt grep om hva som er vits i å bekymre seg for og motsatt. På den annen siden får man jo også noe fint å glede seg over og til. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er klar over at en ny graviditet egentlig ikke er ideelt nå. Men årene går og det er nå vi vil ha flere barn... Er redd psykologen skal prøve å snakke meg fra å prøve nå, for det er ikke aktuelt. Får kanskje bare satse på å allerede være gravid innen jeg får time ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mente det ikke sånn at jeg syntes prøving var en dårlig idé altså, absolutt ikke! Tenker det går helt fint jeg, og særlig når du er klar over problemet selv og tar tak i det nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mente det ikke sånn at jeg syntes prøving var en dårlig idé altså, absolutt ikke! Tenker det går helt fint jeg, og særlig når du er klar over problemet selv og tar tak i det nå. :)

Jeg tenkte ikke at du mente det sånn, heller ;) Men jeg mener egentlig selv at det er et dårlig tidspunkt, dersom jeg KUN tar hensyn til depresjon/nedstemthet eller hva det nå er. Men så er det mange andre ting som gjør at det blir nå allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er godt å kunne få sortert tankene en gang i blant, håper det blir bedre dager :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å kunne få sortert tankene en gang i blant, håper det blir bedre dager :kose:

Takk, pusilus. :klemmer: Håper det går bedre for deg også.

Jeg har forresten sluttet å amme! 4 dager siden hun fikk nå. Har bare spurt etter puppen et par ganger siden da, og det går greit å tilby henne en flaske MME isteden. Kunne nok holdt på en stund til, men nå følte jeg egentlig for at nok var nok. Vil ha kroppen min litt for meg selv før jeg evt blir gravid igjen ;)

Men søren for noen ømme pupper! Ikke spesielt behagelig når Knirk lener seg mot dem når jeg bærer henne eller noe slikt. Går vel snart over. Har jo kun fått ett måltid til dagen i det siste, så produksjonen har vel ikke vært veldig stor, akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm... :spy:

Litt VEL tidlig til at det kan være symptomer, men jakten starter visst tidlig i år... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Klematis! ;)

Titter innom dagboka di.. for å følge deg på veien mot nr 2. (isj, det hørtes litt upersonlig ut!)

Blir spennende å se om det går like raskt denne gang.. ;)

Ellers håper jeg du finner veien oppover igjen med tanke på humøret.. psykolog eller noen å prate med høres bra ut.

Håper du har en fin dag idag! :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...