Gå til innhold

Mokkon83`s hverdag med treåring i hus og en spire i magen :)


Mokkon83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er link til den gode frokostblandinga.. ;)

Den Sempergreia med røde bær er kjempe god!

:sikle:

Han godeste synes også det. Han mener faktisk den er bedre enn de med gluten, så han skulle ønske den var litt billigere, så han kunne spist den med god samvittighet.. :fnise: Selv synes jeg den er pyton!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla!!!! Taaaaaakk!!! :klemmer::hoppe:

Frokostblandinga var kjempegod!!! nam nam nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helg igjen!! :hoppe: Synes ukene går aaaalt for fort!

Men synes det er på tide med litt sommervær altså!!

Har fått beiset ferdig verandaen så nå er det bare å finne frem hagemøblene :hoppe:

Mannen har ikke beiset plattingen som han sa han skulle... spent på når han kommer til å gjøre det... vil gjerne ha opp sandkassen til H!

Har fått malt et strøk over grunninga på taket i gangen, så nå mangler det bare et strøk til og lister :)

Sendte akkurat inn kryssordløsning til avisa :fnise: tvi tvi!!

Må snart begynne å pakke til hytteturen! Vi kjører i tre-fire tida, leverer hunden på kennel i tolv tida tenker jeg...

Gleder meg!!! :hoppe: Mannen er litt mer lunken, men det skjer store ting på jobben hans i helga så han er vel usikker på om han burde dra eller ikke.. H og jeg reiser uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei!

Det var ei deeeeeeilig helg! avslappende familiehelg uten stress og negativt fjas :rodmer: gikk på stranda og skreiv inn initialene til ungene med en pinne og fylte på med stein :) moro :)

vi var på tivoli og H kjørte karusell alene! jeg var litt skeptisk, men Mannen overtalte meg :fnise: var bra belte på og hun storkoste seg!! vinket da hun kjørte forbi, rattet og styrte :ler:

Mannen og jeg kjørte radiobiler mot hverandre ( H ble passet av de andre)

Vi grillet, drakk øl og hadde det koselig :) Ingen tv,kun radio :)

Ellers så har vi vært og sett på ei tomt som er ferdigplanert og med sjøutsikt! :hoppe: Vi har reservert den og kikker etter hus :) skal få pris av utbygger så får vi se om det blir nytt hus på oss :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var 17 mai overstått! :)

Ble en ganske så avslappende feiring for vår del :)

Vi gikk i kirka kl halv ett, møtte en del naboer der og det var veldig koselig. Synes det er avslappende og godt å være der :)

Alle ble sjarmert av H som ropte HEI til alle sammen :fnise: Det var ikke så mange i kirka, og de fleste som var der kom bort og hilste på oss. De syntes det var koselig med litt babybabbel der inne :fnise:

Da vi kom ut var faktisk 17 mai toget utenfor! Så vi fikk sett på det før vi kjørte hjem. Var en del vind så det ble litt vel kaldt for oss voksne... Mannen kjøpte kebab og vi koste oss med det :)

Ble ikke noe tur bort på skolen ettersom vi fikk besøk fra Sverige kort tid etter vi kom hjem :) Vi grillet for første gang her hjemme :)

Mannen og slektningene satt nede i kjelleren i natt, ble faktisk ikke så sent og de bråkte ikke :)

Ble ei ganske så hard natt for meg.. H sov som en engel (første gang på ei stund...) men jeg var varm og kald om hverandre... sikkert litt feber.. hoster litt og er litt snørrete... Mulig vi flytter jentekvelden hjem til en av de andre istedet, egentlig veldig greit å slippe å vaske ned etter guttene... :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper formen er bedre! Kjedelig å være syk... :( H er så søt når hun sier hei! :rodmer: Ja ellers også, for den saks skyld... ;) Har dere besøk fra Sverige fortsatt? Gleder meg til i morra, uansett hvor vi ender opp med å være! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var atter ei helg over! Var ei deilig langhelg!!

Koselig 17 mai feiring og besøk fra slektningene til Mannen :)

Hadde en kjempekoselig kveld med fire venninner i kjelleren, vi gikk ut på byen,noe som er kjeeeempelenge siden!! Jeg danset tilogmed!! :hoppe:

Mannen satt visst oppe og spilte tvspill med fetterene siden til langt på natt, han har vært veldig trøtt idag ettersom han sto opp med H o seks tida :fnise: Jeg lå til kl 10.30!!! :sjokkert:

Vi hadde oss en kjøretur til en annen by i nærheten og spiste kinamat. nam!!

nå har Mannens bror kommet på besøk og vi har kost oss med god mat :)

Mannen, H,hunden og jeg var i skogen og gikk tur i finværet.Deilig!! Må huske å lete frem solkremen nå... syns hun så litt rød ut, smurte med aloevera før hun la seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

oi!plutselig har det gått ni dager siden jeg skrev sist... :sjenert:

det har vært et helt fantastisk vær!! :sol:

har vært masse ute og kost oss!! fått gjort en del i hagen :)

vi har tilogmed vært på stranda! H lekte med bøtta si, gikk (med god hjelp av meg) i vannkanten :rodmer:

denne uka skal vi levere budet på tomten til megleren :) det blir spennende!!! :hoppe: har funnet drømmehuset også!! har levert tegninger til en utbygger så får vi se om han kan matche pris med noen andre vi har hørt med :) må få kommet meg rundt å finne kataloger på bad og kjøkken :)

har bestilt frisørtime til torsdag! gleder meg!! når en er kommunegrå som meg så synes ettervekstsen temmelig godt... skal få kommet meg til voks-dama også... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så spennende med disse husplanene deres! :hoppe: Dere står jo virkelig HELT fritt til å få det akkurat som dere vil! :strix: Har dere satt opp noe budsjett/makspris for de ulike rommene, uteplass, garasje osv? Hva følger evt med huset? Innvendige malerarbeider, f.eks?

Tar gjerne imot mer sommervær, men det er visst slutt for denne gang.. Men så er vi jo bare i mai også da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempespennende ut med hus! :hoppe:

Handler du forresten på iHerb? Driver å kjøper litt ting og tang der nå, og kommer stadig over glutenfrie produkter, og da tenker jeg på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla: Vi har ikke fått planlagt så mye egentlig :sjenert:

Mannen har mye å gjøre med jobben for tiden :) Venter med all slags planlegging til vi har fått pris fra utbygger. Først når vi ser hva som er inkludert kan vi begynne å endre på ting vil jeg tro :)

Men Mannen er visst veeeldig klar for å flytte for han sitter å kikker etter hus på finn.no... er et veldig fint fra 2004 tilsalgs... men er ikke noen egenerklæring og det har vært visning uten salg..sikkert vannskader og allskens lumskheter... så flotte hus pleier å gå med èn gang :)

Pupsilure: har ikke prøvd noe fra iHerb... Eneste jeg bruker nå er betakaroten :fnise: tar litt XL-S etter fete middager... sikkert bare tull,men verdt et forsøk :fnise:

Kanskje jeg skulle kikke etter det glutenfrie... Skjønn du er! hehe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag skal jeg på jobbintervju!! :hoppe:

Spennende!!!! Infomøte med jobben på onsdag..

Endelig skjer det ting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags jobb? Spennende! :nigo: Og hva skjer på jobben?

Jeg jobber i matbutikk, dette er også en matbutikk :) men aner ikke hvor i butikken de kunne tenkt å ha meg!!

Jeg har vært i bakeri og ferskvare :) Begynte i k

kassen først,men det vil jeg helst ikke... :sjenert:

Kunne egentlig tenkt meg noe helt annet,men har ikke fått noe svar på de jeg har søkt på... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom brevet om tilvenning i barnehagen!!

Både gleder og gruer meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer! Tenker det er godt å få det på plass etter så lang tid med uvisshet! :jepp: Gleder meg til å høre mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klemmer:

Ellers så ser det ut som det ikke blir noe av husbygginga... iallefall der vi hadde reservert tomt :sjenert:

Mannen fant ut at det antakelig ikke har blitt gjort god nok jobb med et eller annet så vi ville ha med et par forbehold hvis vi kjøpte tomta... har ikke hørt et døyt mer fra utbygger... kan være fare for at tomta ville siget sammen over tid...

Vil bare at det skal skje noe snart... Kan fremdeles hende at det blir noe av,men antakeligvis ikke... Kikker på andre tomter nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...