Gå til innhold

Mokkon83`s hverdag med treåring i hus og en spire i magen :)

Mokkon83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble ikke julebord på meg... men hadde ei utrolig flott helg fordet :) bare koste meg hjemme lørdag og søndag! tida gikk utrolig sakte og det var SÅ deilig! Mannen og jeg leide 5 filmer og kjøpte pizza og godteri! så 3 filmer :) og en i går og en i dag :fnise:

med godteri til... :daane: men NÅ er det ikke mer godteri før helga igjen!!

Fikk handlet inn diverse til barnerommet i dag :rodmer: lystette prinsessegardiner, rosa sengehimmel og rosa lekematte med prinsesser på :):fnise:

Takstmannen var her i dag, og vi får vite taksten i løpet av uka!!! :hoppe: men han sa det ikke kom til å by på noe problem å få solgt! Mannen har funnet ei kjempefin tomt som det er klausul på :) fantastisk nydelig hus! så da får vi se! :) veldig spennende!!!

I går bestilte vi tur til jula, reiser 18 des og kommer hjem 1 januar :)

:sol: to mnd igjen!!! snart i gang med julegaveshopping, kanskje du blir med Mazilla? må få kommet ned til deg med telysene dine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brøt løftet mitt om å ikke spise snop før helga igjen :daane:

Gikk tur med hunden så jeg fikk forbrent noe av det :sjenert:

Ellers så var Mannen avgårde og hentet to skinnsofaer som han fikk gratis av en kamerat! utrolig fine!! faktisk finere enn de vi har oppe i stua... men han vil ikke bytte dem...! den ene skulle egentlig være oppe på gangen til hunden, men den er for fin! istedet så kaster vi ut sofaene i kjelleren så får Mannen to flotte skinnsofaer der nede :)

Var på babykino i dag, morsom film :) en med Sarah Jessica Parker :)

H sovnet klokka 19, badet og masserte henne med babyolje før hun sloknet :rodmer:

Babysangen ble avlyst i morgen :( hva skal en finne på da mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan komme hit og ta fotavtrykk og spise brownies! :lur:

Det vil jeg og.

Fotavtrykk hørtes ut som en fin julegave!

Tenker Andrè blir kjempe glad for og få to føtter til jul; Nydelige føtter i størrelse 40.

:ler:

Tror kanskje fotavtrykkene til babyene er litt mer sjarmerende..... :ler:

Forresten hørtes det ut som en drømmehelg, Mokkon!

Og grattis med ny sofa!

Kjekt når noen skal kvitte seg med slik "søppel"

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes koselig ut,Mazilla! :)

Skal lage fotoalbum til svigers og foreldrene mine :) Lager bare sånne via japan photo eller noe :)

Fotavtrykkene er til "min første bok"

Burde kanskje ta meg en kveld med den.... har bare lagt forskjellig i den som skal limes...

Ser ut som vi har bestemt oss nå for at vi vil bygge hus! har kikket på mange forskjellige tomter på finn.no som vi skal å kikke på :hoppe: og er veldig enig om hva slags type hus vi ønsker :)

Spent på hva takstmannen sier!!! spennende! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se hvor dere ender opp, og ikke minst hva taksten på huset deres blir! Hvordan var det å ha takstmannen der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se hvor dere ender opp, og ikke minst hva taksten på huset deres blir! Hvordan var det å ha takstmannen der?

ja!! :) spennende dette! :)

var veldig positivt å ha han her, han skrøt veldig av huset! og at han trodde det kom til å bli lett å selge. at det er velholdt og bra :)

Nå har vi akkurat spist middag! lagde fiskegrateng :)

Har prøvd meg på å lage en blogg faktisk, men tror ikke jeg får det til.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal vi til fotograf med H! :rodmer:

Har lagt klar dåpskjolen, to andre kjoler, nisseluer!,en hårbøyleting som jeg kjøpte i dag og må huske å ta med lammeskinnet og usb-stick :)

Han er hobbyfotograf, og vi får med bildene med en gang! skal gå en halvtimes tid i byen mens han redigerer og ordner :)

Mannen kjøpte seg ny tv til kjelleren sin fordi han har vært så flink til å kutte ut røyken :) I dag byttet han den i en enda større! :fnise: Jeg så ikke forskjell... Han ble litt skuffet da jeg sa det, så tror jeg må ned og kikke en gang til! Ser det sikkert når tv`n står på :wink:

Han spurte meg om jeg ikke hadde veldig lyst til å reise til mi søster i helga :fnise: Han skal se mange fotballkamper i helga,så det er nok derfor! :ler: Snakket med søsteren min tidligere i uka og prøvde å invitere meg selv... De har litt lite penger akkurat for øyeblikket så det er nok derfor...

vittig.. jeg ser en annonse fra tv2 på sida her... intimvoksing! den skal jeg lese etterpå... Har nemlig planer om å prøve det!! :) hvis jeg tør... iiiik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal forresten til tannlegen i morgen klokka 9! wish me luck!

har ikke hatt hull i tennene før så jeg er like nervøs hver gang... jeg er jo veldig glad i det søte, så det er vel bare et tidsspørsmål... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager at jeg har vært dårlig på å skrive i det siste, men jeg er innom å leser ihvertfall :klemmer:

Lykke til hos tannlegen, går nok bra. Misunnelig på deg som ikke har hatt hull, jeg har hatt maaange :sjenert: Skal snart tilbake å bore igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg har vært dårlig på å skrive i det siste, men jeg er innom å leser ihvertfall :klemmer:

Lykke til hos tannlegen, går nok bra. Misunnelig på deg som ikke har hatt hull, jeg har hatt maaange :sjenert: Skal snart tilbake å bore igjen.

Hei hei!

Jeg har vært litt dårlig selv, så det skal du iallefall ikke tenke på :klemmer:

Har vært heldige med tennene :) Mamma var veldig nøye på tannpuss og fluor da vi var små, mulig det er derfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææ, lykke til hos tannlegen! Jeg får nok snart trusselbrev (les: innkalling) selv. Gruer meg like mye hver gang, selv om jeg heller aldri har hatt hull.. Tenker som deg at det nok bare er et spørsmål om tid! :sjenert:

Spent på å høre om fotografen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blitt sløv med skrivinga her! Null hull hos tannlegen!

Gikk veldig fint hos fotografen! følte vi vikk veldig mye for pengene! nesten 2 timer i studio, fikk bildene med oss hjem til odel og eie! bra format også! 41 stk, 500kr!

Fikk lagd til julekort og takkekort fra dåpen :)

har hatt besøk av damene jeg jobber med i dag! hadde sjarmtrollparty, mye fint! hun som har partyet er hjemme i permisjon med datter på 7mnd, så hun hadde henne med :) 6 voksne og 6 barn :)

var utrolig koselig hos søsteren min i helga! litt kort tid å bare være fra lørdag til søndag... neste gang må vi være lengre! skikkelig deilig å bade :) så på H og fetteren hennes at de elsket det! :rodmer: søs har en badestol (oppblåsbar badering med sete i)

H hylte og lo! :rodmer:

Ellers så er det full krig med svigerfamilien igjen... kjenner at det er utrolig energitappende...

Mannen hadde bare nevnt for søsteren sin at han fikk allergisk reaksjon da vi overnattet der.. var en del støv og fuglefjær på rommet vi lå på... (han har husstøvallergi,noe de vet...)

Hun ringte foreldrene sine, som igjen ringte Mannen og kjeftet på han :sjokkert: så nå er det på an igjen... følte at ting var ganske så harmonisk nå, men for godt til å være sant ja! :sjenert:

i morgen skal vi til Mazilla og S!! :) ta fotavtrykk av gullene :) det blir moro!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grue Gruesen!!! Jeg skal vokse bikinilinja i dag!!

Mannen skulle egentlig jobbe hjemmefra i dag(fikk plutselig beskjed om det rett før jeg skulle legge meg i går...) men så kom det noe i veien for en av de andre så da blir han med til byen allikevel :)

Mazilla kunne passe henne mens jeg var der, utrolig godt å ha noen en føler seg trygg på til å passe gullet når en trenger det! :klemmer:

H var ganske sutrete i natt... lurer på om det er tanna som gjør det.. eller riskornet som vi kaller det :fnise:

tilsammen var Mannen og jeg inne hele 6 ganger! :daane: klokka fem var hun rimelig klar for å stå opp... tok henne med inn i senga vår, hun sovnet mellom oss der :rodmer:

Mens vi er i byen skal vi hente prospekt på et hus! spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk overraskende bra hos hudpleieren! var vondt der og da,men jaggu meg verdt det! :)

De hadde ikke prospektet da Mannen var innom, så de sender i posten fra et annet kontor i nabobyen. Er visstnok de som har oppdraget,så vi skal ringe dit i morgen og be om visning! :hoppe:

Kjøpte meg ny tlf i dag!!! :hoppe: sony ericsson xperia pro!

veldig fornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla kunne passe henne mens jeg var der, utrolig godt å ha noen en føler seg trygg på til å passe gullet når en trenger det! :klemmer:

:klemmer:

Det gikk overraskende bra hos hudpleieren! var vondt der og da,men jaggu meg verdt det! :)

De hadde ikke prospektet da Mannen var innom, så de sender i posten fra et annet kontor i nabobyen. Er visstnok de som har oppdraget,så vi skal ringe dit i morgen og be om visning! :hoppe:

Kjøpte meg ny tlf i dag!!! :hoppe: sony ericsson xperia pro!

veldig fornøyd!!

Er det det huset du snakka om dere skal ha prospekt på? Vi kikka på det på finn.no, og prospektet ligger jo der som pdf. Men det var kanskje et annet dere skulle hente på i dag?

Grattis med ny telefon! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...