Spatula Skrevet 21. desember 2011 #1481 Del Skrevet 21. desember 2011 for kjeksene Kjempegode med brunost og et glass melk til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #1482 Del Skrevet 22. desember 2011 for kjeksene Kjempegode med brunost og et glass melk til Så bra at de falt i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #1483 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Jeg er så sliten.. Jeg har forsåvidt vært det i hele høst, men synes det ble verre etter at legen ringte. Kanskje fordi jeg vet at det er noe galt, og at jeg dermed har "rett" til å være sliten? Hittil har jeg bare tenkt at det er vel sånn det er å ha en baby og nærmest eneansvar for husarbeidet, men nå tenker jeg at det kanskje ikke stemmer helt likevel. Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg uthvilt, jeg går rundt i en evig døs hvor jeg aldri våkner helt. Jeg trodde det skulle bli bedre da S begynte å sove natta gjennom, men det hjelper ikke det grann. I går la jeg meg 21.30.. Nå håper jeg bare brevet fra legen kommer snart, så jeg kan komme meg litt ovenpå igjen. Nå har jeg så kort lunte at jeg nesten blir redd... Stakkars S, jeg føler ikke at jeg har overskudd til å være noen god mamma heller. Den følelsen gjør meg enda mer sliten... Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette, trengte bare å skrive litt.. Endret 22. desember 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. desember 2011 #1484 Del Skrevet 22. desember 2011 Huff... ikke moro lesing dette her Håper brevet fra legen kommer snart og at du får et lite pusterom til å komme deg ovenpå... Sender deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. desember 2011 #1485 Del Skrevet 22. desember 2011 Håper du får noen svar snart og at du får brukt litt tid til å hvile i jula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. desember 2011 #1486 Del Skrevet 22. desember 2011 Kjære Mazilla - det er ikke noe hyggelig å lese at du er redd for hva som står i brevet. Jeg kan bare fortelle litt om det som hendte meg til legen på tirsdag. Jeg har jo slitt utrolig med hukommelsen og veldig vondt i leddene og har vært sliten, så jeg forstår hvordan du har det med den siste biten. På tirsdag kunne legen min avsløre, etter et år!!! at jeg har alvorlig vitaminmangel - jeg ble med en gang satt på tabletter, og hvis de ikke hjelper må jeg gå fast på sprøyter, og da kan det være livet ut - kroppen min fungerer ikke som den skal Jeg håper at det ordner seg - og at når brevet kommer blir du beroliget. Aller helst hadde jeg sett at legen hadde kalt deg inn til samtale - slik at du hadde fått svar på alle spørsmålene som du sitter med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #1487 Del Skrevet 22. desember 2011 Høres ut som noe av det samme han sa i telefonen til meg.. Hva slags vitaminer mangler du? Helt utrolig at det tok et år å finne ut av det! Jeg håper jeg får resepten min snart, og at det står litt i brevet. Han ville helst gitt meg en høyere dose, men fordi jeg ammer var det ikke mulig. Egentlig burde jeg kanskje slutte å amme, i og med at det tapper meg så for energi osv, men jeg vil helst ikke det heller foreløpig, med mindre legen beordrer meg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. desember 2011 #1488 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg mangler B12, Folat,vanlig B vitamin og D-vitamin. Har fått noe som heter TrioBe, funker ikke den blir det sprøyter, jeg må i tillegg til tablettene ta ekstra doser med tran, og multivitaminer og ta sol en gang i uka.. og drikke melk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #1489 Del Skrevet 22. desember 2011 Som om ikke det holder fra før, midt oppi legetull og førjulskaos, så holder vi på å få nye naboer. Han godeste er ute og handler (noe motvillig, men vi rekker ikke alt på lista i morgen), og nå har de parkert en bil rett foran garasjen. I tillegg har de satt en bil med henger nede på gang- og sykkelveien. Veldig intelligent plassering, i og med at ingen fotgjengere kan passere der nå.. Er man ikke i stand til å snu med henger på tunet her, burde man kanskje ikke kjøre med henger? Men men, det oser ikke akkurat intelligens av de som flytter inn. Det er ei mor og sønnen hennes, samt ei gneldrebikkje. Han er 17 år, har et typisk pøbelnavn og "skal bli arbeidssøker", som han sa. Han hadde i tillegg tenkt seg en tur opp på vårt soverom for å høre hvor høyt han kunne spille musikk... (SKEPTISK!!) Hun er rundt 50 og har bleika hår og piercinger både her og der. Nå høres det ut som de kaster inn møblene. S har våkna et par ganger allerede.. Flotte greier! Trenger jeg å si at jeg gleder meg til vi får vårt eget hus?? Til våren, til våren! Forhåpentligvis! :pls: Håper bare ikke ventetida blir helt uutholdelig. (Jada, her er det forhåndsdømming på høyt nivå! Jeg kjenner nemlig typen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. desember 2011 #1490 Del Skrevet 22. desember 2011 Huff, det hørtes ikke noe særlig ut altså! Rask (les: Søppel) kaller jeg slikt.. ! Håper dere ikke blir så veldig forstyrret av dem Var det noe av det samme som var galt med kroppen din, som med min? Send gjerne PM - hvis du ikke vil at hele verden skal se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 22. desember 2011 #1491 Del Skrevet 22. desember 2011 Åh. Det var jo ikke noe stas beskjed å få rett før jul Håper du får de svarene du trenger snart, og kan slappe av og komme til krefter igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. desember 2011 #1492 Del Skrevet 22. desember 2011 Det var jo litt av en "presang" å få sånne naboer oppi det hele ja Håper inderlig for deres del at de blir en positiv overraskelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. desember 2011 #1493 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul til deg, mannen og S! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 23. desember 2011 #1494 Del Skrevet 23. desember 2011 Ønsker deg, din kjære og S en riktig hyggelig julefeiring! Håper du finner litt ro og hvile oppi det hele... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #1495 Del Skrevet 23. desember 2011 Var det noe av det samme som var galt med kroppen din, som med min? Jeg fikk brev med resepter i dag ( ), så nå er jeg i gang. Jeg har ekstrem jernmangel som går utover blodprosenten, og i tillegg ekstrem d-vitaminmangel. Ikke vet jeg hvordan jeg kan ha fått det, men det kan kanskje være noe med amminga? Jeg hadde ihvertfall helt fine verdier i svangerskapet. Forhåpentligvis går verdiene like fort opp som ned, i såfall... Hvis ikke hestekurene virker, blir det ny gastroskopi på meg, og det har jeg IKKE lyst til! Jeg er litt spent på hvordan kroppen reagerer, for tidligere tålte jeg ikke jerntilskudd i det hele tatt, og de jeg har fått nå er reseptbelagte og greier. Ja ja, jeg krysser fingrene! Angående våre nye naboer... I dag hadde de røykt enten inne eller på trappa med døra åpen, for det lukta røyk både i fellesgangen og helt inn i vår leilighet. Vi pleier å ha vogna stående rett på innsida av ytterdøra, men hvis de skal røyke der, vil jeg ikke ha den der. Min lille jente skal ikke sitte på et innrøykt lammeskinn!! Nå er han godeste på årlig lille julaften-søskentreff hos søstera si. Jeg kunne vært med, men følte behov for å være hjemme istedet. Jeg hadde nok å gjøre her også, forsåvidt. Hadde endelig overskudd til å lage fruktmos. Lagde av to kilo epler, to kilo pærer, 400 gram aprikos og to bananer, så det ble en god del! I tillegg har jeg pakka inn de siste gavene, vaska litt klær, tørka støv i stua, hengt frem klærne til han godeste (personlig aner jeg foreløpig ikke hva jeg skal gå med, men jeg finner vel noe..) og diverse annet småplukk. Jeg rakk akkurat å dumpe ned i stolen med en nyspretta julebrus på glassflaske før Nissene over skog og hei begynte. Puh! Jeg tenker jeg sier meg ferdig med årets juleforberedelser nå! Det eneste som gjenstår før jeg kan ta kvelden, er å fryse frukten når den er kald, og sette i gang en tørketrommel etterhvert. Jada, så var det det med å lure meg selv med tanke på energinivå og overskudd igjen da....... Jeg tror ikke jeg orker/rekker noen dagbokrunde i kveld, og ihvertfall ikke å legge igjen spor overalt... Derfor sier jeg det her; GOD JUL! :tree: Håper dere alle får en riktig fin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. desember 2011 #1496 Del Skrevet 23. desember 2011 GOD JUL TIL DEG OG DINE MAZZI!! Jeg håper du raskt får energinivået opp igjen, og at de nye naboene ikke kommer til å by på så mye trøbbel som det ser ut til foreløpig. Og ikke minst håper jeg den første jula med S blir en strålende opplevelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. desember 2011 #1497 Del Skrevet 23. desember 2011 Ønsker deg og dine en hjertelig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. desember 2011 #1498 Del Skrevet 24. desember 2011 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #1499 Del Skrevet 25. desember 2011 Våre fantastiske nye naboer har fest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. desember 2011 #1500 Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå