Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg rakk akkurat å legge meg godt til rette under dyna før S våkna og ville ha mat. Hun fikk ikke mme i dag, så det er mulig det er derfor hun våkna allerede nå. Håper hun sovner greit igjen og at det blir noen timer sammenhengende søvn før hun roper på mer mat. Hvis ikke skal hun garantert få mme igjen i morra kveld! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det blir litt annerledes. Er jo egentlig ikke student lengre heller, så jeg går hjemme akkurat så lenge jeg vil (eller så lenge vi har råd til, rettere sagt. Nå lever jeg på barnetrygda og lommepenger fra han godeste :fnise: ). Har ikke lyst til å sende fra meg S noe særlig før hun er ett år, men vi får se. Søker jobber nå, og så bruker de jo gjerne noen måneder på ansettelsesprosessen (søker jobber i det offentlige), og så har jo gjerne folk tre måneders oppsigelse, så da er vi plutselig langt utpå våren ;)

Får du ikke penger fra lånekassen? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke foreløpig.. Venter fortsatt på svar på permisjonssøknaden, det må legges ved søknaden til lånekassen. Ting tar tid! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hektisk, men koselig, dag :) Var først lenge i byen, drakk kaffe med ei venninne og så med pappa. Kom hjem samtidig som han godeste. Han tok S i manducaen og fikk klippa plenen (det trengtes!), mens jeg dro ut for å handle. Skal ha folk på tapas her i morra kveld, så jeg måtte handle en hel masse. Kom hjem, støvsugde, la rent på senga, bretta tøy, lagde middag, spiste middag og la kjøtt til i morra til marinering. Vips så var det tid for å få S i seng, og slappe av en liten stund. Nå har jeg nettopp lagd kake til dåpen til Mokkon83s lille H som må leveres i morra, og er klar for :veslejenta: resten av kvelden...

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapas! :spise: Det fikk jeg lyst på nå, mon tro jeg klarer å lure mannen til at vi har det ikveld! :nigo: (det er jo som regel jeg som lager, så han har ikke så veldig mye valg, egentlig ;) )

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapas! :spise: Det fikk jeg lyst på nå, mon tro jeg klarer å lure mannen til at vi har det ikveld! :nigo: (det er jo som regel jeg som lager, så han har ikke så veldig mye valg, egentlig ;) )

Kanskje du har forslag til noe nytt og spennende da? Kanskje ikke akkurat til i kveld, men til en annen gang. Jeg er alltid åpen for ny, god mat :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven for en effektiv fredag!!! :daane: Jeg gjorde sånn: :veslejenta: og ga mine føtter litt etterlengtet fotpleie som eneste aktivitet... :ler:

Håper dere får en fin tapaskveld! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så effektiv og flink du var i går! :jepp: Kos dere med tapas og besøk i kveld! :nigo: Vi skal også spise tapas i kveld, spleiselag hvor alle tar med litt hver. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maten ble kjempegod og besøket var koselig. Det eneste skåret i gleden var at S ikke ville sove. Hun grein og grein, og sovna flere ganger, men våkna etter kort tid og var helt utrøstelig. Hun sovna til slutt litt før midnatt, og jammen sov hun ikke helt til nå i ett strekk! :hoppe: Og enda bedre: jeg har også sovet mange timer sammenhengende! De andre gangene S har flesket til med masse søvn har jeg nemlig likevel våkna hver tredje time.. :Gjesp: Med altså ikke i natt. O lykkelige slutt på en fæl kveld! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne natta ble enda bedre: Hun sovna i nitida mens jeg var på pubquiz, våkna såvidt kl 2, men sovna igjen av seg selv frem til kl 5. Da fikk hun mat, og sov til nå! :daane: Nå spiser hun bamse og pludrer for seg selv i senga, men sier nok straks ifra at hun vil opp. Deilig med sånne netter iblant! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig at S har sovet så godt de siste nettene :) Høres ut som en herlig dag også! Det er i allefall deilig med høsten, man kan kose seg litt inne med god samvittighet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...