Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det blir smsinvitasjoner på oss også.. :fnise:

Har ikke helt bestemt menyen ennå, tror muligens det blir noe så enkelt som lapskaus.. Bestilte glutenfri marsipankake igår, men glemte faktisk å spørre om prisen! :klaske: Men jeg vet i det minste at den er god :Nikke:

Kjøpte nye flaskesmokker igår, etter at S plutselig nekta å ta flaske. Prøvde i stad, og det gikk som en drøm! Da var det nok bare det at det kom for lite ut av den smokken vi hadde som var fra 1 mnd og oppover. En lettelse at det funka! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt S er på gli med flaska igjen :nikker:

da du lagde eplekake med muffinsmiksen... brukte du en eller to poser?

tenkte prøve å lage til søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det husker jeg faktisk ikke.. :klo: Muligens to, men at det ble noe røre til overs til noen muffins :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mangler bare bilder på veggene, montering av et nattbord og innkjøp av noen potteplanter, så er leiligheten riktig så bra. Endelig! :) Svigermor maser fortsatt om at vi må hente bryllupsgavene våre. Gleder meg til å få serviset på plass i skapet i stua :hoppe: Tror neppe vi har plass til alle gavene, men i verste fall får vi sette dem hos mamma istedet.. ;) Vi fikk forresten endel rimelig ubrukelige ting, f.eks et sett bestående av gule fat forma/malt som maiskolber, med tilhørende pinner til å holde maisen med. Designgreier, men akk så grusomt stygt, og ikke minst fullstendig unyttig! :ler:

Lille snupp sover for første gang i sprinkelseng i natt. Det var han godeste som la henne, men det gikk visst kjempefint. Etterpå ble det tid til litt kjærestetid også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å være på plass!! :)

Kan tenke meg det er fint å ha litt større plass å boltre seg på!

Kjærestetid hørtes jo fantastisk koselig ut da :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd det ikke ble noe treff på oss i helga.

:(

Hadde nå igrunnen spøkt litt for det uansett, for her sitter jeg med ei febersyk jente.

Da vi skulle ha dåp var jeg uten jobb, så før fødselen fikk jeg en såkalt engangsstønad fra NAV på 33.300kr.

Vi la av en del av de pengene til dåp og bestilte mat herfra:

http://www.ettfedd.no/meny.html#meny

:sikle:

Det ble dyrt, men etter starten på foreldretilværelsen vår fant vi ut at vi ville slå på stortromma og feire at alt var gått bra.

Hadde aaaldri tatt oss råd til det uten de pengene fra NAV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også bare engangsstønad. Kjedelige greier, men sånn er det når man får barn på et så dumt tidspunkt som rett etter endt utdanning.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde samme erfaringen med flaskene som deg! Bare å bytte fra 1'er smukker til 2'er smukker og E tok flaska som bare det igjen!

Så kjekt at dere begynner å bli ferdig med møbelmonteringen!

Kjærestetid er viktig! Selv om man er blitt foreldre må man ikke glemme å ta vare på forholdet!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello flisete negler! :daane: Har henta serviset vårt hos svigers. Hver minste lille del har klistrelapp under seg, og den må jo vekk på et vis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg tingene i varmt vann en stund så detter de av av seg selv. Er iallfall lettere å ta de av :)

Håper dere koser dere i den nye leiligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å være ordentlig på plass. :jepp:

Håpløse bryllupsgaver var et samtaleemne i lunsjen på jobben en dag. Det er helt utrolig hva noen folk gir bort i gaver. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majones funker også, klin det på og la det virke en stund, så er det kjempelett å få av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig at dere finner dere til rette i eget hjem nå! Jeg anbefaler også varmtvann for klistrelapp under servise :jepp:

Jeg har ikke orket å lese meg noe særlig langt tilbake :sjenert:, men hvordan har det gått? Smertefritt?

Jeg fikk også bare engangsstønad. Kjedelige greier, men sånn er det når man får barn på et så dumt tidspunkt som rett etter endt utdanning.. :sjenert:

Jobbet du noe mens du studerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse gode tips her. Majones må da bli noe fryktelig klin i forhold til varmt vann, hvis det uansett gjør samme nytta? :fnise:

TuttaV: her går det fint! Kjempekoselig å være "hjemme", og godt å kjenne på følelsen av at vi faktisk skal bo her, ikke reise tilbake noe sted i august. :) Jobba bare i fjor sommer, ikke ved siden av studiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gode tips her. Majones må da bli noe fryktelig klin i forhold til varmt vann, hvis det uansett gjør samme nytta? :fnise:

TuttaV: her går det fint! Kjempekoselig å være "hjemme", og godt å kjenne på følelsen av at vi faktisk skal bo her, ikke reise tilbake noe sted i august. :) Jobba bare i fjor sommer, ikke ved siden av studiene.

:ler: det tenker jeg også

Så herlig! :hjerte: Bare kunne nyte dagene med vesla :nigo:

Ok, da blir jeg i en litt annen situasjon enn deg... Kjekt å vite :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S satte både ny legge-seg-tidlig-rekord og sove-lenge-sammenhengende-rekord i natt: 22-07! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med sovebarn!

E er blitt sånn han også! Og det er helt himmelsk! Selv om jeg er trøtt som en sokk når han våkner mellom 6 og 7.

Når er dåpen til S?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...