Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Har fått gjort masse i dag, og dagen er dessverre langt fra over. Synes så synd på han godeste som skal være igjen her alene, så jeg vil hjelpe til med mest mulig før jeg drar. Etterpå blir det pizza fra Pizzabakeren, for vi har pakka ned alle kjøkkentinga unntatt en ostehøvel.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det! Nå er jeg s-l-i-t-e-n! :Gjesp: Kan ikke legge meg enda, må vente på tørketrommelen. Frykter den er ødelagt, for det lå noe i den tidligere som ikke var tørt. Krysser fingrene! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gardermoen nå. S sov gjennom hele flyturen. Nå propper jeg henne full av mat i håp om å gjenta suksessen på neste flyvning.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig å hilse på dere!!! :)

S er helt nyyyydelig :rodmer: og mammaen din er kjempekoselig!

klæm :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at dere har kommet dere hjem til det blide sørland. :) Tenkte på deg da jeg kjørte forbi hjemkommunen din tidligere i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå er vi vel hjemme og har vært det i et drøyt døgn. I dag har vi hatt masse besøk, først av Mokkon83 og skjønne, trøtte lille H. Kjempekoselig! :hoppe:

I morgen kveld eller søndag kommer han godeste. Skal bli godt å få han også nedover :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Godt og være hjemme igjen?

Idag -eller i morra- skal jeg fpreslå for mannen her i huset at vi tar en tur sørover den 1.juli, da får vi kombinert det med en bursdag. :lur:

Du får beskjed.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfint! :tommelsmil:

Det er kjempedeilig å være hjemme, men det blir nok enda bedre og mer virkelig når vi kommer i stand i egen leilighet og blir ferdige med flyttinga. Akkurat nå føler jeg mest at jeg og S er på ferie hos mamma.. ;)

I natt fikk jeg plutselig et innfall om å teste liggeamming igjen, og denne gangen gikk det strålende, i motsetning til da jeg prøvde for et par uker siden når det bare gjorde vondt. Koselig! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte kanskje jeg kunne få nr ditt, det er mye enklere og avtale og gi beskjed og sånt over sms enn KG.

;)

Bare inbox meg det, så får du naturligvis mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første natta i ny leilighet :) Rart å tenke på at vi faktisk skal bo her, i denne byen, ikke bare være hjemme på ferie et par måneder. Føles litt rart å ha vårt eget her, ikke sove hos mamma eller svigers. Rart, men deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt det må være å være på plass i egen leilighet!

kos dere og håper det blir litt sommervær der også..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...