Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

:ler: Ikke akkurat meg selv jeg snakket om, nei..

Hun kapitulerte til slutt, etter å ha avtalt med han godeste at jeg skulle komme inn "om en liten stund". Da jeg gikk inn etter to minutter, sov hun søtt.. :rodmer: Puh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den utholdenheten disse to-åringen våre har :daane: Hvor henter de den fra?? Jeg skulle bare hatt bittelitt av det der.....men nei :ler: Jeg er et svakt menneske, elsker alt som er godt her i livet...sex, sjokolade, søvn - you name it :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske god utholdenhet når det kommer til sjokolade... Kan spise ganske lenge når jeg setter i gang.. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hjelper så erfarer jeg i natt at hostende barn ikke får sove.

Mannfolk sover forresten uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det må ha vært noe i luften i går, for A - som heldigvis er veldig flink til å legge seg ellers - fikk også plutselig lakenskrekk. ''Eg vil isje sova, eg vil se barne-tv! Eg e leie, eg gine! :grine: '' :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og her har vi hatt en superurolig natt!! Ingen hosting men mye kaving :klo: Hun sovna skikkelig i 5 tida..hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere trenger ikke uroe dere eller vente i spenning, i dag ble det offisielt: Prisen for årets dårligste mor gikk til meg... :sukk::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare fullstendig kaos her på morrakvisten... :sukk: S gikk helt i vranglås, og skulle IKKE i barnehagen. Hver gang hun var ferdig kledd og jeg gikk for å smøre niste, pusse tennene e.l., så kledde (eller rev!) hun av seg absolutt alt igjen... Vi måtte være to stykker for å kle henne, og to stykker for å få satt henne i bilen. Heldigvis begynte han godeste sent! Hun ville ha fri, men jeg orket ikke tanken engang siden hun var helt hysterisk.. :sukk: Takket være snøkaos og en lastebil utenfor barnehagen som gjorde at vi ble stående og vente i et kvarter, fikk jeg ikke levert henne før 10.30, fremdeles hyyylende.. Og jeg med verdens dårligste samvittighet. Stakkar, alt hun ville var jo å være med mammaen sin... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å finne noe positivt i situasjonen: Hun begynner å bli en racer på å kle av seg... :sjenert: Det har hun aldri giddet tidligere, og sier bare at hun ikke klarer. Nå vet jeg at hun kan få av seg alt fra ytterst til innerst i rekordfart.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga forresten opp ei stund. Mens han godeste var ute og måkte frem bilene, satte jeg meg på badet og grein. Super-mamma.. :roll::klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:kose: Jeg skjønner det gnager i samvittigheten, men jeg tror ikke du får den utnevnelsen likevel... Det er jo en del av å være en god mamma å sørge for at du har overskudd til henne også, selv om det betyr at hun må i barnehagen mot sin vilje. Jeg regner med hun koser seg når hun først kom inn dit, og håper dere får en fin ettermiddag når hun kommer hjem igjen. :klemmer:

Og så er det jo bra hun har blitt flink til å kle av seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, vi har alle vært der tror jeg. Og det gjør oss IKKE til dårlige mammaer - heller tvert i mot. Det er superslitsomt å være gravid samtidig som man skal prøve å ha overskudd til resten av hverdagen også, og en trassete toåring hjelper ikke for å si det mildt. Husker jeg også gråt mine arme tårer da jeg følte jeg måtte tvinge A i barnehagen, for bare tanken på å være hjemme med henne fikk alle hårene på kroppen til å sprette opp. Men vet du...hun hadde det helt supert i barnehagen! Og jeg tør vedde på at hun hadde det mye bedre der enn hun hadde hatt hjemme med en sliten og dårlig mamma. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er vel gode!! :klemmer:

Skal snart hente henne igjen nå. Håper bare hun er på litt bedre humør, men det spørs vel etter ei natt med altfor lite søvn... I ettermiddag er det uansett barnegym, og etter det er det rett hjem for barne-tv og leggetid. Forhåpentligvis er hun så sliten at hun sovner på et blunk, og sover til hun er uthvilt, ikke til hun våkner fordi hun tisser i senga.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk snakket litt ut i bilen på vei hjem.. :ler:

Der kom hun med følgende gullkorn:

"Jeg var så sur fordi jeg var så trøtt skjønner du, mamma. Men i barnehagen var jeg ikke trøtt, så der var jeg ikke sur."

"Jeg ville ikke ha klær på meg engang. Så tøysete. Nesten akkurat som en baby."

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, åh. Søt og fornuftig jente! Så godt at dere fikk snakket ut.

Enig med de andre i at det må ha skjedd en feil om du ble tildelt verdens verste mamma-prisen. Tror de fleste hadde fått tålmodigheta si utfordra av det der, baby i magen eller ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåmmen, skjønne lille S som har så god selvinnsikt!! Det er jammen ikke lett å være liten heller alltid, de skjønner jo ikke hvorfor de gjør det de gjør heller alltid - det blir bare sånn...Så godt dere fikk snakket om det, det er i fredstid en finner løsninger ;)

Håper du fikk slappet godt av idag da, til tross for en heavy start på dagen!! Det kan aldri være enkelt å være gravid og ha en trassig 2 åring i hus :daane: Jeg synes det kan bli nok uten å være gravid!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...