Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh yes! :sjarmor:

Var hos fastlegen i dag. Crpen hadde sunket litt. Han mente, i likhet med meg, at det nok er snakk om en kraftig bihulebetennelse, ikke lungebetennelse. Han mente legevaktlegen sikkert konkluderte med lungebet fordi crpen var unormalt høy til å være bihulebetennelse. Ja ja, samme kan det være i og med at behandlingen er den samme.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Håper formen er stigende! :kose: Om det er kraftig bihulebetennelse du har så er det forhåpentligvis litt kortere tid før du puster mer normalt igjen enn hvis det hadde vært lungebetennelse. Men uansett spiller det vel ingen rolle så lenge formen er dårlig... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S er visst ikke helt frisk hun heller... Hun pleier ihvertfall ikke å si "jeg vil ha pysjamas på og sove i senga mi" når klokka såvidt har passert 16... :ler::rolleyes: Det blir spennende å se hvordan dette utvikler seg utover dagen/kvelden/natta! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs hvor gøy denne natta blir... S har jo sovet i fire timer allerede, så hun er sikkert uthvilt innen klokka slår tre. Han godeste har fått altfor mye å tenke på, og har egentlig blitt stilt overfor et umenneskelig valg mot sin vilje.. :( Dette, i kombinasjon med min tetthet, hoste og hodepine, er vel en skikkelig seiersoppskrift for en god natt?? :hoho::ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg som det står til!!! :klemmer:

Håper dere alle er friske og fine i formen på null og nix! Hva i all verden er det nå med svigers da?

Antar det ikke er noe jeg blir sjokkert over.... :daane:

Vi savnet dere på Nyttårsaften,men akk ve vi forsto dere godt!!

Om det er noen trøst så fikk vi jo noen kjempekoselige nordlendinger med to små barn her :)

Morsom måte å treffe noen på, vi følte det som om vi skulle på date... :fnise: de kom med blomster og vin! H ba jentene (3 og 5 år) opp på rommet før de fikk av seg skoene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare send pm hvis du trenger å lufte tankene :klemmer: vi krysser fingrene for at hu trenger søvn og hvile :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til idag?

Vet ikke hva som har skjedd hos dere, men håper presset har lettet litt over natta...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke skjedd stort her. Ballen ligger på en måte hos han godeste, og han vil vente til i morgen før han foretar seg noe som helst..

Formen min er stadig bedre. Jeg er fremdeles tett, men nå fungerer ihvertfall mentolnesespray. Må vel snart kutte ned på den, men de siste dagene har den vært helt nødvendig selv om den egentlig ikke skal brukes av gravide.. Har aldri vært så tett før noen gang! Den ene natta gikk jeg frem og tilbake på stuegulvet i tre timer uten å få puste. Stod med hodet over kokende saltvann med peppermyntedråper, drakk altfor varm te, tok masse nesespray, men ingenting hjalp. Gikk tur kl 5 fordi jeg følte litt kaldere luft kom litt lettere gjennom nåløyet i halsen, men det var kaldt og kjipt i regnet... Nei huff, det er godt å være på bedringens vei!! :Nikke:

I natt sov S uten bleie for første gang. Hun har ikke hatt et eneste uhell på dagtid siden før jul, så med tørre bleier noen morgener tenkte vi tida var inne. Det hadde nok gått helt fint hvis ikke han godeste hadde vært helt umulig å få ut av senga, men innen han fikk tusta seg inn til henne, var det blitt en liten dam på gulvet ved døra. Men men, alt i alt et vellykket første forsøk! :jepp: I kveld prøver vi muligens å sette henne på do når vi legger oss. Argh, Prosjekt Bleieslutt har vært mye vanskeligere enn Prosjekt Sovne Av Seg Selv i Egen Seng i sin tid... men men, ser enden på det nå da heldigvis :)

Ingen planer for dagen i dag. Litt deilig, men blir litt rastløs av det også. Særlig nå som jeg har vært syk og mye hjemme en stund. Finner nok på noe :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...