Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

Æsj bæsj, nå er jeg både sur og lei meg... :( Har måttet melde avbud til nyttårsfeiringa vi hadde gledet oss til! :grine:

Håper Mokkon83 og familien får tak i noen som kan hjelpe dem med å få spist kalkunen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha tilbragt ettermiddagen på legevakta, var konklusjonen lungebetennelse. Ingen av antibiotikaene legen ville skrive ut kunne brukes av gravide, så han virket litt spent på om apocillinen han landet på kom til å funke. Fikk beskjed om å ta kontakt hvis jeg ble verre, og ta en crp hos fastlegen mot slutten av uka.

Vil helst bare glemme denne nyttårsaftenen jeg, MarianneE! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør det beste ut av det, og ordner oss med litt god mat her hjemme. Okstesteik, fløtegratinerte poteter og rødvinssaus står på menyen. I nabolaget er rakettoppskytinga i full gang. S er litt fascinert, men synes det er litt skummelt også. Hun forteller gang på gang at det bråker fordi det er noen som skal ha fest i dag. Satser på at hun sovner greit senere, og så sover gjennom bråket ved midnatt. Naboen spurte her om dagen om vi skulle være hjemme, for han hadde kjøpt noe som smeller noe voldsomt. De synes det var bra at vi ikke skulle være her... :sjenert: Blir spennende å se hva det går ut på! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maten er inntatt. Det smakte ikke meg noe særlig, og S har brukt ettermiddagen på å gjøre alt hun ikke får lov til, og han godeste spiste bare kjøtt og salat fordi han har fått det for seg at han er i høyrisikogruppen for hjerteinfarkt. Med andre ord ikke en særlig minneverdig middag, ikke i positiv forstand ihvertfall... :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: også lungebetennelse da!! Uff, nå har jeg ordentlig vondt av deg :troeste: Håper håper håper at medisinene virker fort, og at S (den rampejenta :ler:) sover natta gjennom til tross for høyt støynivå *krysserfingrene* ...her soves det søtt enn så lenge, hun har hatt en ultraliten oppvåkning men fant fort roen igjen når jeg sa det bare var raketter ;) Hvor god kvalitet det er på den søvnen er oppe til diskusjon, men :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det soves her også, til tross for noen brak som fikk hele huset til å dirre og hodepinen min til å blusse opp igjen... Krysser fingrene for at hun sover leeenge, ikke bare til 0515 som de siste dagene.. :roll:

Jeg har egentlig lagt meg (på sofaen som vanlig), men holdes våken av hosten som for alvor har tatt av. Lagde meg nettopp en kopp te, håper den funker. Legen ville gitt meg cosylan om jeg ikke hadde vært gravid. Som gravid er det visst bedre å hoste så det føles som ungen skal løsne.. :sukk:

For en klagebok dette har blitt de siste dagene! Heldigvis er det min bok, så jeg bestemmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bronkitt, bihulebetennelse og øreverk samtidig da jeg var gravid.

Jeg mener å huske at jeg fikk cosylan selv med graviditeten.

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, får høre med fastlegen til torsdag hvis jeg ikke er bedre da. Da kan det jo være de vil vurdere effekten av cosylan til å være større enn ulempen/faren for fosteret.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han godeste kan stå opp med lille S. Når hun våkner. Siden han er i risikogruppen for hjertetrøbbel har han bare godt av å starte dagen tidlig. For mye søvn er visst også skadelig ;)

Masse god bedring til deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har stått opp med henne de siste dagene altså! :Nikke: Men han er jo også forkjøla, og fungerer dårligere enn meg på lite søvn, så det er ikke ideelt... Svigers har tatt S litt på dagtid de siste dagene, og skulle gi en lyd når de våkner i dag. Uvurderlig! :daane: En kan si mye rart om dem, men stille opp når det trengs det gjør de virkelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste tilskudd til skranten kropp samlingen: øyekatarr

Sexytime... Tett og snørrete hval med grønt øye, der har dere meg. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han påstår at han synes jeg er fin uansett, men et sted går nok grensa for han også... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...