Mazilla Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #3621 Del Skrevet 27. januar 2014 Ikke akkurat meg selv jeg snakket om, nei.. Hun kapitulerte til slutt, etter å ha avtalt med han godeste at jeg skulle komme inn "om en liten stund". Da jeg gikk inn etter to minutter, sov hun søtt.. Puh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. januar 2014 #3622 Del Skrevet 27. januar 2014 Den utholdenheten disse to-åringen våre har Hvor henter de den fra?? Jeg skulle bare hatt bittelitt av det der.....men nei Jeg er et svakt menneske, elsker alt som er godt her i livet...sex, sjokolade, søvn - you name it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #3623 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg har ganske god utholdenhet når det kommer til sjokolade... Kan spise ganske lenge når jeg setter i gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. januar 2014 #3624 Del Skrevet 27. januar 2014 jo det var jo en annen måte å se det på *flirer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. januar 2014 #3625 Del Skrevet 28. januar 2014 Om det hjelper så erfarer jeg i natt at hostende barn ikke får sove. Mannfolk sover forresten uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. januar 2014 #3626 Del Skrevet 28. januar 2014 Tror det må ha vært noe i luften i går, for A - som heldigvis er veldig flink til å legge seg ellers - fikk også plutselig lakenskrekk. ''Eg vil isje sova, eg vil se barne-tv! Eg e leie, eg gine! '' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. januar 2014 #3627 Del Skrevet 28. januar 2014 ...og her har vi hatt en superurolig natt!! Ingen hosting men mye kaving Hun sovna skikkelig i 5 tida..hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #3628 Del Skrevet 28. januar 2014 Dere trenger ikke uroe dere eller vente i spenning, i dag ble det offisielt: Prisen for årets dårligste mor gikk til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. januar 2014 #3629 Del Skrevet 28. januar 2014 Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. januar 2014 #3630 Del Skrevet 28. januar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #3631 Del Skrevet 28. januar 2014 Det var bare fullstendig kaos her på morrakvisten... S gikk helt i vranglås, og skulle IKKE i barnehagen. Hver gang hun var ferdig kledd og jeg gikk for å smøre niste, pusse tennene e.l., så kledde (eller rev!) hun av seg absolutt alt igjen... Vi måtte være to stykker for å kle henne, og to stykker for å få satt henne i bilen. Heldigvis begynte han godeste sent! Hun ville ha fri, men jeg orket ikke tanken engang siden hun var helt hysterisk.. Takket være snøkaos og en lastebil utenfor barnehagen som gjorde at vi ble stående og vente i et kvarter, fikk jeg ikke levert henne før 10.30, fremdeles hyyylende.. Og jeg med verdens dårligste samvittighet. Stakkar, alt hun ville var jo å være med mammaen sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #3632 Del Skrevet 28. januar 2014 For å finne noe positivt i situasjonen: Hun begynner å bli en racer på å kle av seg... Det har hun aldri giddet tidligere, og sier bare at hun ikke klarer. Nå vet jeg at hun kan få av seg alt fra ytterst til innerst i rekordfart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #3633 Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg ga forresten opp ei stund. Mens han godeste var ute og måkte frem bilene, satte jeg meg på badet og grein. Super-mamma.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. januar 2014 #3634 Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg skjønner det gnager i samvittigheten, men jeg tror ikke du får den utnevnelsen likevel... Det er jo en del av å være en god mamma å sørge for at du har overskudd til henne også, selv om det betyr at hun må i barnehagen mot sin vilje. Jeg regner med hun koser seg når hun først kom inn dit, og håper dere får en fin ettermiddag når hun kommer hjem igjen. Og så er det jo bra hun har blitt flink til å kle av seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. januar 2014 #3635 Del Skrevet 28. januar 2014 Kjære deg, vi har alle vært der tror jeg. Og det gjør oss IKKE til dårlige mammaer - heller tvert i mot. Det er superslitsomt å være gravid samtidig som man skal prøve å ha overskudd til resten av hverdagen også, og en trassete toåring hjelper ikke for å si det mildt. Husker jeg også gråt mine arme tårer da jeg følte jeg måtte tvinge A i barnehagen, for bare tanken på å være hjemme med henne fikk alle hårene på kroppen til å sprette opp. Men vet du...hun hadde det helt supert i barnehagen! Og jeg tør vedde på at hun hadde det mye bedre der enn hun hadde hatt hjemme med en sliten og dårlig mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #3636 Del Skrevet 28. januar 2014 Dere er vel gode!! Skal snart hente henne igjen nå. Håper bare hun er på litt bedre humør, men det spørs vel etter ei natt med altfor lite søvn... I ettermiddag er det uansett barnegym, og etter det er det rett hjem for barne-tv og leggetid. Forhåpentligvis er hun så sliten at hun sovner på et blunk, og sover til hun er uthvilt, ikke til hun våkner fordi hun tisser i senga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #3637 Del Skrevet 28. januar 2014 Vi fikk snakket litt ut i bilen på vei hjem.. Der kom hun med følgende gullkorn: "Jeg var så sur fordi jeg var så trøtt skjønner du, mamma. Men i barnehagen var jeg ikke trøtt, så der var jeg ikke sur." "Jeg ville ikke ha klær på meg engang. Så tøysete. Nesten akkurat som en baby." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 28. januar 2014 #3638 Del Skrevet 28. januar 2014 Hehe, åh. Søt og fornuftig jente! Så godt at dere fikk snakket ut. Enig med de andre i at det må ha skjedd en feil om du ble tildelt verdens verste mamma-prisen. Tror de fleste hadde fått tålmodigheta si utfordra av det der, baby i magen eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. januar 2014 #3639 Del Skrevet 28. januar 2014 Åh, søte! Hun har ihvertfall selvinnsikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. januar 2014 #3640 Del Skrevet 28. januar 2014 Nåmmen, skjønne lille S som har så god selvinnsikt!! Det er jammen ikke lett å være liten heller alltid, de skjønner jo ikke hvorfor de gjør det de gjør heller alltid - det blir bare sånn...Så godt dere fikk snakket om det, det er i fredstid en finner løsninger Håper du fikk slappet godt av idag da, til tross for en heavy start på dagen!! Det kan aldri være enkelt å være gravid og ha en trassig 2 åring i hus Jeg synes det kan bli nok uten å være gravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå