MarianneE Skrevet 22. mars 2012 #1881 Del Skrevet 22. mars 2012 Det gikk heldigvis over all forventning! Nå hadde jeg riktignok nærmest forventa å dø, så det skulle vel bare mangle Du er herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. mars 2012 #1882 Del Skrevet 22. mars 2012 Godt du ikke døde i tannlegestolen, hadde tatt seg ut Håper resten av dagen også har gått over all forventning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #1883 Del Skrevet 23. mars 2012 Avslag på søknad om barnehageplass. Trodde vi hadde krav på plass jeg.. Hvorfor kan ingenting gå vår vei uten masse ekstraarbeid og bekymringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 23. mars 2012 #1884 Del Skrevet 23. mars 2012 Kan ingenting om barnehagesøknader jeg, desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. mars 2012 #1885 Del Skrevet 23. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #1886 Del Skrevet 23. mars 2012 Nå har vi fått plass. De valgte nok feil foreldre å legge seg ut med! Riktignok ikke i en av barnehagene vi hadde søkt på, men en i nærheten av der vi bor nå. Helt feil retning i forhold til der vi skal bo når huset er ferdig, men nå har vi ihvertfall et utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. mars 2012 #1887 Del Skrevet 23. mars 2012 Så bra hun fikk plass likevel Kan jo hende dere kan bytte bhg senere da,nærmere der dere skal bo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. mars 2012 #1888 Del Skrevet 23. mars 2012 Gratulerer med barnehageplass! Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. mars 2012 #1889 Del Skrevet 23. mars 2012 Så bra dere fikk plass allikevel!! Det lønner seg å ikke gi seg God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #1890 Del Skrevet 23. mars 2012 Å gi seg var ikke noe alternativ. Skulle jeg liksom gått hjemme i et år til? Da hadde nok både jeg og S gått på veggene, særlig etterhvert som alle andre med baby begynner å jobbe igjen. Merker allerede nå at hun blir lei av meg hvis vi ikke treffer noen andre i løpet av en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. mars 2012 #1891 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg kunne glatt vært hjemme 1 år til, men det går ikke økonomisk Merker jo at Liten krever mer, men tror ikke hun blir lei av meg selv om det er bare oss...men jeg har behov for å være sosial, den uka Liten var syk og vi isolerte oss hjemme holdt jeg på å bli sprø Noe som resulterte i laaaange spaserturer med Liten i vogna bare for å se folk og lufte vettet litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #1892 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg synes også det er skummelt deilig å være hjemme... Skulle nok ha klart det ( ), men samtidig vil jeg komme meg ut i jobb, sånn at jeg kan jobbe lenge nok til å få rett til permisjon, så vi kan få en liten en til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 23. mars 2012 #1893 Del Skrevet 23. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2012 #1894 Del Skrevet 24. mars 2012 Så bra det ordnet seg! Og så på under tre timer da, du må ha vært veldig overbevisende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. mars 2012 #1895 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg måtte le litt da jeg leste statusen din på fb i dag. Det er så rart hvordan synet på søvn forandrer seg altså. Før måtte jeg sove minst 8 timer for å fungere neste dag. Nå er jeg fornøyd dersom jeg får 5 timer sammenhengende liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mars 2012 #1896 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg synes også det er skummelt deilig å være hjemme... Skulle nok ha klart det ( ), men samtidig vil jeg komme meg ut i jobb, sånn at jeg kan jobbe lenge nok til å få rett til permisjon, så vi kan få en liten en til Lurt.... Jeg har en hemmelig drøm jeg da. Ha et stort hus med stor hage og hjemmeværende med 3-4 barn. Nå har jeg heller endt opp som yrkesaktiv, liten leilighet og et barn. Grattis med barnehageplass!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #1897 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) En utrolig deilig helg går mot slutten. Stikkord: , , , , , , , . S er kjempeskjønn for tida. Når vi spør om hun kan kose, legger hun hodet inntil det første hun får tak i og sier "mmmmm". I tillegg biter hun dessverre en del. I stad bet hun meg i tåa før jeg rakk å reagere. Hjelpe meg for noen skarpe små tenner, og en utrolig kraft i kjeven! Hun klør vel fryktelig i tennene, stakkar. Stuebordet og vinduskarmene får nemlig også gjennomgå.. I morgen skal vi først skrive kontrakt på huset vårt ( ), og så setter jeg kursen mot hovedstaden. Skal være til tirsdag kveld, og jeg gleder meg. Hele ettermiddagen og kvelden i morgen er foreløpig blanke, for jeg har ikke kommet så langt som til å ta kontakt med noen kjentfolk.. Endret 25. mars 2012 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 25. mars 2012 #1898 Del Skrevet 25. mars 2012 Høres ut som ei deilig helg! Virket ganske lik vår på alle punkter Riktig god tur østover!! Tenker det blir deilig med litt Mazilla-tid! Jeg er nesten litt misunnelig her!!! så gøy med hus-signering!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 26. mars 2012 #1899 Del Skrevet 26. mars 2012 Høres ut som en flott helg og en spennende uke fremover Kjempegøy med hus i boks! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #1900 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg hadde en kjempefin husmorferie i hovedstaden Men så var det jo godt å komme hjem igjen til finingene mine også da Ellers lite nytt å melde herfra. Var på et koselig møte i banken i dag. Vi får endel gunstigere betingelser enn det vi hadde sett for oss, og det er jo ikke å forakte Tror det begynner å gå opp for meg at vi faktisk har kjøpt oss et hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå