Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Det gikk heldigvis over all forventning! :hoppe: Nå hadde jeg riktignok nærmest forventa å dø, så det skulle vel bare mangle :sjenert:

:fnise:

Du er herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt du ikke døde i tannlegestolen, hadde tatt seg ut :fnise:

Håper resten av dagen også har gått over all forventning! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslag på søknad om barnehageplass. Trodde vi hadde krav på plass jeg.. :sukk: Hvorfor kan ingenting gå vår vei uten masse ekstraarbeid og bekymringer?? :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi fått plass. De valgte nok feil foreldre å legge seg ut med! :twisted: Riktignok ikke i en av barnehagene vi hadde søkt på, men en i nærheten av der vi bor nå. Helt feil retning i forhold til der vi skal bo når huset er ferdig, men nå har vi ihvertfall et utgangspunkt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra hun fikk plass likevel :) Kan jo hende dere kan bytte bhg senere da,nærmere der dere skal bo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gi seg var ikke noe alternativ. Skulle jeg liksom gått hjemme i et år til? :hoho: Da hadde nok både jeg og S gått på veggene, særlig etterhvert som alle andre med baby begynner å jobbe igjen. Merker allerede nå at hun blir lei av meg hvis vi ikke treffer noen andre i løpet av en dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne glatt vært hjemme 1 år til, men det går ikke økonomisk :sjenert: Merker jo at Liten krever mer, men tror ikke hun blir lei av meg selv om det er bare oss...men jeg har behov for å være sosial, den uka Liten var syk og vi isolerte oss hjemme holdt jeg på å bli sprø :ler: Noe som resulterte i laaaange spaserturer med Liten i vogna bare for å se folk og lufte vettet litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er skummelt deilig å være hjemme... Skulle nok ha klart det ( :fnise: ), men samtidig vil jeg komme meg ut i jobb, sånn at jeg kan jobbe lenge nok til å få rett til permisjon, så vi kan få en liten en til :lur::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte le litt da jeg leste statusen din på fb i dag. Det er så rart hvordan synet på søvn forandrer seg altså. :fnise: Før måtte jeg sove minst 8 timer for å fungere neste dag. Nå er jeg fornøyd dersom jeg får 5 timer sammenhengende liksom. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er skummelt deilig å være hjemme... Skulle nok ha klart det ( :fnise: ), men samtidig vil jeg komme meg ut i jobb, sånn at jeg kan jobbe lenge nok til å få rett til permisjon, så vi kan få en liten en til :lur::sjarmor:

Lurt.... :)

Jeg har en hemmelig drøm jeg da.

Ha et stort hus med stor hage og hjemmeværende med 3-4 barn.

Nå har jeg heller endt opp som yrkesaktiv, liten leilighet og et barn.

:ler:

Grattis med barnehageplass!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En utrolig deilig helg går mot slutten. Stikkord: :sol: , :vin: , :spise: , :sol: , :skravle: , :sengekos: , :sove: , :sol: .

S er kjempeskjønn for tida. Når vi spør om hun kan kose, legger hun hodet inntil det første hun får tak i og sier "mmmmm". :rodmer: I tillegg biter hun dessverre en del. I stad bet hun meg i tåa før jeg rakk å reagere. Hjelpe meg for noen skarpe små tenner, og en utrolig kraft i kjeven! :redd::daane: Hun klør vel fryktelig i tennene, stakkar. Stuebordet og vinduskarmene får nemlig også gjennomgå.. :sjenert:

I morgen skal vi først skrive kontrakt på huset vårt ( :hjerte: ), og så setter jeg kursen mot hovedstaden. Skal være til tirsdag kveld, og jeg gleder meg. Hele ettermiddagen og kvelden i morgen er foreløpig blanke, for jeg har ikke kommet så langt som til å ta kontakt med noen kjentfolk.. :rolleyes:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som ei deilig helg! Virket ganske lik vår på alle punkter :lur:

Riktig god tur østover!! Tenker det blir deilig med litt Mazilla-tid! Jeg er nesten litt misunnelig her!!! :)

:hoppe: så gøy med hus-signering!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjempefin husmorferie i hovedstaden :bolledeig: Men så var det jo godt å komme hjem igjen til finingene mine også da :hjerte:

Ellers lite nytt å melde herfra. Var på et koselig møte i banken i dag. Vi får endel gunstigere betingelser enn det vi hadde sett for oss, og det er jo ikke å forakte :lur: Tror det begynner å gå opp for meg at vi faktisk har kjøpt oss et hus! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...