Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:vinke:

Lenge siden jeg har vært innom! Men nå har jeg fått meg ny bok, så får håpe det bli litt mer liv fra denne kanten fremover ;)

Så spennende at dere har kjøpt hus!! Nå har jeg ikke lest langt tilbake, men blir det fortsatt så dere skal bygge eller er det ferdig hus?

Uansett, gratulerer så mye! :) Og god bedring til vesla :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! :klemmer:

Minttu: Foreløpig står det bare en grunnmur der, men til høsten står vårt splitter nye hus forhåpentligvis klart :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh så spennende! Og moro! :)

Er det så dere bestemmer mye selv eller, hvordan det skal bli, eller er det liksom "katalog-hus"? :)

Uansett, så moro med nytt hus da! Og kunne ordne alt så man får det slik man vil :)

Gleder meg til jeg kan kjøpe meg hus, gleder meg til å innrede og få det akkurat sånn jeg vil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh så spennende! Og moro! :)

Er det så dere bestemmer mye selv eller, hvordan det skal bli, eller er det liksom "katalog-hus"? :)

Uansett, så moro med nytt hus da! Og kunne ordne alt så man får det slik man vil :)

Gleder meg til jeg kan kjøpe meg hus, gleder meg til å innrede og få det akkurat sånn jeg vil :fnise:

Huset blir i utgangspunktet nøkkelferdig og innflyttingsklart, men vi står ganske fritt til å gjøre endringer. Vi skal bl.a. gjøre en bod om til soverom, ha skyvedørsgarderober i gangen og på alle soverommene og ha et annet kjøkken enn det som egentlig blir levert. Vi skal ha møter med både elektrikere, snekkere, rørleggere og malere osv underveis, så vi skal nok få satt vårt eget preg på det! :hoppe::nigo:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

GRATULERER

MYE!!

:hoppe:

Egentlig kom jeg innom for og advare deg mot en ting.

Igår kjøpte jeg -yr av lykke og forventninger- en pakke med Shcâr Wraps!

Men grøss!

De var tørre, veldig tørre!

Etter noen anbefalte minutter i panna tenkte jeg at det bedret seg sikkert.

Men neida!

De ble som flatbrød, både hva smak, sprøhet og konsistens angår.

Styr for all del unna!!!!

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mornings MarianneE! Jeg har faktisk prøvd dem allerede, OG kjøpt dem igjen ;) Legg ost og skinke og ost på halve, legg andre halvdelen over, ha over litt olivenolje og litt havsalt, og sett i ovnen på 180-200 grader i noen minutter til osten har smelta. Nam nam! Ikke altfor langt unna den ekte italienske piadinaen :sikle: Innholdet kan jo dessuten varieres i det uendelige. Sikkert godt med salami eller spekeskinke istedet for vanlig skinke, og kanskje noen tomatskiver også passer inn. Men ost må man ha, ellers blir det altfor tørt. Mye ost ;)

Har ikke prøvd dem som wraps, det kan jeg levende se for meg at funker dårlig! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj!

Ja, kanskje de er bedre slik!

De heter jo wraps, og var avbildet som wraps, jeg tenkte wraps...

Men det du skrev hørtes jo riktig godt ut!

Får vel gi dem et forsøk til og lage a la Mazi...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser godt på pakka ser du at det står piadina med større bokstaver enn wraps ;) Men piadina er vel kanskje mindre kjent i Norge. Spiste det masse da jeg bodde i Italia :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da byr du på piadana (??? :fnise: ) til meg neste gang jeg kommer? :Nikke:

edit: skriveleif.... :wink:

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...