Diddles Skrevet 14. mars 2012 #1841 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Wooooohoooooo Gratulerer så masse!!!! Endret 14. mars 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. mars 2012 #1842 Del Skrevet 14. mars 2012 Hurra!! Gratulerer som (snart) huseiere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. mars 2012 #1843 Del Skrevet 14. mars 2012 gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. mars 2012 #1844 Del Skrevet 14. mars 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 15. mars 2012 #1845 Del Skrevet 15. mars 2012 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. mars 2012 #1846 Del Skrevet 15. mars 2012 Så gøyyyy! GRATULERER!! Spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. mars 2012 #1847 Del Skrevet 15. mars 2012 Lenge siden jeg har vært innom! Men nå har jeg fått meg ny bok, så får håpe det bli litt mer liv fra denne kanten fremover Så spennende at dere har kjøpt hus!! Nå har jeg ikke lest langt tilbake, men blir det fortsatt så dere skal bygge eller er det ferdig hus? Uansett, gratulerer så mye! Og god bedring til vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #1848 Del Skrevet 15. mars 2012 Takk alle sammen! Minttu: Foreløpig står det bare en grunnmur der, men til høsten står vårt splitter nye hus forhåpentligvis klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. mars 2012 #1849 Del Skrevet 15. mars 2012 Oh så spennende! Og moro! Er det så dere bestemmer mye selv eller, hvordan det skal bli, eller er det liksom "katalog-hus"? Uansett, så moro med nytt hus da! Og kunne ordne alt så man får det slik man vil Gleder meg til jeg kan kjøpe meg hus, gleder meg til å innrede og få det akkurat sånn jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 15. mars 2012 #1850 Del Skrevet 15. mars 2012 GRATULERER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #1851 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Oh så spennende! Og moro! Er det så dere bestemmer mye selv eller, hvordan det skal bli, eller er det liksom "katalog-hus"? Uansett, så moro med nytt hus da! Og kunne ordne alt så man får det slik man vil Gleder meg til jeg kan kjøpe meg hus, gleder meg til å innrede og få det akkurat sånn jeg vil Huset blir i utgangspunktet nøkkelferdig og innflyttingsklart, men vi står ganske fritt til å gjøre endringer. Vi skal bl.a. gjøre en bod om til soverom, ha skyvedørsgarderober i gangen og på alle soverommene og ha et annet kjøkken enn det som egentlig blir levert. Vi skal ha møter med både elektrikere, snekkere, rørleggere og malere osv underveis, så vi skal nok få satt vårt eget preg på det! Endret 16. mars 2012 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. mars 2012 #1852 Del Skrevet 16. mars 2012 Så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. mars 2012 #1853 Del Skrevet 17. mars 2012 GRATULERER SÅ MYE!! Egentlig kom jeg innom for og advare deg mot en ting. Igår kjøpte jeg -yr av lykke og forventninger- en pakke med Shcâr Wraps! Men grøss! De var tørre, veldig tørre! Etter noen anbefalte minutter i panna tenkte jeg at det bedret seg sikkert. Men neida! De ble som flatbrød, både hva smak, sprøhet og konsistens angår. Styr for all del unna!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #1854 Del Skrevet 17. mars 2012 Mornings MarianneE! Jeg har faktisk prøvd dem allerede, OG kjøpt dem igjen Legg ost og skinke og ost på halve, legg andre halvdelen over, ha over litt olivenolje og litt havsalt, og sett i ovnen på 180-200 grader i noen minutter til osten har smelta. Nam nam! Ikke altfor langt unna den ekte italienske piadinaen Innholdet kan jo dessuten varieres i det uendelige. Sikkert godt med salami eller spekeskinke istedet for vanlig skinke, og kanskje noen tomatskiver også passer inn. Men ost må man ha, ellers blir det altfor tørt. Mye ost Har ikke prøvd dem som wraps, det kan jeg levende se for meg at funker dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. mars 2012 #1855 Del Skrevet 17. mars 2012 Oj! Ja, kanskje de er bedre slik! De heter jo wraps, og var avbildet som wraps, jeg tenkte wraps... Men det du skrev hørtes jo riktig godt ut! Får vel gi dem et forsøk til og lage a la Mazi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #1856 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvis du ser godt på pakka ser du at det står piadina med større bokstaver enn wraps Men piadina er vel kanskje mindre kjent i Norge. Spiste det masse da jeg bodde i Italia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. mars 2012 #1857 Del Skrevet 17. mars 2012 Ja... jo... jeg så det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. mars 2012 #1858 Del Skrevet 17. mars 2012 God lørdagsmorgen Mazzi håper du har en fin lørdagsmorgen og at du får en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. mars 2012 #1859 Del Skrevet 17. mars 2012 Kjekt å kunne sette sitt eget preg på huset lyst til å beskrive huset? Evt vise planløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 17. mars 2012 #1860 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) da byr du på piadana (??? ) til meg neste gang jeg kommer? edit: skriveleif.... Endret 17. mars 2012 av Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå