Spatula Skrevet 8. mars 2012 #1821 Del Skrevet 8. mars 2012 Dette blir bra, Mazzi Husker enda følelsen da vi var i startfasen av rekkehuset som vi har i dag, det er en herlig tid, nyt det og gled deg til den dagen du står med nøkkelen i hånda - til et helt ferskt hus Håper dere får bygget en dobbel garasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #1822 Del Skrevet 8. mars 2012 Så du er ikke redd for å anbefale husbygging selv om dere har vært gjennom et mareritt, Spatula? Jeg synes det er litt skummelt, men samtidig er det en stor og kjent utbygger, med 10 års garanti, så det går forhåpentligvis bra hvis vi går for det. Dama anslo i går at innflytting ville kunne skje i september, men vi vil få en endelig dato når kontrakt er skrevet. Hun sa at de heller tar i litt ekstra, og så får man evt flytte inn litt tidligere. Heller det enn motsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. mars 2012 #1823 Del Skrevet 8. mars 2012 Neida, når det er en kjent utbygger så har de ting litt mer på stell enn det firmaet som vi har brukt, som består av lokale helter som leide inn udugelig arbeidskraft fra Sverige blant annet.. Men det ser ut til at det blir en ordning hos oss også nå, vi må bare flytte ut i ca fire uker.. Men jeg anbefaler det virkelig, og dere skal jo ha en gjennomgang før dere flytter inn hvor dere skal godkjenne alt før dere står med nøkkelen i hånda, vi var vel litt for ivrige etter å ha bodd til svigermor i såpass lengre tid at vi hadde liksom litt skyggelapper da vi gjennomgikk før overtakelse.. Uansett, jeg trøster meg med det at jeg får nyhustilværelsen i mai igjen, men en aldri så liten oppgradering av innventar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #1824 Del Skrevet 8. mars 2012 for nyhusfølelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 8. mars 2012 #1825 Del Skrevet 8. mars 2012 Så spennende med husprosjekt! Jeg har vært ekstremt sløv på å skrive i dagbøkene til folk i det siste, men jeg har fulgt med, fikk med meg den legendariske "syk mann"-kommentaren til din kjære! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. mars 2012 #1826 Del Skrevet 8. mars 2012 Her skjer det ting. Moro med husprosjekt! Håper dere får det som dere vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #1827 Del Skrevet 9. mars 2012 Så spennende med husprosjekt! Jeg har vært ekstremt sløv på å skrive i dagbøkene til folk i det siste, men jeg har fulgt med, fikk med meg den legendariske "syk mann"-kommentaren til din kjære! Ha en fin kveld Veldig spennende! Jeg har det forresten på akkurat samme måte - leser i bøkene, men er dårlig på å skrive. Blir spennende hos deg fremover! Her skjer det ting. Moro med husprosjekt! Håper dere får det som dere vil. Jeg er litt for tida, men nå ser det heldigvis ut til at bitene faller litt på plass snart! ------------ Ellers er jeg snørr fra topp til tå. S har blitt skikkelig forkjøla, stakkar. Hun er ekstremt klengete og sutrete, og ikke helt seg selv. I dag morges ville hun ikke være hos han godeste engang. Håper det går fort over, for selv om hun klenger og vil være hos meg, har hun egentlig ikke tålmodighet til det. Hadde hun enda kunnet kose og slappe av på fanget, så hadde det jo bare vært koselig. Ikke like koselig med en klengete mark som ikke vet hva hun vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. mars 2012 #1828 Del Skrevet 9. mars 2012 Så spennende saker som skjer her da! Artig med husprosjekt Håper dere ikke blir sykere nå, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 9. mars 2012 #1829 Del Skrevet 9. mars 2012 Hei Mazzimor lenge siden jeg har vært her, men sniker meg innom med en og for å ønske deg god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #1830 Del Skrevet 9. mars 2012 til deg og, Azalea! Koselig å se deg her igjen ---- Ikke akkurat noen drømmestart på helga. Snakka med en byggesaksbehandler i kommunen, og han må virkelig hate jobben sin. Han prata lavmælt til pcskjermen sin og var generelt helt håpløs. I tillegg hadde han en helt annen mening enn utbygger angående garasje.. Vi ringte salgsansvarlig hos utbygger etter møtet, og hun skjønte hvem vi hadde prata med ut fra beskrivelsen. De skulle prøve å få snakka med noen for oss til mandag. Så nå får vi bare vente og se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. mars 2012 #1831 Del Skrevet 10. mars 2012 Så spennende med husbygging!! Håper dere kan få noen klare svar raskt. Det gjelder å snakke med rette person! Har jeg personlig erfaring med både fra NAV og Lånekassen... Da ordner plutselig ting seg! Håper frøknas dårlige form også går raskt over... Ikke moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 10. mars 2012 #1832 Del Skrevet 10. mars 2012 God bedring til S! Og lykke til med byggeprosjektet, håper ting ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #1833 Del Skrevet 13. mars 2012 God natt i natt. Det viste seg nemlig at babycallen var av, så da jeg våknet blid og fornøyd og uthvilt 0730, viste det seg at S var våken så det holdt. Hun pleier å våkne mellom seks og halv sju. I sprinkelsenga stod det ei illsint og dypt fornærma lita jente med snørr gnidd utover hele ansiktet. Lurer på hvor lenge hun hadde vært våken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. mars 2012 #1834 Del Skrevet 13. mars 2012 Huffda, lille vennen! Hun kan jo ikke være veldig høylytt da, så lenge hun ikke har vekket deg uansett? Eller er det veldig lydtett mellom rommene hos dere? Håper hun ikke er like fornærma lenger nå, og at dere får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #1835 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Vi har både gang og kjøkken mellom oss, og i tillegg ligger soverommet vårt ut mot en rimelig trafikkert vei.. Hun er fortsatt litt sutrete, men det er nok mest pga forkjølelsen. Får ta oss en tur ut med vogna nå, så hun kan sove litt. Kunne vært på tur i lysløypa med Mokkon83 og noen andre, men jeg er så tett selv at jeg ikke orka tanken på alle bakkene.. Endret 13. mars 2012 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. mars 2012 #1836 Del Skrevet 13. mars 2012 Vi har både gang og kjøkken mellom oss, og i tillegg ligger soverommet vårt ut mot en rimelig trafikkert vei.. Hun er fortsatt litt sutrete, men det er nok mest pga forkjølelsen. Får ta oss en tur ut med vogna nå, så hun kan sove litt. Kunne vært på tur i lysløypa med Mokkon83 og noen andre, men jeg er så tett selv at jeg ikke orka tanken på alle bakkene.. ble ikke trilletur på meg heller! H var mye våken i natt.. prøver å ikke gi henne mat på natta, virker ikke som hun led noen særlig nød men hun var ikke veldig fornøyd kan man si... Her har snørret kommet tilbake igjen Vi skal bade ikveld, men det går vel fint? Tar med et ullteppe til garderoben.. Kjedelig med babycallen som var av da.. For henne mener jeg.. Men er vel deilig å våkne uthvilt for en gangs skyld! Kanskje jeg skulle flytte H si seng et rom lengre bort i natt... Her er det veldig lytt mellom rommene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 13. mars 2012 #1837 Del Skrevet 13. mars 2012 slenger innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. mars 2012 #1838 Del Skrevet 13. mars 2012 Du fikk i allefall sove ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. mars 2012 #1839 Del Skrevet 13. mars 2012 Stakkars S! Men måtte litt også når jeg hørte det Deilig å våkne uthvilt i det minste ja :gjeiper: Så på FB at det ble litt grining utover dagen også, får håpe det kommer seg snart og at lillejenten snart er frisk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #1840 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg tror vi har kjøpt oss hus Har ikke skrevet under på noe ennå, men har snakka med utbygger og sagt at vi tar det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå