-Jiinxs- Skrevet 15. juni 2015 #2201 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg synes at sesong avslutningen var ræva for å si det mildt. Eneste jeg synes var litt minneverdig var når Cersei trasket naken ifra fengselet til slottet. Tenker ikke på at hun var naken men at hun sa seg villig til å gjøre noe så ydmykende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 15. juni 2015 #2202 Del Skrevet 15. juni 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XuL Skrevet 15. juni 2015 #2203 Del Skrevet 15. juni 2015 Og hva er dere forumbrukeres mening om musa til Cersei? Jeg synes det var en veldig pen og delikat mus, hadde ikke forventet at den var så deilig. Anonymous poster hash: d903b...a95 Beklager å måtte si det, men det var ikke hennes mus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TaiBella Skrevet 15. juni 2015 #2204 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg tror at folk som klager over volden i Game of Thrones nok aldri har lest en historiebok Anonymous poster hash: 33a7f...647 Hva med avisen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2205 Del Skrevet 15. juni 2015 Beklager å måtte si det, men det var ikke hennes mus. Jo, det var det. At det ikke var skuespilleren som normalt spiller henne sin er en annen sak.Anonymous poster hash: 96c5c...b95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2206 Del Skrevet 15. juni 2015 Men hallo, skal ingen snakke om Theon og Sansa? Tok de dobbelselvmord eller hoppet de ned på noe? Det skjedde så mye i denne episoden at det nesten ble rent for mye.Anonymous poster hash: 15351...212 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Suffolk Skrevet 15. juni 2015 #2207 Del Skrevet 15. juni 2015 Flere som tror at han som bar Cersei er the hound? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2208 Del Skrevet 15. juni 2015 Flere som tror at han som bar Cersei er the hound? Trodde det var the mountain jeg.Anonymous poster hash: 15351...212 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 16. juni 2015 #2209 Del Skrevet 16. juni 2015 Flere som tror at han som bar Cersei er the hound? Nei, det var nok The Mountain That Walks. Broren hans. Han ble forgiftet av The Red Viper, og den gale maesteren har jobbet med ham i kjelleren i lengre tid. Jeg vet ikke om du har fått med deg at hver gang det har vært en scene fra den gale maesterens kjeller, så har det vært litt rykninger under et teppe i bakgrunnen. Det var den nesten, men ikke helt døde broren til The Hound. Jeg tror nok det blir litt langsverd action oppe ved septen i neste sesong. For jeg tviler meget sterkt på at Cercei er villig til å hverken tilgi eller glemme det hun ble utsatt for der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 16. juni 2015 #2210 Del Skrevet 16. juni 2015 Men hallo, skal ingen snakke om Theon og Sansa? Tok de dobbelselvmord eller hoppet de ned på noe? Det skjedde så mye i denne episoden at det nesten ble rent for mye.Anonymous poster hash: 15351...212 Vi fikk ikke vite hvordan det gikk med dem, men vi så ikke at de døde, så de hoppet sikkert ned på noe. Aner ikke Håper de overlever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 16. juni 2015 #2211 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Men hallo, skal ingen snakke om Theon og Sansa? Tok de dobbelselvmord eller hoppet de ned på noe? Det skjedde så mye i denne episoden at det nesten ble rent for mye.Anonymous poster hash: 15351...212 Det blir nok ekstremt spennende å se. Manus-teamet tar INGEN sjanser denne gangen. ALLES favorittpersoner avslutter sine historier denne sesongen med en cliffhanger. Hva skjer med Daenerys etter at hun blir omringet av Dothrakier? Vil de forsøke å gruppevoldta henne? Hva vil Drogon ha å si om den saken, i så fall? Er Jon virkelig død? Det vet vi ikke. Hva med Arya? Hvordan vil Tyrion løse alle problemene i Meereen? ikke godt å si, men han kommer til å fikse det. Akkurat som da han reddet dagen i slaget ved Blackwater. Og det var utrolig mye bedre i bøkene enn i TV-serien. What would Tyrion do? Whatever it takes. Og Sansa og Theon. Spennende. Jeg tror ikke de begikk selvmord. Theon slo meg ikke som suicidal i de scenene. Særlig ikke da han sparket den ondsinna hurpa over rekkverket og lot henne falle til sin død. Det så mer ut som om han endelig husket at han egentlig er en handlingens mann. Endret 16. juni 2015 av Mann 42 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_K Skrevet 16. juni 2015 #2212 Del Skrevet 16. juni 2015 satser på at sansa og theon overlevde, da det var masse snø... håper jeg :| Har tre favoritter.. Tyrion, Margaery ( ikke fått vite noe om hun i det siste?!), og Sansa... Sansa minner meg så mye om meg selv til tider. er i hvert fall 90% sikker på at de ikke døde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 16. juni 2015 #2213 Del Skrevet 16. juni 2015 satser på at sansa og theon overlevde, da det var masse snø... håper jeg :| Har tre favoritter.. Tyrion, Margaery ( ikke fått vite noe om hun i det siste?!), og Sansa... Sansa minner meg så mye om meg selv til tider. er i hvert fall 90% sikker på at de ikke døde. Ja, alle har jo mast om hvor mye snø det var. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 16. juni 2015 #2214 Del Skrevet 16. juni 2015 Det er det jeg og håper på at de overlever, Theon og Sansa. Når han for en gangs skyld velger å gå imot så håper jeg inderlig det ikke var selvmord! Men, jeg stusset litt på Daenerys og ringen. Er det symbolet på at hun er dronning i Meereen? Den hun tok av seg da hun oppdaget rytteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #2215 Del Skrevet 16. juni 2015 Det var vel gifteringen. Konene til den folkegruppa skal jo leve ut sine dager på det stedet jeg ikke husker navnet på når mannen dør. Å gifte seg på nytt er fy-fy. Det er vel kanskje helt fra første sesong vi så det, husker ikke. Anonymous poster hash: ed022...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. juni 2015 #2216 Del Skrevet 16. juni 2015 http://www.vg.no/rampelys/tv/hollywood/er-kit-harringtons-nye-sveis-en-game-of-thrones-spoiler/a/23369619/ Anonymous poster hash: d903b...a95 DEr ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 16. juni 2015 #2217 Del Skrevet 16. juni 2015 Flere som lurer på hva som skjedde med Arya? Ble hun blind? //Sportsidiot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 16. juni 2015 #2218 Del Skrevet 16. juni 2015 Flere som lurer på hva som skjedde med Arya? Ble hun blind? //Sportsidiot Hun sa jo veldig klart at hun ikke kunne se. En rimelig antakelse. Jeg vet selvsagt alt om hva som skjedde, men jeg vil ikke si noe..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 16. juni 2015 #2219 Del Skrevet 16. juni 2015 Det var vel gifteringen. Konene til den folkegruppa skal jo leve ut sine dager på det stedet jeg ikke husker navnet på når mannen dør. Å gifte seg på nytt er fy-fy. Det er vel kanskje helt fra første sesong vi så det, husker ikke. Anonymous poster hash: ed022...ad0 Aaaaah, det tenkte jeg ikke på. Men det stemmer jo. Alle de gamle kjerringene i hovestaden deres var enker etter døde khaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrix Skrevet 16. juni 2015 #2220 Del Skrevet 16. juni 2015 Aaaaah, det tenkte jeg ikke på. Men det stemmer jo. Alle de gamle kjerringene i hovestaden deres var enker etter døde khaler. Jeg tenkte at det var noe hun gjorde sånn at Jorah og Co skulle finne henne. Etterlate seg et spor eller noe i sanden. Men jeg kjenner ikke til betydningen av ringen siden jeg hverken leser bøker eller husker så mange detaljer fra sesong 1.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå