Gå til innhold

Bryllupstråd for William og Kate


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke få sagt det nok, men Kate er så nydelig :) Gud så pen hun er.

Synes hun var spesielt nydelig i dag, også synes jeg hun var veldig fint sminket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de ser så trygge og fornøyde ut sammen!! Det er tydelig at de har kjent hverandre lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for første gang ble jeg helt på gråten. De var så innmari søte når de kyssa. Spesielt andre gangen da Kate begynte å fnise da folkemengden jublet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"...og SÅ levde de lykkelige alle sine dager"! :biggrin:

Tvi-tvi fra meg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kate var virkelig vakker idag. Hun har, i mange år da jeg pleide å lese Se& Hør og Her & Nå, virket litt kjedelig og grå, men det var en helt strålende karismatisk Kate jeg så idag. Det tror jeg man vil huske lenge =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.seher.no/868467/kates-soster-faar-kritikk-for-bryllupskjolen!

ærlig talt...kunne de ikke finne noe "bedre" og kritisere :roll:

synes ikke kjolen var for utringet i det hele tatt, og langt i fra skandale som det er omtalt i artikkelen.

Foresten nydelige jenter både Kate, søsteren hennes og moren deres var jo skikkelig milf :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting.. nå som de er gift, og skal flytte til Wales og William skal jobbe som pilot, hva i all verden skal Kate (unnskyld, Catherine :fnise: ), gjøre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre som jeg skulle ønske det var meg! William <3 Kate er nydelige sammen :-) Elska trærne i kirken - og kjolen var nydelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jente1990:)

Kjolen til Kate er en kjole jeg selv lett kunne å ha gått med i mitt bryllup. Kjolen er helt nydelig! :) Å Kate er smell vakker.

Endret av Jente1990:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting.. nå som de er gift, og skal flytte til Wales og William skal jobbe som pilot, hva i all verden skal Kate (unnskyld, Catherine :fnise: ), gjøre da?

Han er stasjonert på Anglesey og der finner man en landsby som har Storbritannias lengste stedsnavn: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch. Hun må nok lære seg det.:) Også er det åpning av kjøpesenter, besøke blomstershow (mye av det der borte), drikke te på aldershjem og bli beskytter for diverse organisasjoner osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er stasjonert på Anglesey og der finner man en landsby som har Storbritannias lengste stedsnavn: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch. Hun må nok lære seg det.:) Også er det åpning av kjøpesenter, besøke blomstershow (mye av det der borte), drikke te på aldershjem og bli beskytter for diverse organisasjoner osv.

Ok, takk! :fnise:

Forresten.. Prinsesse Beatrice og Eugenie så ikke akkurat så veldig.. flotte ut? (scroll litt ned på siden)Min lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...