Gå til innhold

Skravletråd 2012

Fremhevede innlegg

Skrevet

Miss Mp: Klart det er plass:) Og hjertelyd <3 Hvor langt er du nå? Lurer på om de finner den hos meg når jeg skal til jm neste fredag. Er da ca 11+4. Med snupp fant de ikke den før i uke 15 mener jeg... Hvis jeg ikke husker feil...!

Jeg er fortsatt fri for pust så sitter på legekontoret nå... Over en halvtime siden jeg egentlig hadde time...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gikk det hos legen? Jeg er 12+3/4. Ca ;)

Ikke sikkert at jeg trenger den plassen likevel, da lynet tok tuneren til tv'en her i dag.. ikke like spennende på sofaen uten underholdning ;) hehe

Skrevet

Etter en times venting ble det da endelig min tur!

Har lavt blodtrykk og høy puls som visstnok gjør at jeg ikke tåler noe særlig til aktivitet... Må se an pustingen til over helgen. Det er gudskjelov bedre nå enn igår. Kanskje havluften som hjalp:)

Vi har vært i fjæra hos mine foreldre og stooorkosa oss sammen med halve slekta! Jeg elsker hjemplassen min <3

Men nå skal jeg prøve meg på en dusj så får vi se hva pusten sier.

Skrevet

Det høres ikke noe greit ut Skytte! God bedring til deg! :) Håper det bedrer seg raskt!

Så gøy med kontroll hos jordmor miss moneypenny! og velkommern til ubrukelige husmødre klubben :fnise:

Jeg var på 1.sv.skapskontroll i dag. Legen min er superentusiatisk og en alldeles super lege! Tok UL i dag og fikk med to flotte bilder av lille nurket! Alt ble så utrolig mye mer virkelig etter å ha sett babyen og hørt hjertelyden. Mageboeren var svært aktiv og legen sa vi hadde truffet på et veldig bra tidspunkt! Det var så morro! :strix:

Ellers var alle prøver strålende så jeg er veldig fornøyd i dag! :D

Ønsker alle en fin kveld! :)

Skrevet

Først og fremst, velkommen til Loretta_85 :)

Så fint at du fikk ul også da Skogstrollet! Det er så godt å få se de små, selvom det er veldig tidlig.

Noen som har begynt å handle noe enda eller? Det er jo litt tidlig da, men å handle er jo gøy :sjenert: Jeg har ikke kjøpt noe, men har kikka litt på stokke bounce'sleep, en vippestol og dagseng i ett. Syns den ser veldig fin ut! :Nikke:

Skrevet

Fikk endelig penger idag så nå blir det kanskje litt shopping:) Klør i fingrene etter å handle småtterier!!

Også må snupp få seg nye klær nå. Og bursdagsgave!

Nye klær til meg selv hadde jo forsåvidt vært veldig all right:) I alle fall en ny bh..! Og kanskje et par nye sko..!

Kommer ikke på noe særlig annet enn bilstol og klær som vi trenger å handle til babyen så det er nesten litt kjedelig:)

Skrevet

Huff, ja dette blir forvirrende, klær til mini, klær til meg, klær til spiren i magen.. jaja, bra det er en stund til nr2 kommer ;) Jeg har myyye jentetøy, så hvis det blir gutt må vi handle litt tøy ja, ellers har vi ikke kvitta oss med noe utstyr, så det er jo greit :)

Får vurdere tvillingvogn, for ja dette blir to tette, hihi...

Skrevet

Hei :-) jeg slenger meg med her. Jeg fikk positiv test igår, og er veldig glad for det! Har termin rundt 28. feb tror jeg, så kan faktisk bli et skuddårsbarn...

Jeg og sambo har vært sammen i 5 år, og jeg har vært klar for barn lenge.. når han endelig var enig, skjedde det ganske fort, synes jeg. Sluttet på pillen i november.

Blir spennende dette :-D

Har ikke kjent så mye enda,bare endel murring. Jeg er også sulten HELE tiden, og er varmere enn jeg pleier å være.. fryser vanligvis fort. Gleder meg til fortsettelsen!

Skrevet

Heisann Loretta_85, må bare si at jeg hadde det akkurat likt med min første ang. murringer/sulten. Trodde det skulle bli sånn nå oxo, men nei.. hehe.. Ser ut til at vi har ca samme termin da ;)

Skrevet

Da har hormonene meldt sin ankomst for fulle mugger! Fortalte nyheten på jobb i dag, for det kunne ikke skjules stort lenger da de merka humøret mitt :kjefte: var ikke kollegene jeg var sur på da heldigvis.

God helg jenter :)

Skrevet

Velkommen i hormontrollklubben... Jeg vurderer å koble hodet fra kroppen en periode før jeg raserer hele forholdet her hjemme:( Savner hjernen min!!

Skrevet (endret)

Jeg går aktivt inn for å sabotere forholdet for tiden ja.. hehe.. Jeg lager problemer og irriterer meg over ting jeg aldri tenker over ellers. Frustrerende! Men det må vel bare være sånn da :fnise: Her er vi oppe halv 6 idag, passer bra med overtrøttheten ellers :popcorn:

Endret av GueSS
Skrevet

Skulle nesten sagt at det er bra det ikke bare er meg, men det er jo ikke noe morro å ha det sånn så jeg unner ingen det! Det som er så rart er at jeg reagerer på ting som jeg overhodet ikke reagerte på under forrige svangerskap. Samboeren var ute fra fredag til lørdag, og jeg kjente på hele kroppen at det var overhodet ikke ok. Sist hadde jeg ikke lagt merke til det engang, men denne gangen var jeg hellig overbevist om at han befant seg blant en haug med fine damer og at det var derfor han ikke hadde tid til å svare meg på en melding jeg sendte.. i virkeligheten hadde han blitt sjekk opp av to homofile :fnise:

Skrevet

Hei alle sammen :)

Melder meg inn her jeg, har termin (foreløpig) den 18. februar. Har ennå ikke kommet meg så langt som til å kontakte legen for en time, men må vel få det unna snart. Regner med det kan være vanskelig med ferieavvikling m.m.

Skrevet

Hei på deg frøken s! Trivelig med enda en nordlending her:)

Og selvsagt like trivelig med dere andre nye også:) Gratulerer alle sammen!

MissMp: Her endte det med at mannen ble hjemme for jeg ble så kokosjalu da han skulle ut og jeg fant ut av et par ekle vesen som skulle på samme utested.... Hører min egen urimelighet og gleder meg vilt til jeg blir normal igjen for herrrrregud jeg er sprengt nå!!!

Men var verdens blideste mann som våknet idag og han har bare vært go og kosete... Jepp, der fikk jeg...

Jeg har hatt litt energi idag så jeg har bakt tolv brød, stekt tredve kjøttkaker og ryddet fryseren! Men nå er skytte tom!

Magen knyter seg i harde tak så jeg må huske å spørre jm om man kan ha kynnere så tildlig eller om jeg bare er feit og dårlig trent eller noe:p

Skrevet

FrøkenHøne (hvis du er her!): Ser av terminlisten at vi har samme termindato, 18. februar, og siden det er mange år siden sist graviditet har jeg glemt hvordan man regner uker.. Vet du om vi er i uke 6 eller 7?

Dumt spørsmål, men jeg fant ikke utav om det regnes fra startet uke, eller fullgått uke!

Skrevet

FrøkenHøne (hvis du er her!): Ser av terminlisten at vi har samme termindato, 18. februar, og siden det er mange år siden sist graviditet har jeg glemt hvordan man regner uker.. Vet du om vi er i uke 6 eller 7?

Dumt spørsmål, men jeg fant ikke utav om det regnes fra startet uke, eller fullgått uke!

Så morsomt at vi har termin på samme dag!! :hoppendeglad:

Blir morsomt å følge med deg! :jepp: Har du dagbok?

Jeg er i dag 6 uker og 3 dager på vei så regner med du er det samme :jepp:

Så morsomt at vi også er nordlendinger begge to :Nikke:

Man kan si at man er i syvende uke, eller at man er 6 uker og 3 dager på vei, begge er rett :jepp:

Skrevet

Nordlendinger in tha house:) Og dere har termin akkurat 1 mnd etter meg:) Morsomt!

Her har halsbrannen meldt sin ankomst idag... Jeg måtte jo bare spise sånne sure belter hvis dere husker dem? De er jo så dyrisk gode å tygge i seg, skrekksure og yammi!!!

Helt til halsbrannen kom...

Har hatt flere dager uten kvalme nå!! Hurra!! Og siden jeg har spist lite de kvalme dagene har spisingen min endret seg. Til det bedre. Jeg klarer bare spise litt. Før spiste jeg nok alltid for mye men nå blir jeg mett av bare litt:) Det håper jeg holder seg resten av livet nå, hehehe:)

Skrevet

Hahaha lov å håpe Skytte :fnise:

Velkommen Frøken S!

Skrevet

Nei, ingen dagbok på meg. Har litt travle dager for tiden, så nøyer meg med å stikke innom å "skravle" litt her ;)

Artig at vi har samme dato :) Så i tidligere innlegg (vil huske?) at du hadde fått 3 uker før termin forrige, så sjansen er vel stor for at du får før meg. Mine er født på termin og rett før.

Kjenner kvalmen tar seg opp og hormonene "bruser" (stakkars mannen min!). Forsåvidt tror jeg mine kolleger er litt forvirret av meg, sinna og smørblid på 5 minutter! Irriterer meg grønn over spesielt en og det er vanskelig å skjule. Håper det gir seg utover!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...