Skogstrollet Skrevet 8. august 2011 #421 Del Skrevet 8. august 2011 UL dag for Miss MP!! Lykke til!! Ha en super dag allesammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken S Skrevet 8. august 2011 #422 Del Skrevet 8. august 2011 Å dere er heldige som skal på UL!! :) Vil du vite kjønn Miss MP? Tror jeg vil vite det denne gangen, har ikke vist med de to første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 8. august 2011 #423 Del Skrevet 8. august 2011 Venter spent på oppdatering Miss MP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 8. august 2011 Forfatter #424 Del Skrevet 8. august 2011 ......og nå fikk jeg lyst på McDonalds mat Kvn84! :gjeiper: Ul i dag var toppers! Helt utrolig å se den lille krabaten. Det viste seg å være en gutt Alt stod bra til med den vesle tassen Men det viste seg også at ul er 31 des! Må jeg forlate dere da? Tror ikke helt på det egentlig, tror (og håper) han kommer etter nyttår. Så jeg holder meg her hos dere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 8. august 2011 Forfatter #425 Del Skrevet 8. august 2011 Termin 31 des mente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 8. august 2011 #426 Del Skrevet 8. august 2011 Hold deg her du!!! Så bra at alt sto bra til:) går å teller jeg nå syns liksom ikke kl går fort nok te fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 8. august 2011 #427 Del Skrevet 8. august 2011 Hold deg her du Gratulerer med en liten Miss MP, og bra alt sto bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 8. august 2011 #428 Del Skrevet 8. august 2011 Så morro å høre fra deg Miss MP og så koselig med en liten gutt! Ikke finn på å stikk i fra oss her, det er her du hører til Og vi satser på januarbarn fremfor nyttårsbarn! Har vært litt "små-bekymret" for at bebisen min skal finne veien ut før vi bikker 2012. Vil heller ha baby som er født tidlig på året enn helt på slutten av året. Nå er jeg spent på i morgen! kl 14:00 i morgen har jeg time til UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 9. august 2011 Forfatter #429 Del Skrevet 9. august 2011 Tusen takk folkens! Så gøy Skogstrollet! Gleder meg til oppdatering Jeg har omtrent ikke fått sove i natt, bare ligget og tenkt på at jeg skal få en gutt. Trodde egentlig jeg skulle bli mest glad for en jente til, (for å være helt ærlig) men det var heldigvis bare tull, her i huset er vi helt i ekstase begge to Og jeg feira med å shoppe litt lyseblått sengetøy og et par bodyer og en bukse. Btw, 3 for 2 på Princess nå folkens!! På ting til barn. Ihvertfall her i området, vil tro det er likt over hele landet? Løp å kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. august 2011 #430 Del Skrevet 9. august 2011 Åååå!! Graulerer med gutt i magen<3 Og hold deg her ja<3 Lykke til på UL udag, Skogstrollet!! To uker igjen til min tur... Tror sjelden dagene har gått så sakte som nå! Men våkner og kjenner knøttet omtr hver morgen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 9. august 2011 Forfatter #431 Del Skrevet 9. august 2011 Skjønner at det går sakte Skytte! Ikke lenge igjen til kl 14 nå Skogstrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 9. august 2011 #432 Del Skrevet 9. august 2011 Så på 16 and pregnant og tuta skikkelig, absolutt alt får meg til å grine. Gleder meg til å høre oppdateringer fra alle her på ul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 9. august 2011 Forfatter #433 Del Skrevet 9. august 2011 16 and pregnant klarer jeg ikke se på uten å skrike jeg heller, og ikke L.A. Ink Har egentlig ikke klart å se på annet enn komedier etter at jeg ble gravid med førstemann og ble mamma! Ja nå er jeg spent her!! Vente vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 9. august 2011 #434 Del Skrevet 9. august 2011 Så på 16 and pregnant og tuta skikkelig, absolutt alt får meg til å grine. Gleder meg til å høre oppdateringer fra alle her på ul. Seriøst?? Jeg har sitti her og HYLgrått til den episoden som gikk nå nettopp (Heldigvis alene hjemme ) Hormontrollet er så definitivt fremme i dag!! ALT som har med fødsel, nyfødt, adopsjon og alt slikt får meg til å tute med en gang... Har gjort det helt siden jeg ble gravid sist Syns det er så bra gjort av folk å faktisk bære frem barn som andre som sliter kan få muligheten til å blir foreldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 9. august 2011 #435 Del Skrevet 9. august 2011 Da var UL overstått, helt fantastisk å se lille trollungen Guttefølelsen kan jeg vist slå helt i fra meg da det bor ei lita jente i magen min Frøkna hadde snudd se helt rundt så det ble jo flotte bilder av ryggen, men ellers var hun lite innstilt på å stille sitt legme til fotografering i dag! Ble allikevel noen fine bilder som stolte trollemor og trollefar kan beundre og putte i album I morgen har jeg vanlig oppfølging hos fastlegen før det er klart for seinvakt. Termin ble justert fra 9/1 til 11/1. Jeg er i følge JM 18+1. Det sier tickeren jeg lagde og, men der ligger 9/1 som termindato. Nuh skal vist bestefar tyde UL bilder og ser ut til å trenge hjelp med å forstå hva som er hva :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. august 2011 #436 Del Skrevet 9. august 2011 Gratulerer så mye med til Miss MP og til skogstrollet! Griner for det meste som kan oppleves som litt dramatisk og emosjonelt på tv. Mitt nye favorittprogram om dagen er det som går på TvNorge på onsdager fra en amerikansk fødselsavdeling. Sitter og holder pusten mens de presser ungen ut jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 9. august 2011 #437 Del Skrevet 9. august 2011 Seriøst?? Jeg har sitti her og HYLgrått til den episoden som gikk nå nettopp (Heldigvis alene hjemme ) Hormontrollet er så definitivt fremme i dag!! ALT som har med fødsel, nyfødt, adopsjon og alt slikt får meg til å tute med en gang... Har gjort det helt siden jeg ble gravid sist Syns det er så bra gjort av folk å faktisk bære frem barn som andre som sliter kan få muligheten til å blir foreldre Da satt vi og grein sammen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 9. august 2011 #438 Del Skrevet 9. august 2011 Gratulerer med ei lita Skogstrollet! Gleder meg til det blir min tur. Bare 3 og ei halv uke igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 9. august 2011 Forfatter #439 Del Skrevet 9. august 2011 Gratulerer Skogstrollet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. august 2011 #440 Del Skrevet 9. august 2011 Gratulerer med jentegull i magen <3 Grining?! Nei det har vi ikke sett...... Yeah right! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå