Gå til innhold

Ravens lune vrede


Raven Emerald

Anbefalte innlegg

Så du tipper både gutt og jente da, for å være på den sikre siden? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var skråsikker på at nr 2 her var ei jente. Da babyen kom ut (keisersnitt) og de sa at det var en gutt så ropte jeg bare "hæh?". Men det var en flott gutt som kom!!!

Håper formen er fin og at det ikke blir en altfor svett sommer!!!

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er ganske fint her nå. Håper det holder seg sånn, temperaturmessig, iallefall. =P

Formen generelt er relativt grei. Mye plaget med urolig mage, men det går seg vel til. Og korsryggen tar nesten livet av meg til tider. Ut over det, er formen fin. =) Litt vann i kroppen er jo til å leve med. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

tenk at 17 uker har gått!!:hoppe: tiden går så fort!!

hvordan er det med deg?kjenner du liv i magen?

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge til du får vite kjønn? :nigo:

Er noen dager til enda. =P

tenk at 17 uker har gått!!:hoppe: tiden går så fort!!

hvordan er det med deg?kjenner du liv i magen?

Snart 18 uker nå. Synes tiden flyr, jeg..! Og godt er det, for jeg får bare mer og mer vondt i rygg og bekken. =(

Kjenner ikke så voldsomt mye liv enda. Har kjent litt nå og da. Men det er jo fortsatt litt tidlig, man kjenner ikke så voldsomt mye før nærmere uke 20. Altså, man kjenner det, men de har så god plass, at de kan styre ganske vilt før man merker noe som helst.

Men sist jordmoren sjekket livmoren, klemte hun visst på en måte lille Frosk fant fryktelig provoserende, for i det hun fant oppsiden av livmoren, sparket det til, akkurat der fingrene hennes var. Noen var slett ikke fornøyd med å bli forstyrret. Etterpå holdt han/hun det gående med hissige små spark i sikkert 15 minutter. Så antar jordmoren ruinerte hele "komfortabelen" til stakkars lille Frosk. =P Hissigproppen. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten to uker til. Slutten av mnd, har jeg vel sagt, men husker ikke datoen akkurat nå. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hurra for 19 uker! :hoppendeglad:

Hvordan går det? :)

Joda, går da greit. Er selvsagt kjempeparanoid fordi jeg ikke kjenner noe særlig til småtten, men håper UL vil gi meg litt "ro i sjela". :sjenert:

Snart UL? :hoppe:

:popcorn:

Ja, UL på fredag. Håper vi får vite kjønn også da, er så spent på om det er en liten gutte-frosk eller jente-frosk. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

meld deg inn i terminklubben vår da veeeel :hoppe:

nå er jeg spent på om det er en guttefrosk eller jentefrosk du har i magen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, UL på fredag. Håper vi får vite kjønn også da, er så spent på om det er en liten gutte-frosk eller jente-frosk. :rodmer:

Når på fredag da? Jeg vil vite før jeg reiser til sydenland! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn midt på dagen, en gang. =P Vet ikke når vi er hjemme igjen, har en legetime etterpå også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fredag klokken 1100 :D Blir gøy å babyene våre igjen!

Jaaa, gleder meg..! Er litt engstelig også, siden jeg ikke har kjent spesielt mye til lille i det siste... Men siden jeg ikke har andre smerter enn bekkenet og symfysen i blant, og ingen blødninger, er det jo strengt tatt ingen ting som tyder på at det er noe galt. I tillegg virker det som om magen "skifter form", på en måte, noe som tyder på at Frosk flytter seg rundt. Så har forhåpentligvis morkaken fremme, for det kan isåfall forklare mangelen på spark. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser avgårde i kveldingen på lørdag, så håper du har rukket å skrive her da. Eventuelt kan du jo sende en melding da. Eller ringe. Er ikke så vanskelig å få tak i ;)

Endret av Antheia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ultralyden unnagjort, og det ser ut til at lille Frosk, er ei lita jente. :rodmer:

Alt er som det skal, og hun vokser fint. Hun ble grundig sjekket, vi fikk til og med ta en titt oppi nesa hennes. =P Var ikke mye privatliv for stakkars lille jenta... Sikkert derfor hun holdt hendene godt foran ansiktet da ultralyd-damen skulle prøve å ta en liten ekstra titt. =P

Og så får jeg ultralyd tre ganger til, for å være helt sikker på at hun vokser som hun skal hele svangerskapet gjennom. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...