Gå til innhold

Ravens lune vrede


Raven Emerald

Anbefalte innlegg

Raven har det ikke så verst i dag. =)

Fortsatt kvalm, men mer intenst, over kortere perioder. Så jeg får litt "fred" innimellom. Trøtt, men har nå klart å holde meg våken så langt. Så fortsetter det sånn, skal jeg ikke klage så altfor ofte. =P

Lille Ravne-kyllingen har det vel ikke så verst, han/hun heller. Tassen får jo være i fred helt til slutten av mai, når vi satser på å snoke oss inn på privatlivet dens. Også kjent som "høre hjertelyd". =P

Blir vel ekstra spennende for Ravenlord, dette, det er jo hans første kylling..

:sjenert: Nei, kunne ikke helt la være å dra inn WoW...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og da har jeg endelig klart å kaste opp, også... Håper det er første skritt mot en mer stabil kvalme-syklus. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med oppkast da! :fnise:

(Tror det er første gang i hele mitt liv at jeg har sagt noe som dette...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med 7 uker! :hoppe:

får håpe du ikke blir så lenge plaget av oppkast og kvalme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, håper det ikke blir mer enn de "obligatoriske" ukene. :fnise:

Har vært og fått pedikyr i dag, og fått leggene vokset i samme slengen. Alt mens de la negler på fingrene. =P Var litt redd jeg skulle få ei solid kvalmebyge der jeg satt, særlig på grunn av lukten i lokalet, men det gikk overraskende bra.

Og så har vi kjøpt masser av ost, kjeks og knekkebrød. Har hatt så utrolig lyst på ost i det siste..! Har til og med drømt om Jarlsberg...lol. Så kjøpte Jarlsberg, nøkkelost, ost med pesto, og ost med chili. Og så blå druer. Jeg synes druer og ost passer så godt sammen, smaksmessig.

Fant meg til og med et par tøybukser, som har plass til noe større mage. Kjøpte både nåværende størrelse, og en størrelse større, så jeg har litt å gå på. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det hørtes sykt herlig ut!alle jenter burde ha slike dager noen ganger i året! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Hørtes ut som en alle tiders dag!

Er selv helt vill etter ost, kjeks og blå druer :) Det er kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det var en ganske så god dag, bortsett fra voksingen. Dén bidro liksom ikke så mye til det gode, sånn i og for seg...lol. Hjelpe meg, så vondt... :daane: Men resultatet var jo bra, da. =) Så var absolutt verdt det. Og så holdt jeg på å le meg fordervet når jeg ble filt under føttene. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jaja vi må lide litt for skjønnheen :)

bare vær obs på at mykost som brie og gammelost KAN inneholde listeria :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jaja vi må lide litt for skjønnheen :)

bare vær obs på at mykost som brie og gammelost KAN inneholde listeria :sjenert:

Ingen fare, de ostene klarer jeg bare ikke. Samme med muggoster. Jeg kjøpte en gauda med pesto, og en med chili, og en Jarlsberg. =) Kjempegode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser forresten til Riga i morgen tidlig. =) Det blir spennende, har aldri vært der før. =)

Men det skal bli et ork å komme seg opp, da. Kjenner jeg vil sove bare ved tanken på å skulle stå opp kl. 2 i natt, for å komme seg ut døra tidsnok. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så kjekt!hvor lenge blir dere?

du får legge deg tidlig i dag så du ikke er helt i ørska når dere skal reise om natten :)

kos dere masse!god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en ukes tid. =) Og tenkte å legge meg tidlig, om jeg bare får pakket ferdig. Ellers får jeg meg nok en blund på toget til Kastrup, da, sånn i verste fall. Og på flyet, og på hotellet. Powernaps FTW! =P Det går nok greit, hovedsaken er at jeg er våken når jeg skal. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tittet litt på seng til lille baby. Synes denne ser ganske fin ut, jeg.

Er litt tidlig, men samtidig "mister" jeg en del av disse månedene, i reiser til Norge, sommerferie med barn, etc. Så er greit å finne det utstyret man vil ha, tenker jeg. Kommer neppe til å kjøpe noe før vi har passert 12 uker, men... Er nok greit å ha planlagt litt på forhånd.

Fikk tilbud om å få vogn, fra svigers, de har en stående etter sin yngste. Den er skikkelig fin; en sånn gammeldags, med digre hjul, og stor bag. Problemet er at vi bor i andre etasje, i tillegg til at jeg ikke ser for meg å reise så mye med en såpass stor vogn. Må nok mindre vogn til her, ja. =P

Vet ikke, jeg, prøver enda å huske alt vi trenger i utgangspunktet. =P Må vel skrive utstyrsliste, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likte sengen! :) Blir nok superbra til den lille prinsen/prisessen. ^^

Ellers håper jeg dere koser dere masse i Riga! :klemmer: Er det bare ferie, eller er det jobben til hanndyret? :P

Hehe, utstyrsliste er sikkert ikke dumt, og det er vel bedre å begynne tidlig å ha alt på plass til nurket kommer, enn å være superstressa på slutten av svangerskapet og glemme halvparten av hva man skal ha... Eller? ;)

Håper du ikke ser ut sånn her i natt da! : :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte sengen! :) Blir nok superbra til den lille prinsen/prisessen. ^^

Ellers håper jeg dere koser dere masse i Riga! :klemmer: Er det bare ferie, eller er det jobben til hanndyret? :P

Hehe, utstyrsliste er sikkert ikke dumt, og det er vel bedre å begynne tidlig å ha alt på plass til nurket kommer, enn å være superstressa på slutten av svangerskapet og glemme halvparten av hva man skal ha... Eller? ;)

Håper du ikke ser ut sånn her i natt da! : :natti:

Han skal avsted på noe som heter NODALIDA, og jeg skal være med som kveldsunderholdning for når han kommer tilbake på hotellet. =P Men vi tar noen dager ekstra, som ferie. =)

Sengen er veldig fin, ja. =) Vet ikke om det er den vi kommer til å satse på, men sprinkelseng skal det være, og da sånn som kan senkes, så vi slipper å tenke på seng igjen på en stund.

Må nok ha utstyrsliste, ja. Har sånn noenlunde kontroll på de store tingene, men det er alle de mindre tingene, som hvilke klesplagg, tepper, kluter, utedress, osv. Alt det man kanskje ikke nødvendigvis husker på. Håper de klærne som ligger på loftet hos eksen, etter jentene, er brukbare, da. Kommer nok til å ta med det jeg kan, vil jo uansett beholde mye av kjolene, og sånt noe, selv om det nå skulle vise seg å bli en gutt.

Burde vel sette opp en utstyrsliste før jeg begynner å gå gjennom de tingene der, da, helst...

Men ikke i dag...lol.

Med tanke på at jeg ser ut som en søvngjenger uansett når på døgnet det er, for tiden, så kan jeg garantere deg at det er akkurat sånn jeg kommer til å se ut... Er så utrolig trøtt for tiden..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff, går bare og bekymrer meg for om jeg kommer til å miste, jeg. =( Klarer liksom ikke legge tanken vekk... =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, går bare og bekymrer meg for om jeg kommer til å miste, jeg. =( Klarer liksom ikke legge tanken vekk... =(

:klemmer: Jeg og. Men, det er bare noen få uker igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...