Gå til innhold

Ravens lune vrede


Raven Emerald

Anbefalte innlegg

Vet egentlig ikke hva jeg skal skrive, jeg. Skulle jo ikke begynne prøvingen før i august. Og nå sitter vi her, da, med positiv test. =)

Selv om timingen ikke var heeelt etter skjema, er det bare smilefjes her i dag. Hadde en liiiten mistanke denne siste uken, på grunn av kvalme og manglende mens, men siden jeg ikke var helt 100% sikker på datoen for siste mens, våget jeg ikke helt å tenke tanken. Men av en eller annen grunn falt datoen inn i hodet på meg i morges, og etter å ha regnet litt på det, fant jeg ut at jeg er en uke etter syklus. Og siden jeg hadde en test liggende, bestemte jeg meg for å ta den, og den kunne virkelig ikke hatt mer hastverk med å bli positiv. Men sånn i alle tilfeller, skal jeg kjøpe inn et par i morgen. =P Kan ikke testes for ofte..! =P

Siste mens var 16. mars, så da blir vel termin rundt juletider. =)

Bestiller time hos lege over påske, i mellomtiden skal det kjøpes inn folat, og et par tester. GLEDER MEG!

Å hjelpe meg... Jeg skal bli mamma igjen..! O_o

Tippeliste, kjønn:

Raven: Jente :babyjente:

Jezral: Jente :babyjente: (pappaen til lille Frosk)

Dreia: Jente :babyjente:

Antheia: Gutt :babygutt:

UL-bildene:

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Bilde 4

Bilde 5

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! =) Føles helt uvirkelig enda, går sånn halvveis og venter på mensen enda. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tror ikke den kommer etter en positiv test gitt:-) Jeg fikk mensen i går og er super skuffa, for jeg begynte å få forhåpninger... :sjenert: Jaja. Glad på dine vegne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kan tenke meg at du er skuffet, ja. :klemmer:

Vi skulle som sagt ikke aktivt prøve før i august, men vi har ikke akkurat jobbet steinhardt for å unngå det, heller. Vi har strukket oss til å hoppe av i svingen. Men enda så klar jeg har vært over at det kunne gå som det gikk, er jeg likevel helt uforberedt.

Og så må jeg slutte å røyke. Den ser jeg mørkt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh den røyken... Klarte å slutte i januar, det var noe dritt, men det er jo mye bedre nå. Trodde suget aldri skulle gå over hehe! det gjorde det :) Jeg jukset med snus, men det hjalp meg ivertfall. Så good luck! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snus kunne jeg aldeles ikke tenke meg å prøve, engang...hehe.

Men har avtalt med meg selv at jeg skal få lov til et par røyk pr. dag nå i helga, så det ikke blir for brått, heller. Regner med det blir lettere å spare de to jeg har lov å røyke til utpå kvelden. Og om jeg da i tillegg bestemmer meg for "ikke to i slengen", blir håpet at jeg sparer dem så lenge at jeg bare røyker én. =P Funket greit så langt, har klart å holde meg i hele dag (høres ikke så lenge ut), selv om jeg har kjent suget etter noen trekk. Tre i dag, to i morgen, og en på søndag... Innen mandag må jeg vel ha fått psyken til å godta at jeg ikke trenger røyken sååå mye. Og jeg tror det er den psykiske avhengigheten som er den verste å komme over.

Vi får se. Jeg skal uansett klare det, for småtten sin del.

Har dere prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra den uttalelsen der, kommer denne soppen til å bli alt annet. Er nok etter all sannsynlighet et desember-barn, dette. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra den uttalelsen der, kommer denne soppen til å bli alt annet. Er nok etter all sannsynlighet et desember-barn, dette. =P

Akk, men so close... ;)

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, men so close... ;)

Gratulerer :)

Skal da vel smarte opp ungen etter alle kunstens regler. Pappaen er rimelig smart, og mammaen er heller ikke så verst oppegående. Blir nok en liten nerd, er jeg redd...

Og tusen takk. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!bare 6 dager i mellom oss :)

jeg kommer til å titte innom her om det er greit? :)

har du barn fra før?

hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!bare 6 dager i mellom oss :)

jeg kommer til å titte innom her om det er greit? :)

har du barn fra før?

hvor gamle er dere?

Klart det er greit, er jo kjempegøy å følge noen andre som skal ha neeesten samtidig. =)

Ja, jeg har to jenter på 12 og 8 år fra tidligere forhold, han har ingen fra før. Jeg er 32 (33 et par mnd før termin), og han er 28 (29 før termin).

Dere, da?

I dag skal det hamstres flere tester, her skal man være sikre..! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer kjempemasse! =)

Har tatt test #2, og den er enig med den første, og det var ikke morgenurin, engang. =P Men har da én til. Og alle gode ting er tre. Så er den også positiv, er jeg heeelt helt sikker. =P

Har ikke helt troen på disse testene i dag. Lol...selv om jeg egentlig er sikker, er jeg ikke sikker...

Tusen tanker i dag, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har snakket med legekontoret i dag, og de vil jeg skal komme innom i morgen for enda en test, før de vil gi meg en hel time for kontroll. Makan. Er ikke tre hjemme-tester nok, altså? Og her trodde jeg at jeg viste kraftige er-ikke-helt-sikker-på-hvor-sikre-disse-testene-er-altså-tendenser. =P

Antar danskene har litt andre rutiner, da.

Røykeslutten går ikke fullt så bra som jeg hadde håpet, men har kuttet kraftig ned, og håper jeg klarer det siste kuttet i løpet av den nærmeste fremtid. Jeg er likevel ikke misfornøyd med egen innsats, selv om suksessen lar vente på seg. Har tross alt røykt i vel 17 år. Men så lenge jeg holder blikket på målet, så skal jeg nok klare det. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette klarer du :klemmer: jeg synes du er flink som har kuttet så mye ned, jeg tviler ikke et sekund på at snart er røyken helt borte :)

ville bare gi deg en støttende :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...